6 7 0 0 0 22.02.2023Samsung reklamuje urządzenia Lifestyle TV w kampanii „Zrób to po swojemu”Ruszyła nowa, globalna kampania marki Samsung, pod hasłem „Zrób to po swojemu”. Promuje telewizory z serii Lifestyle. W reklamach można zobaczyć sześć historii zbudowanych wokół różnych stylów życia i pasji użytkowników.
1 4 0 0 0 22.02.2023„The Multiverse Awaits – Coca-Cola x Marvel” – kampania marki Coca-ColaOd początku roku Coca-Cola i The Walt Disney Company prowadzą w Polsce kampanię „The Multiverse Awaits – Coca-Cola and Marvel”. Celem największej dotychczasowej współpracy obu marek w historii ma być podniesienie poziomu rozrywki w domu.
0 1 0 0 0 22.02.2023„Mapa Trendów 2023” Infuture.instituteZmiany demograficzne, Multipolaryzacja Świata, Symbiocen, Bioera i Świat lustrzany to pięć megatrendów, które znalazły się na nowej „Mapie Trendów” Infuture.institute. Przypisanych do nich zostało pięćdziesiąt trendów, z czego prawie trzydzieści nowych. Wśród nich m.in.: Depopulacja, Digitalizacja konfliktów, Implementacja generatywnej AI, Internet istot, Rozpad państwowości, Walka o technosuwerenność, Płynność tożsamości oraz Lab Grown.
1 1 0 0 0 21.02.2023Kamrat, kumpel czy ziomek? Nowy spot kampanii „Ojczysty – dodaj do ulubionych” z okazji Międzynarodowego Dnia Języka Ojczystego21 lutego po raz 24. obchodzimy Międzynarodowy Dzień Języka Ojczystego. Z tej okazji dwa nowe spoty kampanii „Ojczysty – dodaj do ulubionych” przez tydzień, tj. od 20 do 26 lutego, będą nadawane w telewizji publicznej: TVP 1, TVP 2, TVP 3 Warszawa, TVP Kultura, TVP Historia i TVP Info.
0 1 0 0 0 21.02.2023FoodCare ponownie wybiera w przetargu InitiativeBudżet mediowy Foodcare obroniła agencja mediowa Initiative (Mediabrands). Zwycięstwo oznacza kontynuację współpracy trwającej od maja 2022 r. Poprzedni kontrakt był również efektem wygranego przetargu.
1 1 0 0 1 21.02.2023Pepsi rozpoczyna kampanię „Psst! Czas na film”Kampania Pepsi „Psst! Czas na film” rozpoczęła się na początku stycznia. Podkreśla, że czerpanie przyjemności z seansu filmowego jest możliwe wtedy, gdy odłoży się pewne rzeczy na bok, dosłownie i w przenośni.
0 1 0 0 0 20.02.2023Sklep Lush w Złotych Tarasach już działaProducent kosmetyków Lush otworzył pierwszy sklep stacjonarny w Polsce. Od 17 lutego 2023 r. ponad 100-metrowa przestrzeń salonu oferującego świeże, ręcznie robione, nietestowane na zwierzętach produkty jest dostępna dla klientów w warszawskim centrum handlowym Złote Tarasy. Przez ostatni rok marka była obecna w Polsce za pośrednictwem sklepu internetowego.
0 2 0 0 0 20.02.20234F i Woshwosh rozpoczynają wspólny projekt przedłużania życia butów sportowychAkcja pod hasłem „Wosh&Go – Take your shoes for another walk” potrwa od 20 lutego do 6 marca. 4F działa we współpracy z marką Woshwosh, która zajmuje się czyszczeniem, naprawą, renowacją i personalizacją obuwia. Razem edukują klientów, jak prawidłowo dbać o buty.
1 1 0 0 0 20.02.2023Fundusz Obywatelski z kampanią 1,5%. Występują m.in. Adam Bodnar, Stanisław Soyka i Ewa ŁętowskaW spocie kampanii 1,5% Funduszu Obywatelskiego im. Henryka Wujca, zatytułowanym „Zależy mi”, wystąpili m.in. prof. Adam Bodnar, prof. Ewa Łętowska, dr Hanna Machińska i Stanisław Soyka. Treść przekazów kampanii nawiązuje do troski o kraj, społeczeństwo, o to, co dla Polek i Polaków jest ważne.
1 1 0 0 0 20.02.2023Kampania marki Melisana KlosterfrauNowa kampania Melisana Klosterfrau firmy MCM Klosterfrau oparta jest na dwóch założeniach. Podkreśla wielość wskazań preparatu i w przewrotny sposób pokazuje postacie zakonnic, znane z identyfikacji graficznej marki.