0 1 0 0 0 27.12.2016Tikkurila, Beckers oraz Jedynka obsługiwane przez dom mediowy Arena MediaW przetargu na obsługę mediową marek Tikkurila Polska wygrał dom mediowy Arena Media (Havas Media Group). Współpraca rozpocznie się 1 stycznia 2017 r.
0 3 0 0 0 27.12.2016Rynek telekomunikacyjny w Polsce – wzrost w latach 2016–2017. Badanie PMRCałkowita wartość rynku usług telekomunikacyjnych w Polsce w 2015 r., łącznie z segmentami telefonii komórkowej, stacjonarnej, dostępu do Internetu i usług płatnej telewizji, wyniosła 41,5 mld zł. Według wstępnych szacunków PMR, uwzględniających wyniki operatorów w pierwszych trzech kwartałach br., w całym 2016 r. rynek wzrośnie o 2,1%, do 42,3 mld zł.
0 5 0 0 0 26.12.2016Gdzie Polacy spędzą sylwestra? Ile pieniędzy na niego przeznaczą? Badanie instytutu Pollster39% Polaków spędzi sylwestra na domówce. Ponad 55% nie wyda nic na kreację czy fajerwerki.
0 1 0 0 0 23.12.2016Mniejszy rozmiar produktu spożywczego ma znaczenieCzęsto kupujemy większe porcje jedzenia, bo liczymy na korzystny stosunek jakości do ceny lub chcemy mieć pewność, że się najemy. I równie często doświadczamy rozczarowań, ponieważ bardziej zadowoleni ze smaku są zwykle ci wybierający mniejsze porcje – wynika z badań Pierre’a Chandona, zajmującego się obszarem marketingu, kreatywności i innowacji w szkole biznesu INSEAD.
1 1 0 0 0 23.12.2016Decathlon obsługiwany przez PZL [aktualizacja]Po przetargu rozstrzygniętym w październiku 2016 r. Decathlon i PZL rozpoczynają współpracę. Agencja zajmie się opracowaniem koncepcji działań wizerunkowych i kreacji kampanii dla marki.
0 2 0 0 0 23.12.2016„We mnie jest rock” – kampania Antyradia„We mnie jest rock” – to hasło kampanii wizerunkowej Antyradia, która rozpocznie się 27 grudnia. Będzie to największa kampania w historii rozgłośni i pierwsza po poszerzeniu zasięgu stacji, które nastąpiło w 2014 r.
0 1 0 0 0 23.12.2016Elektronika i odzież najpopularniejsze podczas grudniowych e-zakupów – badanie GemiusaElektronika i odzież – e-sklepy z tymi produktami cieszyły się największą popularnością podczas grudniowych zakupów online. Rok temu w grudniu strony e-sklepów odwiedziło 71 proc. internautów, a 5 lat temu w tym samym miesiącu 63 proc. – wynika z analizy Gemiusa.
0 1 0 0 0 23.12.2016Grupa Onet-RAS Polska kupuje Jakdojade.pl22 grudnia Grupa Onet-RAS Polska nabyła 69% udziałów należących do spółki City-Nav, operatora Jakdojade.pl – wyszukiwarki połączeń komunikacji miejskiej w Polsce. Założyciele aplikacji, Bartosz Burek, Artur Szychta i Mikołaj Grajek, zachowają pozostały pakiet około 30% udziałów. Nadal będą też członkami zarządu, do którego dołączy dwoje przedstawicieli Grupy Onet-RAS Polska.
1 1 0 0 0 23.12.2016„Niech w święta każdy się raduje, skarpeta chwili niech nie psuje” – kampania OLX (wideo)Jak co roku serwis OLX namawia do wystawiania nieudanych świątecznych podarunków na sprzedaż. Tym razem zrobił to w formie teledysku, w którym wystąpili bohaterowie tegorocznych kampanii. Akcji świątecznej towarzyszy hasło: „Nietrafiony prezent to nie koniec świata”.
0 3 0 0 0 22.12.2016Listopadowy ranking aplikacji mobilnych według Spicy MobileYouTube to najpopularniejsza aplikacja na urządzeniach mobilnych w listopadzie 2016 r. Na podium znajdują się też Facebook i Messenger. Agencja Spicy Mobile prezentuje ranking dziesięciu aplikacji, z których najczęściej korzystają użytkownicy smartfonów i tabletów z systemem Android.