0 7 0 0 0 9.02.2017Kasia Struss w kampanii Simple CPW sezonie wiosna-lato 2017 marka odzieżowa Simple Creative Products stawia na wygodę, kolory i printy. Po raz drugi w kampanii promującej kolekcję tego brandu należącego do polskiej grupy kapitałowej Gino Rossi można zobaczyć top modelkę Katarzynę Strusińską, czyli Kasię Struss.
0 1 0 0 0 9.02.2017Naczelna Izba Pielęgniarek i Położnych ma agencję PROd lutego kompleksowe działania public relations Naczelnej Izby Pielęgniarek i Położnych prowadzi Face It. Agencję wybrano w wyniku przetargu, podpisano umowę na czas nieokreślony.
3 1 0 0 0 9.02.2017Cyber Marian, ŚmiechawaTV i Chwytak walczą o stary rower na złomowisku (wideo)8 lutego Discovery Channel rozpoczął emisję nowego sezonu programu „Złomowisko PL”. Towarzyszy temu kampania z udziałem internetowych influencerów – Cyber Mariana, ŚmiechawyTV i Chwytaka.
0 2 0 0 0 9.02.2017Najwięksi reklamodawcy w telewizji: Aflofarm kolejny raz na czele. Analiza CodemediaW top 10 najaktywniejszych reklamodawców w telewizji w 2016 r. prym wiodą producenci leków i suplementów diety. Na pierwszym miejscu uplasował się, podobnie jak w poprzednim roku, Aflofarm. Tuż za nim była Polpharma – wynika z analizy domu mediowego Codemedia. W zestawieniu są także producenci z branży FMCG oraz operatorzy telekomunikacyjni. Największy wzrost odnotował T-Mobile.
0 5 0 0 0 9.02.2017Najbardziej kreatywne agencje i marki na Twitterze w PolsceTwitter od dziesięciu lat skupia użytkowników wokół elektryzujących tematów i stawia ich w centrum globalnych wydarzeń. Polskie marki i agencje coraz odważniej prowadzą komunikację w tym serwisie. 140 Media Agency, oficjalny przedstawiciel reklamowy Twittera w Polsce, wyróżnił działania komunikacyjne i reklamowe marek oraz agencji w 2016 r.
0 1 0 0 0 9.02.2017Moda i uroda w karnawale – trendy w wyszukiwarce Google (infografika)Początek roku to czas zabaw karnawałowych i studniówek. W tym okresie wielu internautów poszukuje inspiracji dotyczących strojów, porad związanych z makijażem lub pielęgnacją cery, włosów bądź modnych ostatnio bród. Zapytania wpisywane w wyszukiwarkę Google pozwoliły na zobrazowanie tego, które produkty są cały czas na topie lub aktualnie zyskują popularność, a które ją tracą.
1 1 0 0 0 9.02.2017„Rak wybrał mnie sam” – mówi bohaterka kampanii Amazonek (wideo)„Raka nie wybrałam, wybrał mnie sam” – mówi z uśmiechem Jolanta Jędroszkowiak. Choć wielu mogłoby pozazdrościć jej pogody ducha, bohaterka spotu promującego kampanię Stowarzyszenia Amazonek „Jest jak jest – mam wybór!” ma za sobą długą i pełną wyzwań podróż.
0 3 0 0 0 9.02.2017Jaką stację Polacy najchętniej widzieliby na multipleksie? Wyniki badania MECCo trzeci polski telewidz słyszał, że oferta naziemnej telewizji wzbogaciła się o 4 nowe kanały – pokazuje „Projekt cyfrowizja III”, cykliczne badanie agencji mediowej MEC. Gdyby widzowie mogli wybierać, jaka stacja TVP pojawi się na MUX-8, chcieliby tam mieć TVP Dokument.
0 1 0 0 0 8.02.2017Monitoring kryzysowy jednym z tematów Kongresu Profesjonalistów Public Relations 2017Sytuacje kryzysowe wymagają umiejętności zapobiegania wydarzeniom, które mogą zaszkodzić osobie, firmie lub instytucji. Pomocny może być tu monitoring mediów. To źródło wiedzy o problemie, a także bezpośredni wgląd w obszary, w których konieczne jest podjęcie działań. O tym m.in. rozmawiać będą uczestnicy Kongresu Profesjonalistów Public Relations 2017.
1 1 0 0 0 8.02.2017Virgin Mobile wprowadza ofertę na abonament i promuje ją w kampanii „Możesz albo płacić, albo nie płacić” (wideo)Wirtualny operator Virgin Mobile poszerza portfolio usług o Albonament – usługę telekomunikacyjną z abonamentem. Wprowadzeniu nowej oferty towarzyszy kampania pod hasłem „Możesz albo płacić, albo nie płacić”.