3 1 0 0 0 20.02.2017„Żyj no limit” – zachęca Mobile Vikings (wideo, audio)Operator Mobile Vikings rozpoczął kampanię skierowaną do przedstawicieli pokolenia milenialsów. W jej ramach w mediach ogólnopolskich zostaną wyemitowane spoty, a w największych polskich miastach pojawią się siatki wielkoformatowe. Pierwsze reklamy radiowe można było usłyszeć 17 lutego.
0 1 0 0 0 20.02.201776 proc. e-sklepów zwiększyło przychody w 2016 r. – raport ShoperaSklepy internetowe zwracają uwagę na bezpieczeństwo i starają się zapewnić klientom wygodę płatności. Szans na rozwój upatrują natomiast w nowych produktach i reklamie. Trzy czwarte z nich odnotowało większe przychody niż rok temu – wynika z raportu opublikowanego przez platformę Shoper.
1 1 0 0 0 20.02.2017Barbara Kurdej-Szatan i Fundacja Dr Clown zachwalają śmiechoterapię (wideo)Fundacja Dr Clown rozpoczęła kampanię zachęcającą do przekazania 1% podatku na jej działalność. W spocie wystąpiła Barbara Kurdej-Szatan, a głosu użyczył Jarosław Boberek.
0 1 0 0 0 20.02.2017JoyFood wybrała realizatora swojej strategii komunikacjiFirma JoyFood, właściciel marek SmartFood, Zdrowe Pola oraz ProPorcja, wybrała agencję, która stworzy dla niej strategię komunikacji. Zajmie się tym Bright Agency.
0 1 0 0 0 20.02.2017Rowery Kross pod opieką agencji w social mediaProducent rowerów Kross rozstrzygnął przetarg na obsługę w kanałach social media. Wygrała go agencja FFW Communication.
1 1 0 0 0 20.02.2017ING BŚ z kampanią „Prosto o pieniądzach” (wideo)W trwającej od kilku miesięcy kampanii ING Bank Śląski prezentuje funkcje i narzędzia systemu bankowości internetowej i mobilnej. W rozpoczętej właśnie odsłonie podkreśla kolejną zaletę Mojego ING − prosty i przyjazny język.
1 1 0 0 0 20.02.2017Dziadek do Orzechów – nowa agencja kreatywna na polskim rynku (wideo)Albert Stęclik, Tomasz Gębala i Konrad Helwig otworzyli agencję kreatywną Dziadek do Orzechów. Założyciele to osoby od dawna związane z rynkiem reklamowym, pracowali m.in. w agencjach VML Poland czy K2.
0 2 0 0 1 20.02.2017Nowe zalecenia dotyczące marki PolskaSerwis internetowy Oko.press opublikował zalecenia, jakie urzędnikom przekazało Ministerstwo Rozwoju. 16-stronicowy dokument jest zbiorem wskazówek, w jaki sposób prezentować Polskę za granicą i jaką narrację prowadzić.
1 1 0 0 0 17.02.2017Rozśpiewany Bogusław Linda w reklamie T-Mobile dla firm (wideo)T-Mobile rozpocznie kampanię reklamową skierowaną do przedsiębiorców. W spocie w roli głównej wystąpi Bogusław Linda. Aktor śpiewająco opowie o ofercie operatora. Reklama utrzymana jest w formacie muzycznym: tym razem wykorzystano melodię piosenki „Don’t worry, be happy”.
0 3 0 0 0 17.02.2017Reklama zewnętrzna z niewielkim wzrostem w 2016 r. – raport IGRZŁączna wielkość sprzedaży w trzech segmentach reklamy OOH – reklama zewnętrzna, tranzytowa i DOOH – zamknęła się w 2016 r. kwotą w wysokości ponad 492,6 mln zł. W zakresie reklamy zewnętrznej była wyższa aniżeli w roku 2015 r. o 4,5%. Izba Gospodarcza Reklamy Zewnętrznej przedstawia dane dotyczące wielkości rynku OOH w Polsce w minionym roku.