Espresso

28 listopada 2016

  • 0
  • 1
  • 0
  • 0
  • 0
28.11.2016

Czy nadążamy za zmianami? Raport „Nowa rola marketingu”

Do grona rzeczy pewnych, oprócz śmierci i podatków, dołączyła zmiana, która jest dzisiaj czymś stałym. Można odnieść wrażenie, że nadążanie za pojawiającymi się trendami i narzędziami marketingowymi to wyścig bez mety. Tegoroczna edycja badania Mind Progress Group i IPC dotyczy zatem nowej roli marketingu, poziomu cyfryzacji polskich specjalistów tej dziedziny i tempa przyswajania przez nich innowacji.

  • 1
  • 1
  • 0
  • 0
  • 0
28.11.2016

Jak wyrazić to, co najważniejsze, gdy brakuje słów? Świąteczna reklama Allegro (wideo)

W ubiegłym roku marka Allegro spytała Polaków o to, czego naprawdę szukają w życiu. Odpowiedzi pokazały, że liczą się wartości nieprzemijające i niematerialne: szczęście, miłość, bliskość, zdrowie, cel, sens życia. Sukces zawodowy, pozycja społeczna, przygody zeszły na plan dalszy. Bohater nowej reklamy świątecznej dzięki zakupom przez Internet pokonuje własne ograniczenia, by budować więzi międzypokoleniowe.

25 listopada 2016

Poprzednie Następne