1 1 0 26.05.2017Carrefour Polska i dzieci sprawdzają, jak zakupy robi mama (wideo)Z okazji Dnia Matki Carrefour Polska zrealizował eksperyment. Ma on pokazać, co to znaczy robić zakupy jak mama.
0 1 0 26.05.2017Można zgłaszać wystąpienia na Kongres Badaczy Rynku i Opinii 2017Do 4 czerwca można zgłaszać propozycje wystąpień na XVIII Kongresie Badaczy Rynku i Opinii. Hasło przewodnie tegorocznej edycji brzmi: „Ogarnąć jutro”.
0 1 0 25.05.2017Instytut Reportażu i PTBRiO sprawdzą, jak żyje się w małych polskich miastachJak się żyje w Czaplinku, Wyśmierzycach, Lwówku Śląskim? Instytut Reportażu i PTBRiO zainicjowały projekt badawczo-reporterski „Światła małego miasta”. Jego celem jest zbadanie i opisanie życia codziennego w najmniejszych polskich miasteczkach. Efektem będzie zbiór danych i reportaży, który ukaże się jesienią 2017 r.
1 1 0 25.05.2017Szwedzi wystawili swój kraj w serwisie Airbnb (wideo)Szwecja – niemal 450 tys. km2 między wioską rybacką Smygehuk na południu a punktem u zbiegu granic z Norwegią i Szwecją. Cały ten obszar organizacja turystyczna Visit Sweden wystawiła w serwisie Airbnb w ramach promocji kraju.
1 1 0 25.05.2017Europejski rynek reklamy online nadal z dwucyfrowym wzrostem i wartością ponad 40 mld euroRynek reklamy online w Europie odnotował w 2016 r. wzrost na poziomie 12,2% względem roku poprzedniego – wynika z raportu IAB Europe AdEx Benchmark. Osiągnął wartość 41,8 mld euro.
0 3 0 25.05.2017Mateusz Kusznierewicz ambasadorem modelu Range Rover VelarBritish Automotive Polska, generalny importer Land Rovera, nawiązał współpracę z Mateuszem Kusznierewiczem. Mistrz olimpijski w żeglarstwie będzie ambasadorem nowego modelu Range Rover Velar.
0 2 0 25.05.2017Dyskonty i sklepy convenience najbardziej perspektywicznymi kanałami rynku spożywczego w Polsce według PMRW 2016 r. rynek spożywczy w Polsce wzrósł o 3,8% rok do roku – do 253,8 mld zł. W tym samym okresie sklepy dyskontowe oraz convenience rosły w ponad dwukrotnie szybszym tempie. Prognozy zaprezentowane w raporcie PMR „Handel detaliczny artykułami spożywczymi w Polsce 2017” wskazują, że taka tendencja będzie utrzymywać się co najmniej do końca okresu objętego prognozą (lata 2017–2022).
0 6 0 25.05.2017Sokół i Dawid Podsiadło we wspólnym teledysku. Kolejny etap kampanii Johnniego WalkeraMarka Johnnie Walker kontynuuje współpracę z raperem Sokołem i Dawidem Podsiadło. Zrealizowano teledysk do wspólnego utworu obu artystów, zatytułowanego „Świadomy sen”. Wideo jest kolejną odsłoną kampanii „Rób to, w co wierzysz”.
0 5 0 25.05.2017Obraz zamożnego konsumenta w Polsce według LuxHubZamożni Polacy zachowaniem i życiowymi postawami coraz bardziej przypominają zachodnie klasy wyższe. Ważniejsze niż ostentacyjne symbole statusu stają się wartości postmaterialne: rodzina, czas oraz doświadczenia – pokazuje badanie przeprowadzone przez LuxHub (Havas Media Group). Najwięcej badanych (45%) definiowało luksus jako dysponowanie własnym czasem oraz możliwość cieszenia się życiem.
0 1 0 25.05.2017Marka Krupnik obsługiwana w Internecie przez WebTalkPrzetarg na kompleksową obsługę marki Krupnik (Marie Brizard Wine & Spirits) w Internecie wygrała agencja WebTalk. Firmy rozpoczęły współpracę w kwietniu.