1 2 0 9.02.2018Rimmel z kampanią wprowadzającą na rynek nowe szminkiRuszyła kampania wizerunkowa „Matte i mogę więcej”. Wprowadza na polski rynek matowe szminki w płynie Stay Matte.
1 3 0 9.02.2018„Weź się zbadaj!” – 9. edycja kampanii „Piękna, bo zdrowa”Ruszyła nowa edycja kampanii „Piękna, bo zdrowa”. Tym razem przyświeca jej hasło: „Weź się zbadaj”. Działania promują badania cytologiczne i profilaktykę raka szyjki macicy. W akcję zaangażowały się m.in. Katarzyna Cerekwicka, Agnieszka Więdłocha, Olga Borys, Julia Wieniawa i Nicole Sochacki.
3 0 0 9.02.2018Startuje kampania reklamowa Konta przekorzystnego Banku Pekao9 lutego Bank Pekao rozpoczął kolejną odsłonę kampanii „Docenisz różnicę”. To kontynuacja działań prowadzonych na przełomie grudnia i stycznia. Tym razem marka promuje nowe Konto przekorzystne.
0 7 0 9.02.2018Polski Internet w styczniu 2018 r. Wyniki badania Gemius/PBILiczba internautów w Polsce w styczniu 2018 r. wyniosła ogółem 28 mln. Na komputerach osobistych i laptopach (komputery osobiste używane w domu oraz w pracy) było to 24,3 mln osób. Na urządzeniach mobilnych (smartfony i tablety) 22,1 mln. Gemius i PBI przedstawiają wyniki badania Internetu w Polsce.
0 1 0 9.02.2018Polscy internauci od kuchni – ich preferencje związane z gotowaniemJakie są najczęściej wykorzystywane źródła inspiracji w domowej kuchni? To przepisy odziedziczone po babci lub mamie, znalezione za pomocą wyszukiwarki internetowej oraz te zasłyszane od znajomych i przyjaciół – wynika z badania opracowanego przez Mindshare Polska. W raporcie „Nawyki i preferencje związane z gotowaniem” firma prezentuje zwyczaje kulinarne oraz ich wpływ na działania reklamodawców.
0 1 2 8.02.2018Chłopiec z zespołem Downa twarzą marki GerberRoczny Lucas Warren został pierwszym w historii dzieckiem z zespołem Downa, które będzie reklamować markę Gerber. Wybrano go spośród ponad 140 tys. zgłoszonych do konkursu maluchów.
1 1 0 8.02.2018Karolina Malinowska oraz Kamila Szczawińska promują antyperspirant marki Nivea„Pożyczanie jest modne” – to hasło kampanii promującej antyperspirant Nivea Deo Invisible Black & White. Występują w niej znane modelki i stylistki – a prywatnie przyjaciółki – Karolina Malinowska i Kamila Szczawińska.
0 12 0 8.02.2018Wydatki reklamowe w styczniu 2018 r. Raport IMMKtóre branże poniosły największe wydatki reklamowe w styczniu 2018 r.? Farmaceutyczna, promując suplementy diety i produkty na przeziębienie, oraz handlowa – sklepy z elektroniką. Instytut Monitorowania Mediów zbadał wydatki reklamowe w pierwszym miesiącu roku w wybranych branżach: farmaceutycznej, handlowej, motoryzacyjnej, finansowej i telekomunikacyjnej.
0 4 1 8.02.2018Polacy nie potrafią poprawnie wskazać sponsorów zimowych igrzysk w PjongczangJaka jest znajomość oficjalnych partnerów igrzysk olimpijskich w Pjongczang oraz sponsorów Polskiego Komitetu Olimpijskiego? Zbadała to agencja mediowa Starcom. W obu kategoriach najwyższe wskazania w badaniu świadomości spontanicznej uzyskały marki Orlen i 4F.
0 1 0 8.02.2018Mercedes przeprasza Chińczyków za cytowanie DalajlamyMercedes-Benz zamieścił na Instagramie zdjęcie opatrzone słowami Dalajlamy. Teraz przeprasza Chińczyków, którzy poczuli się dotknięci tym faktem.