0 6 0 0 0 30.03.2017Siemens wybrał laureatów konkursu Future Living Award 201717 marca Siemens rozstrzygnął konkurs Future Living Award. Jego celem jest poszukiwanie inspirujących, niestandardowych i nowatorskich pomysłów składających się na wizję niedalekiej przyszłości. Projekt ma wspierać rozwój designu, urbanistyki, nauki oraz humanistyki.
0 1 0 0 0 30.03.2017Wpływ przełomowych technologii na doświadczenia zakupowe klientów. Badanie OracleBadanie „Oracle Retail 2025” ujawnia wpływ przełomowych technologii na doświadczenia zakupowe klientów. Prezentuje różnorodne opinie na temat roli automatyzacji, dronów, Internetu Rzeczy, druku 3D i rzeczywistości wirtualnej w obsłudze klienta.
0 1 0 0 0 30.03.2017Polscy jurorzy w konkursie Cannes Lions 2017Dwoje przedstawicieli polskiej branży komunikacji marketingowej będzie zasiadać w jury tegorocznego konkursu Cannes Lions. To Piotr Jaworowski, CEO/executive creative director Syzygy & Ars Thanea oraz Patrycja Lukjanow, associate creative director w Saatchi & Saatchi.
0 4 0 0 0 29.03.2017IMM: Radio Zet najczęściej cytowanym medium w lutymNa czele rankingu najczęściej cytowanych mediów w Polsce w lutym znajdują się dwie rozgłośnie radiowe: Radio Zet oraz RMF FM – wynika z badania Instytutu Monitorowania Mediów. Na trzecim miejscu uplasował się dziennik „Rzeczpospolita”.
0 2 0 0 0 29.03.2017E-commerce zmniejsza wydatki mediowe – pokazuje analiza domu mediowego CodemediaBranża e-commerce przeznaczyła na promocję w 2016 r. prawie 222,2 mln zł, czyli o około 16,9 mln zł mniej niż w 2015 r. Lider sektora, Grupa Allegro, zmniejszyła inwestycje w reklamę o 45% w porównaniu rok do roku. Plasujące się za nią Zalando także odnotowało znaczny spadek (o 39%) – wynika z analizy domu mediowego Codemedia.
0 1 0 0 0 29.03.2017WSP „Społem” wybrała dom mediowyWytwórcza Spółdzielnia Pracy „Społem” wybrała dom mediowy UM. Zajmie się on przygotowaniem najbliższej kampanii reklamowej produktów spółdzielni.
0 1 0 0 0 29.03.2017Top 10 reklam wideo online w lutym według GemiusaŁowicz, Gillette i Morele.net – spoty tych marek były w lutym odtwarzane przez największą liczbę polskich internautów. Z analizy firmy Gemius wynika, że filmy reklamowe Łowicza oglądało 4 mln osób. Najwięcej emisji w ramach top 10 miała reklama serwisu YouTube – ponad 11 mln wyświetleń.
0 1 0 0 0 29.03.2017Telewizja Puls z agencją AdexonTelewizja Puls podpisała umowę z agencją internetową i siecią reklamy Adexon. Firmę wybrano w konkursie ofert. Umowa będzie obowiązywała do końca tego roku.
0 1 0 0 0 29.03.2017Consulting & More z nową identyfikacją wizualną i strategią rozwojuAgencja Consulting & More modyfikuje swoją nazwę i wprowadza nową identyfikację wizualną. Zdefiniowała też nowe obszary specjalizacji.
1 1 0 0 0 29.03.2017Kampania reklamowa elektrycznej ściągaczki Viledy (wideo)Marka Vileda rozpoczęła kampanię reklamową elektrycznej ściągaczki do szyb Windomatic. Spoty telewizyjne w stacjach ogólnopolskich i tematycznych są emitowane od 27 marca do 30 kwietnia.