0 1 0 0 0 19.12.2016Rok 2016 z punktu widzenia badań i analityki – podsumowanie IRCenterJakie zjawiska i tematy kończącego się roku były najistotniejsze w obszarach digital marketingu, badań i analityki? Na co warto będzie zwrócić uwagę w 2017 r.? Podsumowanie i prognozę przedstawiła firma IRCenter.
0 4 0 0 0 19.12.2016Dominika Tajner-Wiśniewska ambasadorką marki odzieżowej Vippi DesignAmbasadorką polskiej marki Vippi Design została Dominika Tajner-Wiśniewska – businesswoman, menedżerka i coach, jedna z uczestniczek programu telewizyjnego „Agent – gwiazdy”. Efektem współpracy jest sesja fotograficzna, w której zaprezentowane zostały modele z kolekcji zima 2016.
0 2 0 0 0 19.12.2016Suzuki sponsorem piłkarzy ręcznych15 grudnia Związek Piłki Ręcznej w Polsce oraz Suzuki Motor Poland podpisały umowę sponsorską. Marka uzyskała tytuł oficjalnego sponsora ZPRP i reprezentacji Polski mężczyzn i kobiet oraz rozgrywek Superligi kobiet, a także rozgrywek o Puchar Polski kobiet i mężczyzn.
2 1 0 0 0 19.12.2016Czarny humor w kampanii promującej leasing na kilometry Idea Banku (wideo)Grupa Idea Bank wprowadza do oferty leasing samochodowy na zasadzie „pay as you drive”. Uruchomieniu usługi Happy Miles, w której klient płaci ratę w zależności od liczby kilometrów przebytych autem, towarzyszy kampania reklamowa przepełniona czarnym humorem.
1 1 0 0 0 16.12.2016Jaga jako „Jaskółka uwięziona” w kolejnej produkcji Allegro (wideo)Przebój Stana Borysa w wykonaniu Atanasa Wałkowa i Georginy Tarasiuk doczekał się filmowej wersji. Teledysk Allegro opowiada historię więzionej kobiety, nękanej obrazami katastrofy ekologicznej. W klipie wystąpili Katarzyna Pośpiech i Tomasz Drabek.
0 1 0 0 0 16.12.2016Polska agencja Imagine The Future wchodzi na rynki Dalekiego WschoduAgencja reklamowa Imagine The Future, zajmująca się optymalizacją sprzedaży w Internecie, powiększyła zasięg działań o 6 nowych rynków zagranicznych. Firma świadcząca do tej pory usługi w 29 państwach europejskich wyruszyła na podbój krajów Azji i Ameryki.
1 2 0 0 0 16.12.2016Królik Pampiś uczy dzieci, jak myć zęby. Kampania „Małe zęby, wielka moc” (wideo)Do końca grudnia trwa kampania „Małe zęby, wielka moc” prowadzona w ramach projektu „Dzieciństwo bez próchnicy”. To ogólnopolski program profilaktyczno-edukacyjny zainicjowany przez Ministerstwo Zdrowia. Skierowany jest do dzieci w wieku od 0 do 5 lat, ich rodziców, nauczycieli, a także do pielęgniarek, położnych, lekarzy pediatrów.
0 3 0 0 0 16.12.201610 najpopularniejszych gier na Androida – wyniki badania Spicy MobileRok 2016 niewątpliwie należał do „Pokémon Go” – gry, która w krótkim czasie od wprowadzenia na rynek wciągnęła około 200 mln osób z całego świata. Choć jej popularność ostatnio przygasła, wciąż można mówić o fenomenie. Wyniki badania Spicy Mobile pokazują, jakie gry na Androida angażowały Polaków w drugiej połowie roku.
1 1 0 0 0 16.12.2016Dove podejmuje wyzwanie Mannequin Challenge (wideo)W ostatnich tygodniach w Internecie pojawiły się liczne filmy ukazujące internautów zatrzymanych w przeróżnych pozach. To tzw. Mannequin Challenge. Wyzwanie podjęła też marka Dove.
0 1 0 0 0 16.12.2016Grupa Netsprint przejmuje WhitePressGrupa Netsprint kupiła 70% udziałów w spółce WhitePress. Tym samym firmy tworzą platformę content marketingu i reklamy natywnej oraz zapowiadają wejście na rynki zagraniczne.