1 1 0 0 0 3.01.2017Kubuś podpowiada, czego życzyć babci (wideo)Wystartowała kampania reklamowa marki Kubuś. Bohaterami spotu ponownie są rezolutne dzieci. Tym razem młoda reporterka sprawdza, jakie życzenia należy złożyć babciom, których święto przypada 21 stycznia.
0 1 0 0 0 3.01.2017Nationale-Nederlanden z nową agencją PRW styczniu 2017 r. Nationale-Nederlanden rozpoczęło współpracę z Clear Communication Group. Agencja zajmie się kontaktami z mediami, szczególnie w działaniach dotyczących komunikacji produktowej oraz korporacyjnej.
0 1 0 0 0 3.01.2017Konkurs o tytuł Dobroczyńcy Roku 2017 rozpoczęty [aktualizacja]Wystartowała jubileuszowa edycja konkursu Dobroczyńca Roku. Od 3 stycznia można nominować firmy i fundacje korporacyjne, dla których priorytetem jest rzetelność, dbanie o klientów, otoczenie i przede wszystkim zaangażowanie w zmienianie świata – począwszy od wymiaru lokalnego, aż po globalny. Wnioski można składać do 3 lutego 2017 r. [termin przesunięty]. Laureatów poznamy w maju.
1 1 0 0 0 2.01.2017Tesco Polska przekaże 750 tys. zł lokalnym społecznościom (wideo)2 stycznia ruszyła druga edycja programu „Decydujesz, pomagamy”, realizowanego przez Tesco Polska i Fundację Tesco Dzieciom. Sieć handlowa przekaże 750 tys. zł na rzecz lokalnych społeczności w całej Polsce.
1 1 0 0 0 2.01.2017Danfoss promuje inteligentne ogrzewanie domu (wideo)Firma Danfoss Poland rozpoczęła wielokanałową kampanię „Jestem smart”. Promuje ona system sterowanego ogrzewania Danfoss Link i buduje świadomość pojęcia inteligentny dom.
0 3 0 0 0 2.01.2017Magda Gessler reklamową lokomotywą 2016 r. według MullenLowe MediaHubKtóra z telewizyjnych gwiazd przyniosła stacji najwięcej pieniędzy z reklam? Kto zyskał, kto stracił, a kto całkiem wypadł z rankingu? Dom mediowy MullenLowe MediaHub przygotował kolejną odsłonę raportu na temat najlepiej zarabiających gwiazd telewizji. Podobnie jak w 2015 r., na szczycie zestawienia znalazła się restauratorka Magda Gessler. W 2016 r. zarobiła ona dla „Kuchennych rewolucji” blisko 163 mln zł.
0 1 0 0 0 2.01.2017GetBack powierza budżet StarcomowiFirma GetBack zajmująca się zarządzaniem wierzytelnościami rozpoczęła współpracę z agencją Starcom Polska. Umowa dotyczy obsługi budżetu reklamowego w zakresie strategii komunikacji oraz planowania i zakupu mediów.
0 1 0 0 0 30.12.2016Vision Express wybrał agencję do obsługi 360 stopniPrzetarg na stałą obsługę sieci salonów optycznych Vision Express w Polsce wygrała agencja Walk. Zajmie się przygotowaniem platformy komunikacyjnej marki oraz realizacją kompleksowych działań w obszarze ATL, BTL, Internetu, social media, PR i event marketingu.
1 2 0 0 0 30.12.2016„Bo to dobra oferta była” – Bogusław Linda w kampanii T-Mobile (wideo)T-Mobile prezentuje noworoczną ofertę na kartę. Promuje ją kampania z udziałem Bogusława Lindy.
0 1 0 0 0 30.12.2016UOKiK wszczął postępowanie w sprawie FacebookaCzy zasady zbierania i udostępniania danych użytkowników stosowane przez Facebook Ireland mogą naruszać prawa konsumentów? UOKiK wszczął w tej sprawie postępowanie wyjaśniające.