0 1 0 0 1 14.11.2016Zwiększanie budżetów, wzrost jakości – wyniki międzynarodowego badania na temat content marketinguWedług prognoz International Content Marketing Forum w nadchodzących latach firmy zwiększą budżety na content marketing. Największe wzrosty spodziewane są w Polsce i Chorwacji – pokazuje raport „ICMF Barometer: The state of content marketing internationally”.
1 1 0 0 0 14.11.2016Plushak ma rozmach w kampanii rejestracyjnej (wideo)Marka Plush rozpoczęła świąteczną kampanię zachęcającą do rejestracji numeru i odbioru bonusów z tego tytułu. W spocie pojawia się brand hero marki – niesforny miś, który tym razem ma wielki rozmach.
1 1 0 0 0 10.11.2016Elfy wybierają smak pepsi – bożonarodzeniowa odsłona „Wyzwania smaku” (wideo)W pierwszych dniach listopada wystartowała świąteczna kampania Pepsi. Marka kontynuuje w niej działania w ramach platformy komunikacyjnej „Wyzwania smaku”.
0 1 0 0 0 10.11.2016Kampania z radiem o 20% bardziej opłacalna niż bez radia – badanie RadiocentreRadio może poprawić opłacalność kampanii reklamowych o ponad 20%, ponieważ pomaga markom wygrać udział w umysłach konsumentów – wykazuje badanie „Radio: The Brand Multiplier”, przygotowane przez Radiocentre.
1 1 0 0 0 10.11.2016Kolędowanie pełne niespodzianek w spocie TK Maxx (wideo)Świąteczny spot TK Maxx wpisuje się w konwencję „Szalonych możliwości”, znaną z dotychczasowych kampanii marki. Boże Narodzenie przedstawiane jest jako okazja do łamania kanonów zarówno przy śpiewaniu kolęd, jak i przy wyborze prezentów.
1 1 0 0 0 10.11.2016Liczby ważne dla klienta w świątecznej kampanii Providenta (wideo)Świat finansów opisują twarde, chłodne liczby. Mają one jednak zupełnie inny wymiar, jeśli popatrzymy na nie przez pryzmat spełnionych marzeń i emocji, jakie im towarzyszą. Jak chociażby liczba uderzeń serca dziecka rozpakowującego prezent znaleziony pod choinką. Provident rozpoczął kampanię świąteczną, w której liczby nabierają innego znaczenia.
1 1 0 0 0 10.11.2016Nike i Cristiano Ronaldo przedłużają umowę (wideo)Jeden z najlepszych piłkarzy świata – Cristiano Ronaldo – podpisał wieloletni kontrakt z Nike. Według nieoficjalnych informacji będzie promował markę dożywotnio.
1 3 0 0 0 10.11.2016„Najważniejsze znajdziesz w środku” – Empik startuje z kampanią świąteczną (wideo)Empik rozpoczął kampanię świąteczną „Najważniejsze znajdziesz w środku”. Zachęca w niej, by nie poprzestawać na pierwszym wrażeniu, lecz próbować poznać wnętrze drugiej osoby. Po to, by ją naprawdę poznać, a co za tym idzie – obdarować tym, co dla niej najważniejsze.
0 1 0 0 0 10.11.2016Zenith wykorzystuje machine learning w planowaniu mediówAgencja mediowa Zenith zautomatyzowała kampanie internetowe. Ma to wyraźnie podnieść efektywność działań reklamodawców i zasadniczo zmienić sposób, w jaki agencje i ich klienci będą optymalizować działania w mediach online. Projekt będzie wdrażany na wszystkich rynkach, na których działa marka.
0 1 0 0 0 9.11.2016K2 Internet przewiduje 1,3 mln zł straty netto i rozpoczyna restrukturyzację14 listopada K2 Internet opublikuje skonsolidowany raport za 9 miesięcy 2016 r. Firma poinformowała, że wyniki finansowe za bieżący rok będą znacząco niższe od tych z 2015.