0 1 0 0 0 31.03.2017Reklamodawcy bojkotują YouTube. Eksperyment JP Morgan – zmiany w reklamie internetowej?JP Morgan o kilkaset tysięcy zmniejszył liczbę reklam emitowanych na stronach internetowych. Globalne marki bojkotują YouTube. Będą staranniej dobierać miejsca emisji swoich spotów?
1 1 0 0 0 30.03.2017Pomiar emocji pozwala przewidzieć wzrost sprzedaży z dokładnością do 75%Pomiar emocji widzów reklamy pozwala odróżnić z dokładnością do 75% te kreacje, które zapewnią większy wzrost sprzedaży od tych, które przyczynią się do mniejszego wzrostu. Pokazało to badanie korporacji Mars i firmy Realeyes.
0 1 0 0 0 30.03.2017Zmiany w Grupie FerreroGrupa Ferrero wprowadza nowy model zarządzania. Giovanni Ferrero, CEO firmy, od 1 września będzie pełnił funkcję executive chairmana i kierował Grupą. W nowym modelu Ferrero wyznacza nowe osoby na stanowiska w nowej strukturze grupy.
0 1 0 0 0 30.03.2017Internet – łączy czy dzieli Polaków? Badanie SW Research (infografika)Co trzeci Polak jest bezustannie online, a ponad 90 proc. twierdzi, że Internet ułatwia utrzymywanie kontaktów z bliskimi. Takie wyniki przynosi badanie SW Research przygotowane na zlecenie firmy Inea. W jaki sposób najczęściej komunikujemy się z rodziną i znajomymi? Co robimy w Sieci w wolnym czasie? Ilu Polaków nie wyobraża sobie życia bez dostępu do Internetu?
0 1 0 0 0 30.03.2017Przełomowy rok dla firm społecznie odpowiedzialnych. Raport „Odpowiedzialny biznes w Polsce 2016”Forum Odpowiedzialnego Biznesu prezentuje tegoroczną edycję raportu „Odpowiedzialny biznes w Polsce. Dobre praktyki”. Zawiera ona opisy praktyk 180 firm, które swoje działania realizowały w 2016 r. W porównaniu z rokiem 2015 liczba podmiotów ujętych w opracowaniu wzrosła o około jedną czwartą (poprzednio było to 137 firm).
2 0 0 0 0 30.03.2017Samsung i Krzysztof Gonciarz przekonują, że nie ma rzeczy niemożliwych (wideo)29 marca odbyła się premiera nowych smartfonów Samsunga – Galaxy S8 i S8+. Na razie można je nabyć w przedsprzedaży. W promocyjnym filmie przygotowanym dla marki Krzysztof Gonciarz opowiada, na czym polega bycie twórcą. W oficjalnym spocie zaś struś dokonuje niemożliwego.
0 6 0 0 0 30.03.2017Siemens wybrał laureatów konkursu Future Living Award 201717 marca Siemens rozstrzygnął konkurs Future Living Award. Jego celem jest poszukiwanie inspirujących, niestandardowych i nowatorskich pomysłów składających się na wizję niedalekiej przyszłości. Projekt ma wspierać rozwój designu, urbanistyki, nauki oraz humanistyki.
0 1 0 0 0 30.03.2017Wpływ przełomowych technologii na doświadczenia zakupowe klientów. Badanie OracleBadanie „Oracle Retail 2025” ujawnia wpływ przełomowych technologii na doświadczenia zakupowe klientów. Prezentuje różnorodne opinie na temat roli automatyzacji, dronów, Internetu Rzeczy, druku 3D i rzeczywistości wirtualnej w obsłudze klienta.
0 1 0 0 0 30.03.2017Polscy jurorzy w konkursie Cannes Lions 2017Dwoje przedstawicieli polskiej branży komunikacji marketingowej będzie zasiadać w jury tegorocznego konkursu Cannes Lions. To Piotr Jaworowski, CEO/executive creative director Syzygy & Ars Thanea oraz Patrycja Lukjanow, associate creative director w Saatchi & Saatchi.
0 4 0 0 0 29.03.2017IMM: Radio Zet najczęściej cytowanym medium w lutymNa czele rankingu najczęściej cytowanych mediów w Polsce w lutym znajdują się dwie rozgłośnie radiowe: Radio Zet oraz RMF FM – wynika z badania Instytutu Monitorowania Mediów. Na trzecim miejscu uplasował się dziennik „Rzeczpospolita”.