0 0 0 17.10.2017 Aktualizacja: 14:1820-10-2017OLX wybrał firmę do optymalizacji i monetyzacji powierzchni reklamowejSerwis ogłoszeniowy OLX nawiązał współpracę z firmą YieldRiser. Zajmuje się ona optymalizowaniem przychodów z reklamy w Internecie.
1 0 0 17.10.2017Łowicz z kampanią „Pomidory na okrągło!”Jak wyglądałby świat, gdyby lato mogło trwać nieprzerwanie? To pytanie pojawia się w nowej kampanii marki Łowicz. W ten sposób promowane są pomidory w puszce.
0 0 0 16.10.2017W 2018 r. 2/3 populacji ze smartfonem – prognozuje ZenithW 2018 r. odsetek posiadaczy smartfonów sięgnie 66%* – wynika z raportu „Mobile Advertising Forecasts 2017” opublikowanego przez agencję mediową Zenith. Obecnie w 52 krajach objętych badaniem smartfony ma 63% społeczeństwa. W 2016 r. ten odsetek wynosił 58%.
1 0 0 16.10.2017Jakub Błaszczykowski w kampanii marki Lay’sRozpoczęła się kampania „Filmy smakują lepiej z Lay’s”. W spotach w roli miłośnika filmowych wieczorów wystąpił piłkarz Jakub Błaszczykowski.
1 3 0 16.10.2017Miasto Moje a w Nim radzi, jak uporządkować przestrzeń miejską11 października stowarzyszenie Miasto Moje a w Nim uruchomiło serwis SprzatamyReklamy.org. To internetowy poradnik dotyczący obecności reklam w przestrzeni publicznej, zagadnień prawnych związanych z nimi oraz dobrych praktyk w tej materii.
1 1 0 16.10.2017Maluch ustępuje miejsca wieży Eiffla. Kampania Kredytów ChwilówekFirma Kredyty Chwilówki otwiera nowy rozdział w komunikacji z klientami. Debiutuje w telewizji, oferując pożyczkę 1000 zł na 0%.
0 0 0 16.10.2017Rak’n’Roll będzie grać „z życiem dla życia”Fundacja Rak’n’Roll uruchomiła rozgłośnię radiową na platformie Open FM. Stacja stawia na muzykę pełną energii i optymizmu.
0 0 0 16.10.2017LOT wybrał partnera mediowegoKonkurs LOT-u na dom mediowy wygrał Havas Media Group. Zwycięzca postępowania powołał nową spółkę FullSix Media, która zajmuje się wyłączną obsługą polskiego przewoźnika.
0 0 0 16.10.2017Maspex kupił wodę Velingrad w BułgariiMaspex zrealizował dziewiętnaste przejęcie w swojej historii. Sfinalizował zakup spółki Aquarex AD, a co za tym idzie – naturalnej wody mineralnej Velingrad i zakładu produkcyjnego w Bułgarii.
0 0 0 16.10.2017Mokate powierza agencji OS3 obsługę marki LoydPrzetarg na obsługę marki herbat Loyd z portfolio Mokate wygrała agencja OS3. Od października prowadzi działania brandu w Internecie, ze szczególnym uwzględnieniem social media.