1 1 0 23.11.2017„Rodzicielstwo to wyzwanie. Uważaj, żeby czegoś nie przegapić” – kampania Fundacji Dajemy Dzieciom SiłęJedna czwarta nastolatków (23,1%) przyznaje, że zdarzyło im się spotkać z osobą dorosłą poznaną w Internecie. 39% z nich poinformowało o tym rodziców, 29% nie poinformowało nikogo*. Tymczasem z roku na rok rośnie liczba ujawnianych przypadków uwodzenia dzieci online – przestrzega Fundacja Dajemy Dzieciom Siłę.
0 4 0 23.11.2017Oglądanie seriali kluczowe w budowaniu statusu – badanie MEC24 proc. polskich internautów namiętnie ogląda seriale nowej generacji. Wśród fanów nadal przeważają młodzi mężczyźni, niemal 90 proc. z nich uprawia binge-watching – pokazuje badanie MEC. Oglądanie seriali jest dla tej grupy kluczowym elementem budowania statusu, a Netflix goni HBO w rankingu najbardziej cenionych producentów.
0 2 0 22.11.2017Skórzane akcesoria projektu Macieja Zienia w BiedronceOd 23 listopada w sklepach sieci Biedronka dostępna będzie limitowana edycja skórzanych akcesoriów zaprojektowanych przez Macieja Zienia. W jej skład wejdą m.in. torebki, portfele i rękawiczki.
1 0 0 22.11.2017„Twoje centrum oszczędności” – kampania VolkswagenaWiększość osób, podejmując decyzję o zakupie samochodu, kieruje się jego ceną. Volkswagen w nowej kampanii pyta jednak, czy niska cena zawsze oznacza najbardziej opłacalną inwestycję. Marka przypomina, że koszt pojazdu to również jego eksploatacja, przeglądy okresowe oraz paliwo. Wszystkie te czynniki składają się na TCO (Total Cost of Ownership).
0 4 0 22.11.2017„Dziurawa kieszeń Polaka 2017” – raport Kantar TNS i platformy MAMPolacy wolą zapłacić za prąd, niż kupić jedzenie. 75% z nas traktuje rachunki priorytetowo. 90% stara się planować zakupy. Ogromna większość uważa, że w pełni panuje nad budżetem. W sprawach finansowych liczy się dla nas rozsądek, zaradność i wymierny cel. Zdecydowanie wolimy oszczędzać na samochód niż na emeryturę. Takie m.in. wnioski przynosi raport Kantar TNS i platformy MAM.
0 1 0 22.11.2017Standardy polskiej reklamy coraz wyższe – raport Związku Stowarzyszeń Rada ReklamyW 2016 r. Komisja Etyki Reklamy rozpatrzyła 169 spraw. Najwięcej z nich dotyczyło odpowiedzialności społecznej, dyskryminacji i wprowadzania w błąd. Widoczny jest wyraźny, utrzymujący się od trzech lat trend spadkowy dotyczący liczby spraw podjętych przez KER.
0 0 0 22.11.2017Nazwa.pl wybrała agencję do obsługi w InternecieSerwis hostingowy Nazwa.pl rozpoczął współpracę z agencją iProspect należącą do Grupy Dentsu Aegis Network. Umowa zawarta między firmami obejmuje świadczenie usług w zakresie marketingu internetowego.
2 0 0 22.11.2017Święty Mikołaj, Gwiazdor i Napoleon kompletują prezenty dla dzieci w kampanii CarrefouraW świątecznej odsłonie kampanii Carrefoura pojawiają się Napoleon, św. Mikołaj i Gwiazdor. Czytają oni listy dzieci i spełniają ich marzenia.
5 1 0 22.11.2017„Z dala od alkoholu” – kampania skierowana do młodzieżyAlkohol to najczęściej wybierana przez młodzież substancja psychoaktywna. Jest ona bardziej popularna niż papierosy i narkotyki. Aby zwiększyć świadomość młodych ludzi na temat szkodliwości spożywania tego trunku, Stowarzyszenie Równość na Fali zainaugurowało kampanię „Z dala od alkoholu”.
0 0 0 22.11.2017UOKiK sprawdza, czy Eurocash może przejąć MilęUOKiK skierował do drugiego etapu postępowanie w sprawie przejęcia przez Eurocash kontroli nad właścicielem sieci sklepów Mila. Uznano, że konieczne jest przeprowadzenie badania rynku.