0 4 0 0 0 18.10.2016Pralniomaty Hi’Shine zmieniają znaczenie metek. Startuje akcja „Metkotikony”Pralniomaty Hi’Shine proponują nowe podejście do metek umieszczanych na ubraniach. Startują z kampanią „Metkotikony”, przekonując, że zamiast prania i prasowania można robić wiele ciekawszych rzeczy.
0 1 0 0 0 18.10.2016Wyniki Konkursu Biuletynów Firmowych 2016Wyłoniono laureatów Konkursu Biuletynów Firmowych 2016. Zwycięzcy wybrani zostali w dwóch kategoriach: publikacje elektroniczne i drukowane.
1 1 0 0 0 18.10.2016Grupa Vive, WWF Polska i Mariusz Przybylski promują torby z recyklingu (wideo)12 października ruszyła kampania wizerunkowa Grupy Vive. Marka promuje ideę nadawania drugiego życia używanym tekstyliom. Do współpracy zaproszono organizację WWF Polska i projektanta mody Mariusza Przybylskiego. Akcje reklamowe będą realizowane w prasie, na nośnikach OOH oraz w Internecie.
0 1 0 0 0 18.10.2016Cena wciąż głównym powodem kupowania produktów marek własnych – raport PMRRośnie zaufanie do produktów marek własnych. Coraz więcej osób rozpoznaje je, kupuje oraz uważa, że ich jakość nie odbiega znacznie od jakości produktów markowych. Cena wciąż jest najważniejszym czynnikiem przekonującym Polaków do sięgania po marki własne – można przeczytać w raporcie PMR „Handel detaliczny produktami marek własnych w Polsce 2016”.
0 4 0 0 1 18.10.2016Słodycze – ślepa miłość Polaków. Badanie ARC Rynek i Opinia (infografika)96% Polaków kupuje słodycze. Ulubionym słodkim przysmakiem jest czekolada. Co dziesiąty badany przy zakupie słodyczy kieruje się składem produktu. Co piąty nie kupuje słodyczy dzieciom – wynika z badania przeprowadzonego przez ARC Rynek i Opinia.
1 1 0 0 0 18.10.2016Opiekun rodzinny jak superbohater – kampania Fundacji Hospicyjnej (wideo)Gdańska Fundacja Hospicyjna rozpoczęła kampanię, która ma zwrócić uwagę na osoby sprawujące opiekę nad ciężko chorymi bliskimi – dziećmi i dorosłymi. Opiekunów porównano do superbohaterów.
0 1 0 0 0 17.10.2016Spicy Mobile uruchamia nowy brand – Happy PixelAgencja Spicy Mobile tworzy brand Happy Pixel. Będzie on wspierał agencje interaktywne, domy mediowe oraz klientów bezpośrednich w przygotowywaniu formatów reklamowych w kanale mobile.
2 1 0 0 0 17.10.2016Jazda w korkach psuje nerwy i niszczy silniki – przypomina Castrol (wideo)Marka Castrol – producent środków smarnych – rozpoczęła ogólnoeuropejską zintegrowaną kampanię marketingową. Przygotowano serię materiałów wideo, reklamę zewnętrzną, cyfrową oraz aktywności PR wprowadzające na rynek olej Magnatec Stop – Start.
0 1 0 0 0 17.10.2016Prezenty, którymi chwalimy się online – wyniki badańJakie prezenty na różne okazje chcieli i nadal chcą dostać internauci w tym roku? A jakie prezenty lubią dawać i dostawać? – sprawdził to IRCenter.
2 3 0 0 0 17.10.2016Stary odkurzacz i tort urodzinowy elementami kampanii Zelmera w social media (wideo)Co łączy zdjęcia 46-letniego odkurzacza oraz tortu urodzinowego? Te dwie fotografie zamieszczone w Internecie przez konsumentów zainspirowały markę Zelmer do zorganizowania działań w mediach społecznościowych i stały się elementem strategii „Chcieć to móc!”.