4 5 0 0 0 1.03.2017„Dzień dobry, emocje” – startuje kampania wizerunkowa Gazety.pl (wideo)1 marca rozpoczęła się kampania wizerunkowa portalu Gazeta.pl. Reklamy z hasłem „Dzień dobry, emocje” mają podkreślać, że treści prezentowane przez serwis są angażujące, wysokiej jakości oraz pojawiają się w odpowiednim kontekście.
0 1 0 0 0 1.03.2017Ile mogliśmy wydać na podstawowe produkty w sklepach detalicznych w 2016 r.? Wyniki badania GfKW 2016 r. siła nabywcza Polaków dla handlu detalicznego wyniosła 89 mld euro. Blisko 43% z tej sumy przeznaczono na artykuły spożywcze. Wydatki na podstawowe kategorie produktowe, takie jak żywność, odzież oraz artykuły związane ze zdrowiem i urodą, obejmują 2/3 siły nabywczej dla handlu detalicznego. Potencjał nabywczy na wybrane kategorie produktowe jest zróżnicowany regionalnie, co pokazują wyniki badań GfK.
1 1 0 0 0 1.03.2017Spadająca cebula i śmieci wyrzucane z balkonu. Spot „Gazety Polskiej” (wideo)Od marca tygodnik „Gazeta Polska” ukazywać się będzie w magazynowym formacie. W związku z tym rozpoczęto kampanię, w której redakcja odnosi się m.in. do wypowiedzi Jarosława Kaczyńskiego o różnych sortach Polaków oraz cytuje słowa Józefa Piłsudskiego.
0 1 0 0 1 1.03.2017Coca-Cola chce postawić na sztuczną inteligencję w tworzeniu swoich kampaniiCzy sztuczna inteligencja jest już gotowa, by zastąpić ludzi w tworzeniu kampanii reklamowych? Tym razem chce to sprawdzić Coca-Cola. Możliwości w tym zakresie badał Mariano Bosaz, global digital director koncernu, podczas kończącego się właśnie Mobile World Congress w Barcelonie.
0 1 0 0 0 1.03.2017Facebook powierza obsługę wydarzeń agencji Endorfina EventsFacebook kontynuuje współpracę z Endorfina Events. Marka powierzyła agencji stałą obsługę eventową. W jej ramach w pierwszej połowie 2017 r. zorganizowane zostaną m.in. konferencje i warsztaty w kilku miastach Europy, w tym w Warszawie, Kijowie, Pradze i Budapeszcie, a także na Cyprze.
1 1 0 0 0 1.03.2017Serwis Pyszne.pl promowany na pięciu europejskich rynkach (wideo)Takeaway.com, właściciel serwisu Pyszne.pl, uruchomił kampanię „Twój czas”. Będzie ona prowadzona w Polsce, Niemczech, Holandii, Belgii i Austrii.
0 1 0 0 0 1.03.2017Cyberwszechświat i niewidzialny konsument, czyli konferencja Cyber 7.06 kwietnia w Warszawie odbędzie się konferencja Cyber. Będzie to siódme doroczne spotkanie badaczy zjawisk konsumenckich, które powstają w miejscu spotkania człowieka z technologią i cyberprzestrzenią.
2 7 0 0 0 28.02.2017CCC znów „idzie po więcej”. Wiosenna odsłona kampanii (wideo)W sezonie wiosna 2017 sieć sklepów obuwniczych CCC kontynuuje działania reklamowe. Aktywnościom ponownie towarzyszy hasło: „Go for more”.
0 1 0 0 0 28.02.2017Plus rozpoczyna sprzedaż gazuPlus wprowadza ofertę „Ja+ Gaz”. Od 1 marca ten produkt będzie można kupić w punktach sprzedaży Plusa i Cyfrowego Polsatu.
1 1 0 0 0 28.02.2017Kampania Volvo V90 Cross Country rusza na polskim rynku (wideo)Rozpoczęła się ogólnopolska kampania reklamowa nowego modelu Volvo – V90 Cross Country. Spot zachęca do powrotu do zapomnianych pasji i przedefiniowania priorytetów w życiu.