1 1 0 0 0 20.12.2016Youtuberzy podjęli wyzwanie kapsla Tymbarku (wideo)Banshee, JDabrowsky oraz SKKF, którzy prowadzą na YouTube „Studio Tymbark”, podjęli wyzwanie marki. Wraz z zaproszonymi gośćmi zbierali pieniądze na rzecz Szlachetnej Paczki, robiąc dobre uczynki.
1 2 0 0 0 20.12.2016Nowe logo Link4 (wideo)Po siedmiu latach Link4 wprowadza nowy system identyfikacji wizualnej, w tym nowe logo. Wynika to z jednej strony ze zmian właścicielskich (Link4 jest obecnie częścią Grupy PZU, wcześniej należał do brytyjskiego ubezpieczyciela RSA), z drugiej – z chęci odświeżenia wizerunku i zmiany pozycjonowania.
0 1 0 0 0 19.12.2016Przyprawy i mieszanki przyprawowe Knorra pod opieką agencji online i offlineMarka Knorr powierzyła agencji OS3 prowadzenie rocznej komunikacji dotyczącej linii Naturalnie Smaczne oraz przypraw. Agencja zajmie się strategią komunikacyjną oraz działaniami 360° w obszarze on- i offline.
1 1 0 0 0 19.12.2016Opłatek Caritasu, którym można podzielić się dwa razy (wideo)16 grudnia ruszyła akcja charytatywna Caritasu Diecezji Warszawsko-Praskiej. Jej celem jest pomoc ubogim. W ramach działań przygotowano specjalne opłatki, którymi można podzielić się dwa razy.
0 3 0 0 0 19.12.2016Pizza i polityka – zamieszanie po publikacji zdjęcia z podpisem: „DaGrasso Ochota wspiera KOD”Joanna Scheuring-Wielgus, jedna z posłanek protestujących w sejmie w sprawie propozycji ograniczeń dla mediów, zamieściła na Twitterze zdjęcie pudełka po pizzy. Na kartonie widniały dopisane flamastrem słowa: „DaGrasso Ochota wspiera KOD”.
0 1 0 0 0 19.12.2016Oglądamy w galerii handlowej, ale kupujemy w Internecie – badanie SW ResearchPonad połowa osób (51%) odwiedza galerie handlowe w celu obejrzenia produktów, które zamierza nabyć w Internecie – pokazuje badanie „Wizerunek galerii handlowych oczami Polaków”, przeprowadzone przez SW Research na zlecenie agencji Procontent Communication. Rekomendacje znajomych, billboardy oraz reklama online to obecnie najczęstsze źródła informacji o promocjach w centrach handlowych.
1 1 0 0 0 19.12.2016Małopolska znów czuje ducha świąt (wideo)Brakuje śniegu na Piotrkowskiej w Łodzi? Znudziło się morze w Gdańsku? Tegoroczne Boże Narodzenie można spędzić w Małopolsce. Rozpoczęła się świąteczna kampania tego regionu, która zachęca do przyjazdów w okresie świątecznym.
0 1 0 0 0 19.12.2016Raport na temat gospodarczych skutków wprowadzenia zakazu reklamy leków OTC i suplementów dietyInstytut Badań nad Gospodarką Rynkową opublikował opracowanie dotyczące skutków gospodarczych wprowadzenia zakazu reklamy leków OTC i suplementów diety. Raport powstał na zlecenie organizacji reprezentujących branżę komunikacji marketingowej: IAA Polska, IAB, SKM SAR, Rady Reklamy i Konfederacji Lewiatan we współpracy z Krajową Izbą Gospodarczą.
0 2 0 0 0 19.12.2016Branża finansowa zmniejsza wydatki na reklamę – analiza po trzech kwartałach 2016 r.Wydatki sektora finanse na promocję produktów i usług maleją. W pierwszych trzech kwartałach 2016 r. reklamodawcy przeznaczyli 287 mln zł na promocję. To o prawie jedną piątą mniej niż w analogicznym okresie w 2015 r. – pokazuje analiza domu mediowego Codemedia.
0 1 0 0 0 19.12.2016Rok 2016 z punktu widzenia badań i analityki – podsumowanie IRCenterJakie zjawiska i tematy kończącego się roku były najistotniejsze w obszarach digital marketingu, badań i analityki? Na co warto będzie zwrócić uwagę w 2017 r.? Podsumowanie i prognozę przedstawiła firma IRCenter.