0 1 0 0 0 27.04.2017Grillowe zwyczaje Polaków. Badanie IQSWiększość (81%) ankietowanych w badaniu „Grillowe zwyczaje Polaków” przyznała, że grilluje przynajmniej raz w ciągu roku. 62% badanych stwierdziło, że ceni tę czynność ze względu na czas spędzany z rodziną i znajomymi. Zleceniodawcą badania przeprowadzonego przez IQS jest Coca-Cola Poland Services.
0 8 0 0 0 27.04.2017Puma z projektem „Run The Streets India”„Run The Streets” to międzynarodowy projekt marki Puma, pokazujący prawdziwe historie ludzi z różnych części świata. Dzieli ich odległość, język i różnice kulturowe. Łączy życie bez limitów.
0 0 0 0 0 27.04.2017Heineken „otwiera świat” przy piwieMarka Heineken w Wielkiej Brytanii przeprowadziła eksperyment społeczny zatytułowany „Worlds Apart”. Połączyła przy piwie nieznajomych o skrajnie różnych poglądach.
0 1 0 0 0 27.04.2017„Wydatki i działania promocyjne polskich miast i regionów”. Raport MarketingMiejsca.com.plJak podaje resort finansów, w 2016 r. polskie samorządy na działania promocyjne wydały 666,6 mln zł. Kwota, choć niemała, jest o 10 mln zł niższa niż przed rokiem. W raporcie serwisu MarketingMiejsca.com.pl analizie poddano ponad 70 samorządowych budżetów promocyjnych i przedstawiono niemal 30 case studies działań promocyjnych zrealizowanych w latach 2016–2017.
0 2 0 0 1 27.04.2017Ikea radzi, jak odróżnić oryginalną torbę Frakta od „podróbki”Dom mody Balenciaga stworzył torbę do złudzenia przypominającą popularną Fraktę Ikei. Szwedzka marka zamierza więc pomóc klientom w odróżnieniu produktów.
1 1 0 0 0 26.04.2017Lexus NX promowany jako samochód przyszłości (wideo)W kwietniu wystartowała kampania promująca Lexusa NX wyposażonego w nowoczesne systemy. Samochód reklamowany jest m.in. w telewizji.
0 1 0 0 1 26.04.2017Influencerzy na Instagramie mają jasno informować o sponsorowanych wpisachInstagramowi influencerzy ze Stanów Zjednoczonych otrzymali ostrzeżenie od Federalnej Komisji Handlu (FTC). Amerykański regulator wymaga, by jasno informowali oni użytkowników o tym, że zamieszczają post promujący markę.
0 8 0 0 0 26.04.2017Literatura i sztuka na krakowskich przystankachZ okazji Światowego Dnia Książki i Praw Autorskich na ulicach Krakowa pojawiły się multimedialne przystanki literackie Miasta Literatury UNESCO. Podróżujący komunikacją miejską będą mogli lepiej poznać postaci ważnych pisarzy związanych z Krakowem – Josepha Conrada, Stanisława Wyspiańskiego, Stanisława Lema, a także motywy Awangardy Krakowskiej i jej pisma „Zwrotnica”.
0 1 0 0 0 26.04.2017„Świat pod napięciem. Nowy porządek w reklamie”, czyli Forum IAB 20177 i 8 czerwca w Warszawie podczas Forum IAB 2017 spotkają się eksperci branży online. Porozmawiają o innowacjach w komunikacji marketingowej, konsumencie przyszłości, modelach współpracy agencji z klientem w nowych realiach online czy roli Internetu w rozwoju firm.
1 3 0 0 0 26.04.2017Monika i Mariusz kolejnymi „Bohaterami domu” Leroy Merlin (wideo)27 kwietnia rozpocznie się kolejna odsłona kampanii reklamowej marki Leroy Merlin „Bohater domu”. To historia, która pokazuje, że warto marzyć i podejmować ambitne wyzwania.