0 1 0 0 0 4.09.2017Grupa Żywiec liderem wydatków na reklamę display w kategorii napoje i alkoholeW lipcu liderem wydatków w kategorii napoje i alkohole była Grupa Żywiec – wynika z danych systemu monitoringu reklamy online AdReport. Na promocję produktów w formacie display firma przeznaczyła 1,02 mln zł.
0 2 0 0 0 4.09.2017Ranking festiwali muzycznych według IRCenterW tym roku zdecydowanie najpopularniejszym festiwalem wśród internautów był Przystanek Woodstock – pokazuje analiza IRCenter. Na jego temat pojawiło się ponad 485 tys. wzmianek. Oznacza to, że ponad 60% wszystkich treści online poświęconych letnim festiwalom odnosiło się właśnie do tego wydarzenia.
0 2 0 0 1 4.09.2017GUS wybrał nowe logoGłówny Urząd Statystyczny rozstrzygnął konkurs na projekt logotypu. Autorką zwycięskiej pracy jest Susana Wesołek.
0 4 0 0 0 4.09.2017Natalia Szroeder ambasadorką Nails CompanyWokalistka młodego pokolenia Natalia Szroeder została ambasadorką marki lakierów do paznokci Nails Company. Powstanie m.in. kolekcja lakierów hybrydowych na sezon jesień-zima 2017, sygnowana nazwiskiem celebrytki.
4 0 0 0 0 4.09.2017Brudne interesy w kampanii serialu „Narcos” Netflixa1 września odbyła się premiera trzeciego sezonu serialu „Narcos” nadawanego przez Netflix. Towarzyszy temu kampania, w której porównano działania polskiej i kolumbijskiej mafii.
0 1 0 0 0 1.09.2017Nastroje społeczne Polaków w sierpniu nieznacznie się pogorszyłyW sierpniu nastroje społeczne Polaków nieznacznie pogorszyły się w stosunku do czerwca. Wskaźniki spadły o niecały punkt, z wyjątkiem wskaźnika oczekiwań, który spadł o 3 pkt. Optymizm konsumentów osiągnął wartość 105,27 pkt., a klimat gospodarczy 99,43 pkt. w porównaniu do 100,13 z czerwca. Takie wyniki przyniosła analiza Ipsosu.
0 2 0 0 0 1.09.2017Paulina Krupińska, Małgorzata Rozenek-Majdan i Mateusz Gessler ambasadorami Pasaży Tesco1 września ruszyła kampania wizerunkowa Pasaży Tesco „Bliski sąsiad na wyciągnięcie ręki”. Jej ambasadorami są Paulina Krupińska, Małgorzata Rozenek-Majdan i Mateusz Gessler. Mają oni za zadanie przybliżyć odbiorcom nowe oblicze brandu oraz zachęcić do zakupów w sklepach i punktach usługowych sieci.
0 8 0 0 0 1.09.20178 września w Toruniu startuje 10. edycja Międzynarodowego Festiwalu Art MovesMiędzynarodowy Festiwal Sztuki na Bilbordach Art Moves odbędzie się w Toruniu po raz dziesiąty. W tym roku imprezie przyświeca hasło: „Zaangażowanie i odpowiedzialność. Czy każdy z nas może współtworzyć lepszy świat?”.
0 0 0 0 0 1.09.2017Alior Bank rozstrzygnął przetarg na agencję reklamowąZakończyło się postępowanie przetargowe na wybór agencji reklamowej Alior Banku. Zwycięzcą została firma PZL obsługująca dotychczas markę.
1 19 0 0 0 1.09.2017Katarzyna Struss w kampanii kolekcji jesień-zima 2017 Simple CPSimple Creative Products, polska marka luksusowej odzieży damskiej rozpoczęła kampanię na jesień i zimę 2017. Postawiła w niej na wyraźne odniesienia do świata filmu i kina noir. Po raz kolejny w sesji dla marki wystąpiła polska top modelka Katarzyna Struss.