0 1 0 0 0 17.03.2017Moda na centra handlowe – wyniki badania IQS (infografika)Większość Polaków odwiedza centra handlowe przynajmniej raz na kilka miesięcy – pokazuje badanie zrealizowane przez IQS. Duża grupa robi to co najmniej raz w tygodniu. Z kolei 4% respondentów przyznało, że w ogóle nie odwiedza tych obiektów.
1 1 0 0 0 17.03.2017Leżajsk znów odkrywa uroki Podkarpacia (wideo)Piękno podkarpackich krajobrazów, chwile błogiego relaksu. Marka piwa Leżajsk w swojej kampanii odwołuje się do regionalnej tożsamości i zaprasza do powolnego smakowania przyjemności na łonie natury. Spoty emitowane od marca odkrywają przed widzami świat żyjący własnym, niespiesznym rytmem.
0 1 0 0 0 17.03.2017Stovit obsługiwany przez Personal PRProducent dżemów, konfitur, marmolad i powideł Stovit rozpoczął współpracę z Personal PR. Agencja będzie obsługiwać firmę w zakresie działań w mediach społecznościowych.
0 2 0 0 0 17.03.2017Miliardowe inwestycje handlu w reklamę w 2016 r.Handel przeznaczył na reklamę w 2016 r. ponad 1/4 więcej niż w 2015 r. Inwestycje przekroczyły 1 mld zł. Najwięcej – 737,6 mln zł – wydali reklamodawcy z kategorii super- i hipermarkety. Niekwestionowanym liderem w branży jest Lidl – wynika z analizy domu mediowego Codemedia.
1 1 0 0 0 17.03.2017Kampania Davines „Wspieram piękno” – podsumowanie (wideo)Kampania „Wspieram piękno” skierowana była do międzynarodowej społeczności fryzjerów współpracujących z marką Davines. Zachęcała do opowiedzenia o podejmowanych działaniach non profit na rzecz otoczenia. Zgłaszane projekty obejmowały inicjatywy, których celem była pomoc innym („social beauty”), ochrona środowiska („environmental beauty”) lub upiększenie przestrzeni wokół nas („artistic beauty”). Firma podsumowuje efekty prowadzonych działań.
0 1 0 0 0 17.03.2017Zmiany w Lighthouse – odświeżone logo, skrócona nazwa i nowa osoba w zespoleW kwietniu 2016 r. Lighthouse został wyłącznym przedstawicielem sieci Edelman na polskim rynku. Teraz firma modyfikuje strukturę, odświeża logo i zmienia siedzibę. Do zespołu dołącza Izabela Wejcht, która zajmie się obszarem consumer & healthcare.
1 1 0 0 0 17.03.2017Kampania „Obi, bo warto” (wideo)15 marca ruszyła kampania „Obi, bo warto”. W spotach telewizyjnych z przymrużeniem oka zaprezentowano proces renowacji domu i ogrodu.
1 1 0 0 0 17.03.2017Ogólnopolska kampania T-Mobile po raz kolejny z udziałem Bogusława Lindy (wideo)Marka T-Mobile została odznaczona Certyfikatem Best In Test za 2016 r. Celebrując ten fakt, operator przygotował ogólnopolską kampanię, w ramach której zachęca do wypróbowania swoich usług. W reklamach kolejny raz wystąpił Bogusław Linda.
0 1 0 0 0 17.03.2017Maspex wybrał dla Lubelli agencję PRRealizacją działań PR dla marki Lubella z portfolio Maspexu zajmie się agencja Michael Bridge Communication. Poprowadzi ona aktywności dotyczące głównych produktów marki: makaronów, mąk oraz płatków śniadaniowych.
1 3 0 0 0 17.03.2017„Autyzm. Chcemy być sobą!” – kampania z okazji Światowego Dnia Świadomości Autyzmu (wideo)2 kwietnia – w Światowy Dzień Świadomości Autyzmu – Fundacja JiM rozpocznie 5. edycję kampanii „Polska na niebiesko”. Tego dnia na niebiesko rozświetlą się tysiące miejsc. Kolor ten symbolizuje solidarność z osobami autystycznymi.