0 1 0 21.08.2017Firmy chcą odzyskać kontrolę nad reklamą onlinePrzez ponad dekadę marki zlecały zadania związane z planowaniem i zakupem mediów do kampanii online agencjom mediowym. Coraz więcej reklamodawców przenosi jednak te obszary aktywności do wewnętrznych działów. Próbują w ten sposób odzyskać kontrolę nad budżetami – pokazuje badanie World Federation of Advertisers.
1 0 0 21.08.2017Grzeszne przyjemności w spocie promującym zlot food trucków w KrośnieW ostatni weekend wakacji w Krośnie odbędzie się zlot food trucków. Lokalny portal Krosno24.pl przygotował spot promujący to wydarzenie. Akcja krótkiego filmu dzieje się w konfesjonale.
0 2 0 21.08.2017Haier wysadzi pralkę internauty, który wygra aukcjęMarka Haier rozpoczęła akcję „Wysadź swoją starą”. W jej ramach w serwisie Allegro prowadzona jest aukcja., w której można stać się właścicielem nowej pralki i otrzymać szansę spektakularnego rozstania się z dotychczasową. Zwycięzca wysadzi ją w powietrze.
1 1 0 21.08.2017Fisz opowiada o zmianach – Ikea promuje nowy katalogIkea rozpoczęła kampanię najnowszego katalogu produktów. Lektorem spotu jest muzyk Bartosz Waglewski, znany jako Fisz. Marka wprowadza też nową platformę komunikacyjną.
0 1 0 21.08.2017Pasaże Tesco z kampanią teaserowąRozpoczęła się pierwsza odsłona kampanii wizerunkowej centrów handlowych Pasaż Tesco. W teaserowym etapie marka podpowiada, kim będą jej nowi ambasadorzy.
0 3 0 21.08.2017Agencja Dziadek do Orzechów reklamuje swoje usługi przed siedzibą MaspexuDziadek do Orzechów chce zwrócić na siebie uwagę Maspexu. Umieścił swoje reklamy w okolicy siedziby firmy w Wadowicach. Kreacje nawiązują do głośnej w ostatnich dniach sprawy marki Tiger i jej niefortunnej instagramowej publikacji z 1 sierpnia.
1 0 0 21.08.2017Kampania „Dodaj zdrowia do swoich dań” marki LenVitolRuszyła kampania telewizyjna oleju lnianego LenVitol. Prowadzona jest w ogólnopolskich oraz tematycznych kanałach telewizyjnych. Jej hasło brzmi: „Dodaj zdrowia do swoich dań”.
0 2 0 21.08.2017GIS ostrzega przed pigułką gwałtu. Internauci piszą o seksizmieNa facebookowym profilu Głównego Inspektoratu Sanitarnego pojawił się post ostrzegający przed pozostawianiem drinka bez nadzoru podczas imprez. Towarzyszy temu grafika wyjaśniająca, czym jest GHB, substancja zwana potocznie pigułką gwałtu. Całość podsumowuje hasło: „Mądra dziewczynka pilnuje drinka”. Część internautów uważa hasło za przejaw seksizmu.
0 0 0 21.08.2017„Klientocentryzm” w praktyce! V edycja Marketing Progress poświęcona customer experienceWspółczesne firmy powinny poświęcać wiele uwagi swoim konsumentom, nie tylko na poziomie deklaratywnym. Koncentrować się na komunikacji marketingowej odpowiadającej na oczekiwania klientów. Ci bowiem oczekują szybkiego dostępu do produktów i usług dostosowanych do ich potrzeb, wartościowych informacji na ich temat, profesjonalnej obsługi w każdym miejscu styku z marką. Wszystko to nie tylko w godzinach pracy firm. Jak tego dokonać? Odpowiedź będzie można poznać podczas V edycji konferencji Marketing Progress, poświęconej w całości customer experience.
0 0 0 18.08.2017GroupM z narzędziem łączącym dane o oglądalności i zakupachPrecious to narzędzie do planowania mediów, które definiuje grupy celowe na podstawie zachowań zakupowych. Projekt GroupM łączy dane mediowe Nielsena z zakupowymi GfK.