1 5 0 0 0 20.01.2016Intel z nową strategią i kampanią marketingową (wideo)Intel rusza z kampanią „Experience Amazing”, w której prezentuje nową filozofię marki. Jej głównym założeniem jest ukazanie rozwiązań i urządzeń wykorzystywanych do dostarczania użytkownikom wrażeń.
0 1 0 0 0 20.01.2016Dr. Wolff wybrał Havas Media Group do obsługi mediowej w Polsce i NiemczechPrzetarg na obsługę mediową marki Alpecin z portfolio firmy farmaceutycznej Dr. Wolff wygrała Havas Media Group. Współpraca na rynku polskim oraz niemieckim rozpoczęła się w styczniu.
0 2 0 0 0 20.01.2016Pracownice firmy Isover na kartach kalendarzaIsover, producent materiałów izolacyjnych, wydał kalendarz na 2016 r. Jego bohaterkami są kobiety pracujące w zakładzie firmy.
4 8 0 0 0 20.01.2016Coca-Cola ogłasza nową strategię marketingową „Jedna marka” i rozpoczyna kampanię „Taste the Feeling”19 stycznia szef marketingu The Coca-Cola Company, Marcos de Quinto, zaprezentował nową globalną strategię marketingową: „Jedna marka”. Łączy ona wszystkie produkty sygnowane marką: klasyczną coca-colę, wersję Light, Zero i Life pod jednym wspólnym brandem. Elementem przewodnim jest ogólnoświatowa kampania reklamowa „Taste the Feeling”.
0 1 0 0 0 20.01.2016Customer experience motywem przewodnim jubileuszowego Forum IAB„Customer experience. Jak tworzyć rozwiązania, które konsumenci pokochają?” – to hasło 10. edycji Forum IAB. Konferencja odbędzie się 8 i 9 czerwca 2016 r. w Warszawie.
0 1 0 0 1 19.01.2016Zaangażowanie widzów w oglądane programy telewizyjne – badanie TVision Insights i MediahubWidzowie oglądający telewizję razem z innymi osobami poświęcają programowi więcej uwagi. Im więcej osób znajduje się w pomieszczeniu, tym większe jest zaangażowanie – wynika z badania przeprowadzonego przez TVision Insights i Mediahub.
2 1 0 0 0 19.01.2016Kampania wprowadzająca na rynek tabletki z witaminą D dla dzieci (wideo)„Meltiki – mamy oko na zdrowie” – to hasło rozpoczętej 18 stycznia telewizyjnej kampanii tabletek z witaminą D dla dzieci od 3. roku życia. Towarzyszy ona wejściu nowego produktu na rynek.
2 1 0 0 0 19.01.2016Vifon promuje „Łatwe zupy!” (wideo)Z początkiem stycznia startuje kampania promująca zupy błyskawiczne Vifon. Przypomina o znanych już wariantach oraz wprowadza na rynek nowy produkt – zupę Kurczak Pikantny.
1 1 0 0 0 19.01.2016Bieszczadzkie pejzaże w spocie promocyjnym marki Ostoya Vodka (wideo)Marka Ostoya przygotowała film promujący wódkę z bieszczadzkiej pszenicy. Prezentuje piękno górskiej natury i wędrówkę trzech przyjaciół. Spot można oglądać w kanale marki na YouTube.
0 1 0 0 0 19.01.2016Marki farb Tikkurila, Beckers i Jedynka pod PR-ową opiekąProducent farb dekoracyjnych i przemysłowych Tikkurila Polska podpisał umowę z Practum Consulting. Agencja będzie prowadzić PR produktowy oraz obsługiwać biuro prasowe marek Tikkurila, Beckers i Jedynka.