1 1 0 0 0 6.04.2017„Od ziarenka do kaszki” – kampania marki BoboVita (wideo)Ruszyła kampania BoboVity „Od ziarenka do kaszki”. Marka przekonuje w niej, że jej kaszki, przygotowane zgodnie z rekomendowanym sposobem przyrządzania, to pełnowartościowy posiłek dla dziecka.
0 1 0 0 0 5.04.2017P&G chce od agencji reklamowych prostoty działania oraz ochrony marek w InternecieDziałajcie prościej, jasno rozliczajcie się z kosztów i dbajcie o marki, które obsługujecie, bo klienci tracą do was zaufanie. Tak można by podsumować apel Marca Pritcharda, chief brand officera Procter & Gamble, do agencji reklamowych.
2 1 0 0 0 5.04.2017„Born social in 1895” – globalna kampania kawy Lavazza (wideo)Wystartowała globalna kampania marki Lavazza. Odnosi się do roli, jaką kawa pełni w życiu codziennym. Działania akcentują wagę dziedzictwa brandu i znaczenia, jakie ma on dla smakoszy na całym świecie.
0 2 0 0 0 5.04.2017Najmniejsza kobieta świata w reklamie AdrianaFabryka rajstop Adrian przyzwyczaiła nas do reklam, które wzbudzają żywą dyskusję. Nie inaczej jest i tym razem. Najnowsza kreacja przedstawia filigranową modelkę w sari oraz hasło: „Jestem najmniejszą kobietą świata. Czy nie miałam prawa się urodzić?”.
0 1 0 0 0 5.04.2017Współpraca marek ze światem sztuki – raport firmy GraylingZ roku na rok coraz więcej firm decyduje się na wkroczenie w świat kultury. Dlaczego tak się dzieje? Co daje zaangażowanie w różnego rodzaju inicjatywy związane z szeroko rozumianą sztuką? Odpowiedzi na te i inne pytania zawiera opracowany przez agencję Grayling raport „Marki i sztuka: jak tworzyć partnerstwa kreatywne?”.
1 1 0 0 0 5.04.2017„Przymierz mój stanik” – zachęca Sloggi (wideo)Marka Sloggi zachęca do wypróbowania biustonosza Wow Comfort. W kampanii „Przymierz mój stanik” (w wersji globalnej: „Try my bra”) przekonuje, że jest on „tak wygodny, że każdy powinien go przymierzyć”.
1 1 0 0 0 5.04.2017Artur Żmijewski w reklamie internetowego domu mody Gomez.pl (wideo)Gomez to salon z markami odzieżowymi premium w Poznaniu, a także sklep internetowy. W spocie brandu wystąpił jego ambasador, Artur Żmijewski.
1 1 0 0 0 5.04.2017Kampania „Polska smakuje każdego dnia” (wideo, infografika)Ruszyła kampania „Polska smakuje każdego dnia”. Zachęca do sięgania po wysokiej jakości polskie produkty rolno-spożywcze oraz poznawania różnorodności i bogactwa smaków poszczególnych regionów kraju.
0 1 0 0 0 5.04.201720 lat konkursu Dobroczyńca RokuRozpoczęła się 20. edycja konkursu Dobroczyńca Roku. W tym roku wpłynęło ponad 120 wniosków pokazujących dobre praktyki z obszaru CSR i działań społecznych. Na zgłoszone projekty można głosować od 4 kwietnia przez stronę www.wybierajdobro.pl.
1 1 0 0 0 5.04.2017Żywiec z nową odsłoną kampanii „Chce się Ż” (wideo)Marka Żywiec kontynuuje kampanię „Chce się Ż”, w której przypomina konsumentom, by czerpali z codzienności to, co najlepsze. 5 kwietnia rusza emisja nowego spotu, w którym brand rozwija koncept kreatywny i parafrazuje hasło „Ż jest za krótkie”.