0 1 0 0 0 10.01.2017Shop Doctor ambasadorem marki ToptextilFirma Toptextil jest importerem materiałów obiciowych. Jej ambasadorem został dr Marek Borowiński, specjalista psychologii koloru i visual merchandisingu, znany jako Shop Doctor.
0 1 0 0 0 10.01.2017Nośniki reklamowe w warszawskim metrze obsługuje StröerGrupa Ströer została dysponentem tablic reklamowych systemu Esir wykorzystującego ekrany LCD, a także reklam napodłogowych i naklejek na szybach w wagonach warszawskiego metra. Firma wygrała przetarg, pokonując AMS.
0 13 0 0 0 10.01.2017„Oblicza kobiet” – szósta edycja kalendarza firmy Gedeon RichterFirma farmaceutyczna Gedeon Richter przygotowała szóstą edycję kalendarza poświęconego kobietom. Tym razem ukazano różne oblicza kobiecości. Zdjęcia wykonali m.in. Chris Niedenthal, Tomasz Tomaszewski czy Robert Wolański.
0 1 0 0 0 10.01.2017Grupa Wirtualna Polska mniejszościowym akcjonariuszem w Fachowcy.pl VenturesSpółka Fachowcy.pl kupiła platformę internetową Favore.pl należącą dotychczas do Grupy Wirtualna Polska. W ramach rozliczenia transakcji o wartości niespełna 3 mln zł Grupa WP została 2-procentowym akcjonariuszem Fachowcy.pl Ventures.
0 1 0 0 0 10.01.2017Nescafé Dolce Gusto wybrała agencję do obsługi onlineRozstrzygnięto przetarg na obsługę marki Nescafé Dolce Gusto (Nestlé Polska) w Internecie. Wygrała go agencja Hand Made, która zajmie się obsługą kreatywną i strategiczną.
2 1 0 0 0 10.01.2017Ogólnopolska kampania telewizyjna marki Zagrodowy (wideo)W pierwszej połowie stycznia rozpocznie się emisja spotów marki Zagrodowy, należącej do firmy Sedar. Reklamy podkreślają główne wyróżniki kurczaków oferowanych przez markę.
0 1 0 0 0 10.01.2017Pokolenie Z rośnie i jest gotowe na wyzwania – badanie Kantar Millward BrownJak pokolenie Z reaguje na reklamy? Jakie są jego charakterystyczne zachowania i postawy? Sprawdził to Kantar Millward Brown w badaniu „AdReaction: Engaging Gen X, Y and Z”. Przebadano ponad 23 tys. konsumentów z 39 krajów, w tym z Polski.
0 1 0 0 0 9.01.2017Maksymalna kara od UOKiK dla Telefonii Polskiej Razem za podszywanie się pod innych operatorówSpółka PGT, która działa pod nazwą handlową Telefonia Polska Razem, wprowadzała w błąd. Podawała się za dotychczasowego operatora telekomunikacyjnego, oferując zmianę warunków umowy. W rzeczywistości konsumenci podpisywali umowy z nowym operatorem. UOKiK po raz pierwszy w swojej historii nałożył maksymalny wymiar kary za praktyki godzące w słabszych uczestników rynku – firma ma zapłacić 1,97 mln zł.
1 4 0 0 0 9.01.2017„Zima jest chwilą. Chwytaj ją” – przekonuje w kampanii marka Pepsi (wideo)30 grudnia 2016 r. rozpoczęła się kampania Pepsi „Zima jest chwilą. Chwytaj ją”. Zachęca ona młodych ludzi do podążania za pasjami oraz cieszenia się urokami zimy. Działania potrwają do 6 marca.
0 2 0 0 0 9.01.2017Kryzys pod kontrolą – Kongres Profesjonalistów Public Relations 2017Jakie działania podejmować, by firma uniknęła kryzysu w mediach? Co robić, gdy dziennikarze zasypują trudnymi pytaniami? Kiedy zaczyna i kończy się sytuacja kryzysowa? Na te pytania spróbują odpowiedzieć prelegenci Kongresu Profesjonalistów Public Relations 2017.