5 1 0 0 0 3.11.2023„Podaj dalej!” – pierwsza kampania marki CleangangW pierwszej polskiej kampanii środków czystości marki Cleangang wystąpiła piątka przedstawicieli nieformalnego „gangu czystości”.
1 1 0 0 0 2.11.2023„We mnie jest rock” – kampania wizerunkowa AntyradiaKampania objęła nośniki outdoorowe, sieć kin Helios i internet. To największa akcja promocyjna stacji od 2016 r.
0 1 0 0 0 2.11.2023Rusza ogólnopolska kampania OOH marki BiodermaReklamy balsamu emolientowego Bioderma Atoderm Intensive Baume pojawią się w listopadzie na nośnikach citylight w 17 miastach Polski. Działania OOH są częścią szerszej kampanii, która realizowana będzie również w radiu, prasie, internecie oraz we współpracy z influencerami.
0 2 0 0 0 2.11.2023Wybrano najlepsze kampanie marketingowe na TikToku, wręczono TikTok Ad AwardsPodczas finałowej gali TikTok Ad Awards marki zostały wyróżnione w czterech kategoriach: Greatest Creative, Greates Performance, Greatest Small Business. Główną nagrodę – Greatest TikTok – otrzymał Rossmann za kampanię promującą „Mega!”.
0 4 0 0 0 2.11.2023Mural Prince Polo na stulecie fabryki Mondelez w CieszynieZ okazji jubileuszu fabryki w Cieszynie na jej najwyższej ścianie powstał ponad 12-metrowy mural. Upamiętnia on powstanie zakładu oraz produkowanego tu wafelka Prince Polo. Oficjalne odsłonięcie miało miejsce 30 października.
1 4 0 0 0 2.11.2023Krzysztof Ibisz i reklama 3D DOOH w kampanii klubów Zdrofit (Benefit Systems)Do końca listopada trwa kampania „Najbliżej do formy” klubów fitness należących do Benefit Systems. Do sieci należą kluby Zdrofit, Fabryka Formy, Fit Fabric, Fitness Academy, My Fitness Place i Step One.
0 2 0 0 0 2.11.2023Podejście pokolenia Z i Silver do oszczędzania w badaniu Credit AgricoleLudzie z pokolenia Z lubią mieć oszczędności, ale także aktywnie szukają dodatkowych dochodów. Starsze pokolenia są bardziej bierne i zachowawcze, ale też bardziej oszczędne. Tak wynika z najnowszego badania banku Credit Agricole.
0 3 0 0 0 2.11.2023Zaledwie połowa Polaków uzbierała oszczędności dające im poczucie bezpieczeństwa – „Barometr Providenta”Choć oszczędza już prawie 80 proc. Polaków, wciąż traktujemy to spontanicznie. Co piąta osoba nie ma żadnej strategii oszczędzania i nieregularnie odkłada różne kwoty. 22,7 proc. badanych na oszczędności przekazuje środki, które zostaną im na koniec miesiąca. Niezmiennie od kilku lat najczęściej zbieramy z myślą o czarnej godzinie.
0 1 0 0 0 2.11.2023Polacy pokochali marki własne. Rynek czekają dalsze wzrosty – badanie GfKRynek marek własnych w polskiej branży FMCG jest już wart 48 mld zł, a potencjał dalszych wzrostów nadal jest ogromny. W 2025 r. marki własne będą odpowiadały za jedną czwartą wszystkich wydatków polskich gospodarstw domowych na produkty szybkozbywalne. Takie dane płyną z najnowszego raportu „CPS GfK. Private Brands 2023“.
0 1 0 0 0 2.11.2023Nadal jest drogo, ale już mniej dotkliwie – raport InquiryOd wielu miesięcy Polacy niezmiennie dostrzegają wzrost cen właściwie we wszystkich kategoriach produktowych. Powoli widać jednak, że dynamika wzrostu cen spada, a sami konsumenci odczuwają ją nieco mniej boleśnie. Polacy zmienili przyzwyczajenia i preferencje zakupowe, a co za tym idzie, w określonym stopniu zaadaptowali się do nowej sytuacji.