0 1 0 0 0 25.10.2016Reklama online w I połowie 2016 r. wciąż z dwucyfrowym wzrostemW pierwszej połowie 2016 r. wartość reklamy online w Polsce wzrosła o 19,9%, pozyskując ponad 280 mln zł więcej niż w podobnym okresie roku poprzedniego. Osiągnęła wynik ponad 1,7 mld zł. Takie wyniki przyniosło badanie AdEx realizowane przez PwC na zlecenie IAB Polska.
0 1 0 0 0 25.10.2016EY inwestuje w usługi crowdsourcingoweFirma doradcza EY przejmuje MillionYou, platformę crowdsourcingową. Rozszerza tym samym ofertę usług doradczych.
1 1 0 0 0 25.10.2016„Operacja Bazyliszek” – zwiastun kolejnej odsłony „Legend polskich” Allegro (wideo)9 listopada odbędzie się premiera kolejnej części „Legend polskich” – cyklu Allegro przedstawiającego na nowo znane, tradycyjne historie. Tym razem twórcy sięgnęli po postać mitycznego stwora, którego spojrzenie zamieniało w kamień – Bazyliszka. W filmie wystąpią m.in. Olaf Lubaszenko, Paweł Domagała, Tomasz Drabek i Piotr Machalica.
1 1 0 0 0 25.10.2016Lewiatan znów rusza z muzyczną kampanią (wideo)Sieć handlowa Lewiatan rozpoczęła nową kampanię reklamową. W spocie ponownie wykorzystano melodię przeboju lat 70. – piosenki „Do zakochania jeden krok”.
0 1 0 0 0 25.10.2016Powstaje kompendium wiedzy na temat influencer marketingu (infografika)Trwają prace nad e-bookiem poświęconym influencer marketingowi. Jest on skierowany przede wszystkim do marketingowców i pracowników agencji, którzy regularnie współpracują z influencerami. Publikację e-booka zaplanowano na listopad 2016 r.
0 1 0 0 0 25.10.2016Hypermedia Linked by Isobar z obsługą Coty na 21 rynkachPolski hub technologiczny Hypermedia Linked by Isobar (Dentsu Aegis Network) będzie świadczyć usługi web & mobile development oraz maintenance & operations dla marek z portfolio Coty na 21 rynkach. Obsługa dotyczy krajów Azji, Europy (w tym Polski), Afryki oraz Ameryki.
0 2 0 0 0 25.10.2016Family Thinking – odpowiedź marek (nie tylko rodzinnych i dziecięcych) na zmiany w polskich rodzinachOd zawsze ośrodkiem władzy w rodzinach byli ojcowie oraz matki. Dzieci w imię szacunku do starszych rodzicieli miały podporządkowywać się ich decyzjom. W ostatnich latach nowa generacja rodziców z pokolenia Millennials zastąpiła dotychczasową hierarchię rodzinną modelem partnerskim. Tu decyzje podejmuje się wspólnie. Czasem to nawet dzieci podejmują je samodzielnie.
0 2 0 0 0 25.10.2016Wystartowała kampania promująca „Wielką loterię bezgotówkową”Po raz drugi w tym roku klienci płacący kartami Visa i Mastercard mają szansę wygrać nagrody w loterii Fundacji Rozwoju Obrotu Bezgotówkowego. Akcji towarzyszy wielokanałowa kampania marketingowa.
2 1 0 0 0 25.10.2016Oferty Plusa leczą choroby oczu (wideo)Szymon Majewski jako lekarz okulista leczy pacjentów z chorób wzroku. Receptą na niewidzenie oraz dwojenie się w oczach są oferty Plusa. Startują dwie kampanie reklamowe operatora, zachęcające do rejestracji numerów na kartę oraz przeniesienia numerów pre-paid do oferty abonamentowej.
1 1 0 0 0 25.10.2016Eskimos szuka wytrzymałego koła w spocie Allegro (wideo)Allegro wystartowało z kampanią internetową promującą kategorię produktową opon zimowych. Na jej potrzeby stworzona została seria absurdalnych spotów, w których Eskimos Tiluktuk testuje produkty na śnieżnym pustkowiu.