0 1 0 0 0 2.11.2016KRRiT poszukuje firmy do wykonania analizy kosztów ograniczenia emisji reklam farmaceutykówBiuro Krajowej Rady Radiofonii i Telewizji poszukuje firmy, która oszacuje koszty ewentualnego ograniczenia możliwości emisji przekazów handlowych w ogólnokrajowych programach telewizyjnych. Ograniczenie miałoby dotyczyć suplementów diety, wyrobów medycznych, produktów leczniczych i środków spożywczych specjalnego przeznaczenia żywieniowego.
0 2 0 0 0 2.11.2016CNN numerem jeden wśród międzynarodowych marek informacyjnych – sondaż IpsosuCNN jest niekwestionowanym liderem wśród międzynarodowych marek informacyjnych w Europie, na Bliskim Wschodzie, w Afryce, w regionie Azji i Pacyfiku oraz w Ameryce Łacińskiej – pokazały wyniki badania Ipsosu. Zgodnie z danymi nadawca ten dociera do 36% wpływowej publiczności* na świecie przez telewizję i platformy cyfrowe**.
0 7 0 0 0 2.11.2016Od lalki do drona – czym bawią się dzieci? Badanie IpsosuLalki, samochodziki, klocki, a może drony i tablety? Czym bawią się współczesne dzieci? O jakich zabawkach myślą ich rodzice, planując zakupy prezentów? Badanie „Zabawki są ważne” na zlecenie firmy Mattel przygotował Ipsos.
1 1 0 0 0 2.11.2016W jesiennej kampanii Carrefoura Napoleon kontroluje świeżość produktów (wideo)Jesienna odsłona kampanii marki Carrefour z Napoleonem ma przypominać o różnorodności i jakości produktów w ofercie świeżej żywności. Spot telewizyjny jest przypomnieniem wiosennej edycji działań.
1 1 0 0 0 2.11.2016mBank zachęca klientów do chwalenia pracowników banku (wideo)Nasz pracownik ci pomógł? Mile cię zaskoczył? Zamieść w Internecie dobre słowo o nim – zachęca każdego ze swoich klientów mBank. Bank zapowiada, że zadba o to, by taki komentarz dotarł do odpowiedniej osoby. Dzięki temu jej dzień z pewnością stanie się lepszy.
2 1 0 0 0 2.11.2016Kosmetyki Radical promowane w telewizji i prasie (wideo)4 listopada rozpocznie się kampania produktów do pielęgnacji włosów z serii Radical marki Farmona. Działania prowadzone będą w telewizji, prasie oraz Internecie.
2 1 0 0 0 1.11.2016Czy Cyber Marian przeżyje zderzenie z lokomotywą? – akcja PKP z youtuberem (wideo)30 października w kanale Cyber Mariana na YouTube pojawiło się wideo będące wynikiem współpracy tego twórcy z PKP PLK. „Jeden przejazd za daleko...” to część kampanii przewoźnika „Bezpieczny przejazd”.
1 1 0 0 0 1.11.2016Wspomnienia Zygmunta Chajzera w kampanii Radia Pogoda (wideo)1 listopada rozpoczyna się kampania reklamowa Radia Pogoda. Promowane są w niej najważniejsze audycje stacji: „Pogodny poranek w Radiu Pogoda” prowadzony przez Joannę Piłat-Kruk i Zygmunta Chajzera oraz „Pogodni panowie w Radiu Pogoda” Wojciecha Pijanowskiego i Krzysztofa Szewczyka.
3 1 0 0 0 1.11.2016PZU promuje AC z opcją Auto Non Stop (wideo)Rusza kampania PZU promująca opcję ubezpieczenia AC, w ramach której ubezpieczyciel dostarcza pojazd zastępczy na miejsce zdarzenia. Negatywnym bohaterem spotu jest komunikacja zbiorowa.
0 2 0 0 0 31.10.2016Od czego zależy udana współpraca klienta z agencją reklamową?Eksperymentowanie z modelami współpracy, koncentracja na efektach, integracja struktur wewnętrznych – to warunki długoletniej współpracy klienta z agencją reklamową. Takie wyniki przyniósł raport „Global 40” firmy konsultingowej R3. Wśród przykładów wymienione zostały globalne marki, takie jak Unilever, P&G, Coca-Cola czy General Motors.