0 1 0 25.05.2017Bluerank i Gemius laureatami konkursów IAB EuropeAgencja Bluerank została nagrodzona srebrem w kategorii programmatic advertising w konkursie Mixx Awards Europe 2017. Firma badawcza Gemius odebrała natomiast statuetkę w konkursie IAB Europe Research Awards.
0 1 0 25.05.2017Konferencja ABSL Talks wkrótce w ŁodziCo łączy Randi Zuckerberg, Marcina Gortata i Aleksandrę Przegalińską? Całą trójkę, a także innych, będzie można usłyszeć 12 czerwca w ramach konferencji ABSL Talks. Podczas tego wydarzenia znani reprezentanci różnych branż opowiedzą o tym, jak przekuć pasję w sukces.
0 1 1 25.05.2017Piotr Żyła jako Jack Sparrow w kampanii MultikinaMultikino (grupa Vue Entertainment) oferuje widzom w salach kinowych fotele VIP. W ich promocję sieć zaangażowała Piotra Żyłę, polskiego skoczka narciarskiego. Wciela się on w postacie głównych bohaterów największych kinowych hitów.
0 1 0 24.05.2017PLL LOT powierzyły obsługę marketingową agencji GreyKonkurs na kompleksową obsługę reklamową Polskich Linii Lotniczych LOT wygrała agencja Grey. W ramach współpracy odpowiada za pełną obsługę marketingową w zakresie wszystkich działań komunikacyjnych brandu w Polsce i na świecie.
0 1 0 24.05.2017Drogerie Ziko z nową agencją do obsługi w social mediaPrzetarg na obsługę profili sieci drogerii Ziko Dermo w mediach społecznościowych wygrała agencja FFW Communication. Współpraca rozpoczęła się w maju.
0 1 0 24.05.2017Bank Pocztowy wybrał agencję do obsługi ATL i BTLW ramach przetargu Bank Pocztowy wybrał firmę Mind. Dołączy ona do agencji, z którą bank współpracował dotychczas. Umowę zawarto na 2 lata.
0 1 0 24.05.2017Internauci weryfikują informacje czytane w Sieci – badanie IPG MediabrandsPolacy są nieufni wobec treści publikowanych w Internecie. Według wyników badania IPG Mediabrands przeprowadzonego na panelu Ariadna około 63 proc. respondentów w różny sposób weryfikuje informacje, które czyta online.
0 1 0 24.05.2017Arla Protein pod opieką Partner of PromotionProducent mleczarski Arla Foods rozpoczął współpracę z Partner of Promotion. Agencja zajmie się opracowaniem oraz wdrożeniem strategii komunikacyjnej wejścia marki Arla Protein na rynek polski.
0 2 0 24.05.2017Sektor podróże i turystyka tnie wydatki reklamoweW pierwszym kwartale 2017 r. reklamodawcy z sektora podróże i turystyka (PiT) przeznaczyli na promocję blisko 40,4 mln zł, o około 6 mln zł mniej niż rok wcześniej – pokazuje analiza domu mediowego Codemedia. To spadek o blisko 13%. Najwięcej na reklamę wydała branża gastronomiczna – 17,2 mln zł (43% SOS całego sektora PiT), przed biurami podróży (8 mln zł, 20% SOS) i miejscami noclegowymi (7,2 mln zł, 18% SOS).
0 3 0 24.05.2017„Fake news z perspektywy polskich dziennikarzy” – badanie Public Dialog i ARC Rynek i OpiniaXXI wiek to czas, w którym kluczowe znaczenie ma informacja. W mediach coraz częściej pojawia się zjawisko, które w prymitywny, ale skuteczny sposób może wpływać na otaczającą nas rzeczywistość – fake news. Instytut ARC Rynek i Opinia i agencja Public Dialog przeprowadziły badanie wśród dziennikarzy ogólnoinformacyjnych na temat skali tego zjawiska w Polsce.