1 1 0 0 0 21.10.2016Oszczędności jak ser roquefort w kampanii Banku Millennium (wideo)21 października rusza emisja reklamy telewizyjnej Banku Millennium. Tym razem marka promuje konto oszczędnościowe, porównując oszczędzanie do dojrzewania sera. W spocie opowiada o tym Radosław Kotarski.
0 1 0 0 0 21.10.2016Empik przenosi budżet mediowy do MECW przetargu na obsługę mediową firmy Empik zwyciężyła agencja MEC. Zajmie się planowaniem i zakupem wszystkich mediów do kampanii reklamowych sieci salonów i sklepu internetowego.
0 1 0 0 0 20.10.2016Hill+Knowlton Strategies skoordynuje działania dla Huawei w regionie CEE i w SkandynawiiWarszawskie biuro regionalne Huawei na Europę Centralną i Skandynawię podjęło współpracę z H+K Strategies. Agencja będzie koordynować regionalne działania PR.
0 1 0 0 0 20.10.2016Wystawa „Więcej niż reklama, czyli jak to robią Szwedzi” od 3 listopada w Centrum Kreatywności na warszawskiej PradzeW 2011 r. Szwecja podjęła decyzję o udostępnieniu obywatelom jednego ze swoich oficjalnych kanałów PR na Twitterze. Odtąd co tydzień kolejny Szwed prowadzi profil @Sweden, poruszając ważne dla siebie kwestie. Konto śledzi już ponad 100 tys. osób. To jedna z kampanii, które będzie można poznać podczas wystawy „Więcej niż reklama, czyli jak to robią Szwedzi”.
0 1 0 0 0 20.10.2016Altus TFI inwestuje w LifeTubePo trzech latach działalności LifeTube zdecydował się na strategiczne partnerstwo z Altus TFI. Dotychczasowi udziałowcy sprzedali swoje pakiety funduszowi. Szczegóły transakcji nie zostały ujawnione.
0 1 0 0 0 20.10.2016Nominacje do e-Commerce Polska Awards 2016Znamy nominowanych w konkursach e-Commerce Polska Awards 2016 oraz Osobowość Polskiej Gospodarki Cyfrowej. Zwycięzcy zostaną ogłoszeni 17 listopada.
0 4 0 0 0 20.10.2016Klimaty niemieckiej stolicy w Warszawie. Wystartowała inicjatywa „Pop into Berlin”„Pop-up-Store to jedno z dwóch wydarzeń odbywających się w ramach inicjatywy „Pop into Berlin”. Od 17 do 23 października w Warszawie można zobaczyć i kupić produkty berlińskich marek. Na gości czekać będzie również m.in. miniaturowa dyskoteka i tyranozaur Tristan.
1 1 0 0 0 20.10.2016Clooney porwany i poturbowany, ale wciąż z filiżanką kawy Nespresso (wideo)Mija dekada, odkąd George Clooney po raz pierwszy pojawił się w reklamie Nespresso. W tym roku aktor znów wystąpił w kampanii reklamowej. Działania noszą tytuł „Change Nothing”.
0 1 0 0 0 20.10.2016Raport „Kawowe lubię to – najefektywniejsze profile marek kawowych na Facebooku”Filiżanka aromatycznej kawy to dla wielu z nas podstawa dobrze rozpoczętego dnia. Firma Beeffecitve przygotowała raport, w którym przyjrzała się działaniom marek kawy w social media.
0 1 0 0 0 20.10.2016Polskie agencje nominowane w konkursie Golden Drum18 października rozpoczęła się 23. edycja Festiwalu Golden Drum. Wśród finalistów konkursu znalazły się agencje z Polski, m.in. Grey Group Poland, Walk i Bardzo.