0 1 0 0 0 17.09.2021Unilever po raz kolejny wybrał Mindshare PolskaMindshare (GroupM/WPP) obronił budżet mediowy Unilevera. Firma w wyniku globalnego przeglądu ofert zdecydowała się na kontynuację współpracy z agencją, z którą na polskim rynku związana jest nieprzerwanie od 2016 r. Umowa została zawarta na kolejne 3 lata.
1 1 0 0 0 16.09.2021Zygmunt Chajzer nowym ambasadorem NeonetGwiazdą kolejnej odsłony kampanii telewizyjno-radiowej marki Neonet został dziennikarz i prezenter Zygmunt Chajzer. Nowy spot skupia się na znalezieniu rozwiązań, które sprawdzą się na co dzień. Wpisuje się w komunikację marki pod hasłem „Mówisz – masz”, która ma na celu pokazanie zrozumienia zróżnicowanych potrzeb klientów.
0 4 0 0 0 16.09.2021„IT Heroes – bohaterowie codzienności”. No Fluff Jobs startuje z kampanią wizerunkową i tworzy oddychający muralNo Fluff Jobs, polski portal z ofertami pracy dla branży IT, wystartował z kampanią „IT Heroes – bohaterowie codzienności”. Jej celem jest przełamanie stereotypów związanych ze społecznością IT i pokazanie programistów jako osób, które czynnie uczestniczą w cyfrowej rewolucji, ułatwiając codzienny dostęp do wiedzy, usług czy towarów.
0 3 0 0 0 16.09.2021Innogy zmienia się w E.OnInnogy Polska od połowy grudnia 2021 r. będzie funkcjonować pod nową nazwą: E.On Polska. Zmienią się logotypy i nazwy poszczególnych spółek należących do grupy. Wszyscy klienci zostaną indywidualnie poinformowani o nadchodzących zmianach.
0 1 0 0 0 16.09.2021Globalne agencje reklamowe i marki alkoholowe z inicjatywą uregulowania influencer marketingu w reklamach alkoholuŚwiatowi producenci piwa, wina i napojów spirytusowych oraz globalne agencje reklamowe, PR i influencer marketingu łączą siły, aby określić standardy odpowiedzialności w wykorzystaniu influencerów w reklamie alkoholu. Deklaracje podpisały m.in. Carlsberg Group, Pernod Ricard, Diageo, Dentsu, McCann czy Publicis Groupe.
0 6 0 0 0 16.09.2021Największe sieci handlowe łagodzą skutki inflacji dla klientów – pokazuje badanie „Koszyk zakupowy” ASM Sales Force AgencyInflacja w sierpniu osiągnęła w Polsce poziom najwyższy od dwudziestu lat. Sieci handlowe najwyraźniej postanowiły złagodzić nieco wzrost cen zauważany przez klientów, wprowadzając szereg akcji promocyjnych, w tym pod hasłem „Back to school”. Jak wynika z najnowszego raportu „Koszyk zakupowy” ASM Sales Force Agency, średnie ceny analizowanych produktów spadły w sierpniu o 2,4% wobec lipca. Zakupy spożywcze przez Internet są wciąż najdroższe. Auchan znalazł się ponownie na pozycji lidera w rankingu najtańszych sieci handlowych.
0 1 0 0 0 16.09.2021Stanowisko Rady Przedsiębiorczości wobec kolejnej wersji projektu ustawy podatkowej do Polskiego ŁaduRada Przedsiębiorczości zaprezentowała stanowisko wobec kolejnej wersji projektu ustawy podatkowej do Polskiego Ładu. Odniosła się do niego krytycznie. Jak wskazuje, projekt dowodzi „braku poszanowania przez rząd zasad poprawnej legislacji oraz przejrzystości i przewidywalności systemu podatkowego”.
1 1 0 0 0 16.09.2021Daniel Craig jako James Bond w reklamie Heinekena30 września odbędzie się długo wyczekiwana premiera filmu „Nie czas umierać”, ukazującego kolejne przygody Jamesa Bonda. Z tej okazji odtwarzający główną rolę Daniel Craig wystąpił w reklamie marki Heineken, która jest partnerem produkcji.
0 2 0 0 0 15.09.2021YouTube Works Awards – zgłoszenia przedłużone do 19 wrześniaTermin zgłoszeń do YouTube Works Awards został przedłużony do północy 19 września. Tym samym uczestnicy zyskują dodatkowe 4 dni, aby ich kampania mogła wziąć udział w pierwszej polskiej edycji konkursu. Do konkursu organizatorzy zapraszają agencje marketingowe, mediowe, kreatywne, a także marketerów i twórców niezależnych, w tym youtuberów. Udział jest bezpłatny.
0 1 0 0 0 15.09.2021Pep+, czyli transformacja PepsiCo w kierunku zrównoważonego rozwojuStrategia Pep+ (Pep Positive) to nowa, strategiczna transformacja PepsiCo w kierunku zrównoważonego rozwoju. Obejmuje wszystkie obszary działalności firmy. To sposób producenta żywności i napojów na wytyczenie nowego kursu dla swojej działalności operacyjnej.