0 1 0 0 0 13.12.2016„Wizerunek miasta – co, jak, dlaczego” – e-book Jana Jacka Tyliszczaka i Andrzeja Ludwika WłoszczyńskiegoUkazał się e-book „Wizerunek miasta – co, jak, dlaczego” Jana Jacka Tyliszczaka i Andrzeja Ludwika Włoszczyńskiego. W publikacji pojawiają się również teksty praktyków – zarówno strategów, jak i projektantów.
0 1 0 0 0 13.12.2016MEC rozwija ofertę konsultingu strategicznego pod marką SyntaxAgencja mediowa MEC rozwija usługi z zakresu doradztwa strategicznego pod marką Syntax. Ma ona wspierać firmy w obszarze cyfrowej transformacji i pomóc im w wykorzystaniu nowych źródeł danych. Jej szefem został Tomasz Fochtman, managing partner MEC odpowiedzialny za strategię i innowacje.
1 1 0 0 0 13.12.2016Pracownicy Atlasu śpiewają hymn dla polskich skoczków (wideo)11 grudnia Kamil Stoch wygrał zawody w skokach narciarskich w norweskim Lillehammer. Drugi był Maciej Kot. Nie usłyszeli jednak hymnu Polski. Odśpiewali im go za to pracownicy firmy Atlas.
0 1 0 0 0 13.12.2016Selectivv wchodzi do IndiiPolsko-izraelska firma Selectivv, specjalizująca się w reklamie mobilnej, zaczęła realizować kampanie na rynku indyjskim. W tym celu zawiązała spółkę joint-venture z grupą mediową RoundArk. W najbliższych miesiącach działalność ma zostać rozszerzona na kolejne kraje azjatyckie.
0 2 0 0 0 13.12.2016Powstała grupa Spin DigitalW Katowicach działalność rozpoczął Spin Digital – zespół oferujący rozwiązania z zakresu nowych technologii i marketingu oraz wsparcie innowacyjnych pomysłów biznesowych w skali międzynarodowej. Grupa składa się z pięciu marek. Łączy kompetencje agencji zintegrowanej komunikacji marketingowej, software house’u, platformy do dzielenia się pomysłami biznesowymi oraz wsparcia dla start-upów i inwestorów w nawiązywaniu relacji biznesowych.
0 1 0 0 0 13.12.2016Stanowisko Rady Etyki Public Relations dotyczące reklamy natywnejW ostatnich latach powstały nowe formy specjalnej reklamy. Są wśród nich m.in. dodatki tematyczne i wydawnicze w prasie, obejmowanie patronatem określonych tematów, oznaczanie materiałów nazwą materiał specjalny oraz inne postaci ukrytej reklamy (reklamy natywnej). Rada Etyki Public Relations wydała oświadczenie dotyczące tych praktyk.
3 1 0 0 0 12.12.2016Tylko trafione prezenty w świątecznej kampanii Ceneo.pl (wideo)Niemal każdy co roku mierzy się z problemem wyboru odpowiedniego prezentu gwiazdkowego dla bliskich. W rozpoczętej kampanii Ceneo.pl zachęca, by skorzystać z produktów dostępnych w serwisie.
0 1 0 0 0 12.12.2016Ströer Digital Media łączy się z Ad-ViceZarząd Grupy Ströer w Polsce zadecydował o połączeniu dwóch należących do Grupy sieci reklamowych online – Ströer Digital Media i Ad-Vice – w jeden dom sprzedaży digital. Od początku roku obie firmy będą działać pod wspólnym szyldem jako Ströer Digital Media.
0 1 0 0 0 12.12.2016Krajowa Spółka Cukrowa pod opieką agencji w social mediaPrzetarg na obsługę w mediach społecznościowych Krajowej Spółki Cukrowej wygrała agencja CreativeHarder. Umowa obejmuje stałą współpracę.
1 1 0 0 0 12.12.2016Zbyt krwawa „Historia na kartę” Orange – decyzja KER (wideo)Komisja Etyki Reklamy rozpatrzyła skargę na internetowy film Orange z serii „Historie na kartę”. Uznała, że zawiera on elementy przemocy i tym samym narusza normy Kodeksu etyki reklamy.