0 1 0 0 0 11.05.2017Zenith z nową wizją i identyfikacją markiAgencja mediowa Zenith wprowadza globalnie nową metodologię pracy. Zmianę podkreśla odświeżona identyfikacja wizualna marki i jej platform komunikacji.
1 1 0 0 0 11.05.2017Butelki Dove nawiązujące do kobiecych kształtów w ogniu krytykiMarka Dove, chcąc po raz kolejny podkreślić akceptację dla różnorodnych kobiecych kształtów, przygotowała limitowaną edycję opakowań. Butelki żelu pod prysznic nawiązują do damskich sylwetek. Wielu konsumentów poczuło się jednak dotkniętych.
0 1 0 0 0 11.05.2017Dbałość o klienta i jego dom głównym wątkiem komunikacji producenta okien VetrexProducent stolarki okiennej Vetrex wprowadza nową platformę komunikacyjną „Dbamy”. W maju, z okazji 20-lecia istnienia firmy, w jej ramach ruszyła pierwsza kampania.
0 1 0 0 0 11.05.2017„Internetowa kultura obrażania?”. Raport IAB PolskaWbrew powszechnym przekonaniom odsetek wypowiedzi przekraczających granice kultury wciąż jest w Internecie marginalny – pokazuje badanie IAB Polska. Zdecydowana większość obraźliwych wpisów dotyczy polityki, która jest jednym z kluczowych tematów podgrzewających dyskusję online.
0 1 0 0 0 11.05.2017Starbucks rozstrzygnął przetarg na obsługę w social media w regionie CEEObsługą marki Starbucks w mediach społecznościowych zajmie się McCann & MRM. Będzie realizować strategię komunikacji jako główna agencja na siedmiu rynkach Europy: w Polsce, Niemczech, Czechach, na Słowacji, w Rumunii, Bułgarii i na Węgrzech.
0 1 0 0 0 11.05.2017Virgin Mobile Polska zmienia agencję full-serviceVirgin Mobile Polska rozpoczyna długofalową współpracę z agencją Gong (Group One). Będzie ona pełnić rolę głównej agencji strategiczno-kreatywnej.
0 1 0 0 0 11.05.2017Lidl promuje zagraniczne marki jako polskie – uważa Klub Jagielloński i pisze do UOKiKKlub Jagielloński wystosował list otwarty do UOKiK w sprawie promocji Lidla „Tydzień polskich marek”. Domaga się w nim interwencji urzędu, podkreślając, że kampania wprowadza w błąd, reklamując marki zagranicznych koncernów jako polskie.
0 4 0 0 0 10.05.2017„Wielko Pils” – kampania OOH Lecha Pilsa w poznańskiej gwarzeZ początkiem maja ruszyła miesięczna kampania outdoorowa marki Lech Pils. Billboardy i citylighty pojawiły się w Poznaniu oraz w wybranych miastach Wielkopolski.
1 1 0 0 0 10.05.2017Eurobank rozpoczął kampanię „Wypożyczka czarno na białym” (wideo)8 maja do emisji trafił spot telewizyjny Eurobanku, w którym Piotr Adamczyk prezentuje Wypożyczkę. Kampania prowadzona będzie do końca września.
0 1 0 0 0 10.05.2017Vans zmienia agencję PR do obsługi w PolsceOd początku maja działaniami public i media relations marki Vans, amerykańskiego producenta obuwia i akcesoriów sportowych przeznaczonych do skateboardingu, surfingu, BMX oraz snowboardingu, zajmuje się agencja Blame Us. Wybór nastąpił w wyniku rekomendacji.