0 2 0 0 0 24.10.2016Smartfon czy telewizor – z którego urządzenia częściej korzystają dzieci? Badanie IQSSmartfon czy telewizor? Odpowiedź na to pytanie zwykle pozwala stwierdzić, w jakiej grupie wiekowej są respondenci i czy istnieje pomiędzy nimi różnica pokoleniowa. O ile w wyborze popularnego urządzenia w domu osoby dorosłe zdecydowanie częściej wskazują telewizor niż smartfon, o tyle odpowiedzi dzieci nie są już tak jednoznaczne – wynika z badania „Kids Power 2016” IQS.
0 1 0 0 0 21.10.2016 ARTYKUŁ SPONSOROWANYJak nie stać się jutro nijaką marką27 października o godz. 12:00 firma Miritec, zajmująca się międzynarodową produkcją digital, przeprowadzi seminarium online dla marek i agencji reklamowych. Jeśli weźmiesz w nim udział, dowiesz się, czego marki mogą oczekiwać od mediów społecznościowych w 2017 r. Otrzymasz też efektywne instrumenty do działań na nadchodzący rok od Seweryna Domagały – eksperta ds. mediów społecznościowych.(Informacja promocyjna)
1 1 0 0 0 21.10.2016Kukurydza i groszek powracają w spotach Bonduelle (wideo)Marka Bonduelle rozpoczyna kampanię reklamową kukurydzy i groszku oraz mrożonych warzyw na parze. W telewizji pojawi się 30-sekundowy spot.
0 1 0 0 0 21.10.2016Wyraźne pogorszenie nastrojów polskich konsumentów w październiku – WOK IpsosuW październiku 2016 r. znacząco spadł wskaźnik optymizmu konsumentów – o ponad 6 pkt. Osiągnął wartość 95,97, czyli najniższą w tym roku.
0 1 0 0 0 21.10.2016Polskie firmy na czele środkowoeuropejskiego rankingu „Technology Fast 50” firmy DeloitteW 17. edycji rankingu najszybciej rozwijających się firm technologicznych w Europie Środkowo-Wschodniej znalazło się 21 spółek z Polski. W tym roku pierwsze 10 miejsc w zestawieniu Deloitte „Technology Fast 50” przypadło debiutantom. Na czołowych pozycjach znalazły się polskie firmy: Codewise i CodiLime. Trzecia pozycja przypadła czeskiej spółce DataSpring.
0 4 0 0 0 21.10.2016„Nowa perspektywa miasta” w kampanii Nike Roshe 2Marka Nike przygotowała aktywację promującą nowy model miejskich butów Roshe. Osią kampanii „Nowa perspektywa miasta” jest strona WWW, na której trenerka Katarzyna Wolska i raper Piotr „Vienio” Więcławski oprowadzali wirtualnie po Warszawie. Stronę promowały posty wykonane – podobnie jak ona sama – w technologii 360 stopni.
1 2 0 0 0 21.10.2016Bosch rozpoczyna współpracę z Mateuszem Gesslerem (wideo)Marka Bosch nawiązała długoterminową współpracę z Mateuszem Gesslerem. Pierwszą odsłoną kampanii z udziałem szefa kuchni jest promocja konsumencka robotów kuchennych – „Gotuj jak szef kuchni”.
1 1 0 0 0 21.10.2016Jak Polacy kupują alkohol – raport z badania SW ResearchInnymi kryteriami kierujemy się, kupując alkohol na własny użytek, a innymi, kiedy chcemy wręczyć go jako prezent. Gdy kupujemy dla siebie, kierujemy się przede wszystkim smakiem (52,2% wskazań) i znajomością marki. Przy zakupie na prezent najważniejsza jest znajomość marki (41%) oraz jej prestiż (34,4%) – pokazuje badanie SW Research. Kryteria te w obu wypadkach okazały się istotniejsze niż cena.
1 1 0 0 0 21.10.2016Oszczędności jak ser roquefort w kampanii Banku Millennium (wideo)21 października rusza emisja reklamy telewizyjnej Banku Millennium. Tym razem marka promuje konto oszczędnościowe, porównując oszczędzanie do dojrzewania sera. W spocie opowiada o tym Radosław Kotarski.
0 1 0 0 0 21.10.2016Empik przenosi budżet mediowy do MECW przetargu na obsługę mediową firmy Empik zwyciężyła agencja MEC. Zajmie się planowaniem i zakupem wszystkich mediów do kampanii reklamowych sieci salonów i sklepu internetowego.