1 1 0 2.06.2017Starbucks otworzy ogromny sklep z kawą (wideo)Reserve Roastery – tak nazywają się luksusowe sklepy z kawą otwierane przez Starbucks. Obiekt o powierzchni 13 tys. m2 ma zacząć działać w 2019 r. w Chicago. Będzie to trzecie takie miejsce w USA i szóste na świecie.
0 1 0 2.06.2017Havas Media Group powołuje Havas Story PlantationW Havas Media Group powstała interdyscyplinarna jednostka – Havas Story Plantation. Działa w zakresie planowania strategii treści na podstawie własnych badań. Będzie współpracować ze specjalistami z Havas Warsaw i Havas PR, którzy zajmują się tworzeniem treści.
0 4 0 2.06.2017Jak budować pozytywne doświadczenia klientów? Badanie KPMGFirmy z branży pozaspożywczego handlu detalicznego zostały najwyżej ocenione przez polskich konsumentów, którzy w badaniu przeprowadzonym przez KPMG wyrazili opinie na temat doświadczeń w kontaktach z markami, ich produktami, a także w procesie zakupu i obsługi klienta (customer experience). Najlepiej ocenione zostały: Adidas, Nike i Swarovski.
0 1 0 2.06.2017PGNiG Obrót Detaliczny wybiera agencję do obsługi BTLPrzetarg na dwuletnią obsługę spółki PGNiG Obrót Detaliczny w zakresie reklamy BTL wygrała Havas Engage. Agencja poprowadzi działania reklamowe skierowane do indywidualnych klientów firmy. Będzie też odpowiadać za doradztwo strategiczne, dobór narzędzi oraz kanałów komunikacji.
2 1 0 1.06.2017„Zapomnij wszystko, co wiesz o telewizorach” – kampania LG (wideo)Marka LG Electronics Polska rozpoczęła kampanię reklamową nowej linii telewizorów LG OLED. Hasło działań brzmi: „Zapomnij wszystko, co wiesz o telewizorach”.
0 1 0 1.06.2017Gomez.pl powierza działania PR agencji Aliganza Fashion AgencyZ początkiem maja multibrandowy internetowy dom mody Gomez.pl rozpoczął współpracę z Aliganza Fashion Agency. Agencja poprowadzi dla marki działania z zakresu kontaktu z mediami, PR-u produktowego, współpracy z celebrytami oraz influencerami, a także projektów specjalnych.
0 3 0 1.06.2017„Dziewczyny przejmują kontrolę” – marka Remington zmienia strategię komunikacjiMarka Remington w komunikacji stawia na dialog ze klientkami. Przekonuje, że bycie kobietą to nie tylko wygląd – to przede wszystkim wnętrze: spojrzenie na świat, odwaga, delikatność.
1 1 0 1.06.2017Dzieci zwierciadłem rodziców? Spot sieci supermarketów Piotr i Paweł z okazji Dnia Dziecka (wideo)Jak głosi znane przysłowie, niedaleko pada jabłko od jabłoni. Mówi się, że dzieci są zwierciadłem rodziców, nieustannie wzorując się na zachowaniu mamy czy taty. Na takich obserwacjach zbudowana została koncepcja spotu supermarketów Piotr i Paweł, przygotowanego z okazji Dnia Dziecka.
0 1 0 31.05.2017Znamy jurorów 18. edycji konkursu Effie AwardsKampanie zgłoszone w tegorocznej edycji konkursu Effie Awards oceni 110-osobowe jury pod przewodnictwem Adama Pieńkowskiego, dyrektora generalnego McDonald’s Polska. Prace ocenione jako najlepsze pod kątem efektywności działań komunikacyjnych i wyników biznesowych zostaną nagrodzone 23 października.
1 2 0 31.05.2017Lubella z kampanią wprowadzającą na rynek makarony w wersji mini (wideo)Marka Lubella wprowadziła do oferty makarony w formacie mini. Produkty zostaną zaprezentowane w spotach telewizyjnych, na nośnikach outdoorowych oraz w Internecie.