0 1 0 0 0 28.11.2016Czy nadążamy za zmianami? Raport „Nowa rola marketingu”Do grona rzeczy pewnych, oprócz śmierci i podatków, dołączyła zmiana, która jest dzisiaj czymś stałym. Można odnieść wrażenie, że nadążanie za pojawiającymi się trendami i narzędziami marketingowymi to wyścig bez mety. Tegoroczna edycja badania Mind Progress Group i IPC dotyczy zatem nowej roli marketingu, poziomu cyfryzacji polskich specjalistów tej dziedziny i tempa przyswajania przez nich innowacji.
1 1 0 0 0 28.11.2016Śląski industrial metal i świąteczna piosenka Coca-Coli (wideo)Pochodzący z Górnego Śląska zespół Oberschlesien przygotował autorską interpretację piosenki Coca-Coli „Coraz bliżej święta”. Tym samym marka wchodzi w kulminacyjną fazę kampanii „Podaruj radość”.
1 1 0 0 0 28.11.2016Adrien Brody w świątecznym filmie H&M w reżyserii Wesa Andersona (wideo)Wes Anderson wyreżyserował świąteczny spot H&M. W rolę główną wcielił się Adrien Brody.
0 1 0 0 0 28.11.2016Gemius sprawdził, kim są internauci w wybranych krajach EuropyW Estonii użytkownicy Sieci (PC) stanowią 86 proc. populacji, w Czechach 75 proc., a w Polsce 74 proc. Jak te statystyki wyglądają w innych krajach? Gemius sprawdził dane dotyczące internautów z dwunastu rynków Europy.
0 1 0 0 0 28.11.2016Czego szukamy w kontekście czarnego piątku? Analiza IRCenterBlack Friday od kilku lat wzbudza w Polsce coraz większe zainteresowanie. Najczęściej dyskutowanym sklepem w kontekście tego wydarzenia był Lidl, a najpopularniejszym produktem PlayStation – wynika z analizy IRCenter.
1 1 0 0 0 28.11.2016Jak wyrazić to, co najważniejsze, gdy brakuje słów? Świąteczna reklama Allegro (wideo)W ubiegłym roku marka Allegro spytała Polaków o to, czego naprawdę szukają w życiu. Odpowiedzi pokazały, że liczą się wartości nieprzemijające i niematerialne: szczęście, miłość, bliskość, zdrowie, cel, sens życia. Sukces zawodowy, pozycja społeczna, przygody zeszły na plan dalszy. Bohater nowej reklamy świątecznej dzięki zakupom przez Internet pokonuje własne ograniczenia, by budować więzi międzypokoleniowe.
0 1 0 0 0 28.11.2016K2 Bank – bankowy bot, który rozumie język naturalnyAgencja K2 stworzyła „K2 Bank” – interfejs konwersacyjny wykorzystujący inteligentnego bota. Rozumie on polecenia w języku naturalnym, umożliwia zarządzanie finansami z różnych banków oraz integruje się z systemami zewnętrznymi.
0 3 0 0 0 25.11.2016Najczęściej cytowane media października: stacje radiowe w czołówceW październiku największą uwagę dziennikarzy w Polsce przykuł projekt ustawy „Stop aborcji” oraz związane z nim czarne protesty – wynika z badania IMM. W mediach nadal słyszalne były echa afery reprywatyzacyjnej w Warszawie.
1 5 0 0 0 25.11.2016Trójwymiarowy mural Victorinoxa w Warszawie (wideo)Na murze przy warszawskim placu Zawiszy można oglądać mural marki Victorinox. Przedstawia on trzy produkty: scyzoryk Spartan, zegarek Inox oraz walizkę Spectra.
0 4 0 0 0 25.11.2016Solarium i grill – krakowianie testują podgrzewane ławki AMSW listopadzie AMS wprowadził do oferty podgrzewane ławki w wiatach przystankowych. Z rozwiązania reklamowego skorzystał mBank. Ławki poddali testom mieszkańcy Krakowa, m.in. grillując na nich kiełbasę.