0 3 0 23.02.2024McDonald’s rozpoczyna globalną kampanię inspirowaną japońskim anime i mangąGlobalna kampania w ponad 30 krajach inspirowana jest wizerunkiem marki w mandze i anime. Pojawia się fikcyjne logo WcDonald's, nowy sos w menu, są też krótkometrażowe filmy anime.
0 3 0 23.02.2024„Żałoba 146 rodzin” – miasta opuszczają flagi w Światowy Dzień Walki z DepresjąW 2023 r. 146 dzieci odebrało sobie życie. Dlatego 23 lutego, w Światowy Dzień Walki z Depresją, wiele polskich miast opuściło flagi samorządowe do połowy masztu lub przywiesiło do nich kir. Tak rozpoczęła się ogólnopolska kampania „Żałoba 146 rodzin” Fundacji Słonie na Balkonie.
0 5 0 23.02.2024Gabi Drzewiecka ambasadorką marki TechnicsMarka sprzętu audio Technics ogłasza nawiązanie współpracy ambasadorskiej z dziennikarką i prezenterką Gabi Drzewiecką.
1 3 0 23.02.2024Doom na kosiarkach HusqvarnaLegendarna gra wideo Doom będzie dostępna w wersji na kosiarkę Husqvarna Automower Nera. Rozgrywka odbywa się za pomocą wbudowanego wyświetlacza i elementów sterujących kosiarki.
0 6 0 23.02.2024Rynek reklamy wzrósł o 7% w 2023 r. – raport Publicis GroupeSzacowana wartość rynku reklamowego netto wyniosła w 2023 r. blisko 12 mld zł. W porównaniu do roku poprzedniego, była wyższa o 7%.
0 1 0 23.02.2024Startuje głosowanie w plebiscycie Ad Wo/Man 2023 – znamy wszystkie nominacjeDo 12 marca przedstawiciele agencji reklamowych, mediowych, interaktywnych, agencji PR oraz studiów produkcyjnych, postprodukcyjnych i dźwiękowych mogą głosować na kandydatki i kandydatów do zdobycia nagród Ad Wo/Man. To już dwunasta edycja tego konkursu.
1 1 0 23.02.2024Nowy brand hero kociej linii Butcher’s Delicious DinnersNa opakowaniach posiłków dla kotów Butcher’s Delicious Dinners pojawi się nowy brand hero. Rudy kot ma podkreślać wysoką jakość produktu.
0 1 0 22.02.2024Agencja Holo przekształca się w grupę marketingowąHolo Group łączy kompetencje czterech niezależnych agencji: Holo Events, Picture Perfect, Iskry Digital oraz Warren’s.
0 1 0 21.02.2024Kinesso wygrywa przetarg na obsługę digital Porsche Inter AutoAgencja performance marketingu Kinesso (IPG Mediabrands) wygrywa przetarg sieci dilerskiej Porsche Inter Auto. Obsługa obejmuje strategię, optymalizację, planowanie i zakup mediów w kanałach online.
1 1 0 21.02.2024Fundusz Obywatelski im. Henryka Wujca zachęca w kampanii „Zależy mi” do wsparcia aktywności obywatelskiejCelem kampanii „Zależy mi” jest zachęcanie do wspierania poprzez Fundusz Obywatelski działań organizacji społecznych oraz aktywistek i aktywistów.