0 1 0 0 0 23.02.2017Nestlé zredukuje zawartość cukru w produktachKoncern Nestlé ogłosił, że zredukuje ilość cukru w produktach o co najmniej 18 tys. ton. Wskutek tego do 2020 r. jego asortyment w Europie będzie miał średnio o 5% mniej cukru niż obecnie.
0 1 0 0 0 23.02.2017Deutsche Telekom rozpoczął przegląd europejskiego budżetu mediowegoWartość budżetu mediowego Deutsche Telekom szacowana jest na 450 mln euro. Koncern rozpoczął jego przegląd w Europie. Według nieoficjalnych informacji firma planuje ograniczenie roli agencji mediowych.
0 3 0 0 0 23.02.2017Trwa rekrutacja na studia podyplomowe marketing miejsc i kreowanie marek lokalnychDo 28 lutego (lub do wyczerpania limitu miejsc) w Akademii Górniczo-Hutniczej w Krakowie trwa rekrutacja na studia podyplomowe o kierunku marketing miejsc i kreowanie marek lokalnych. Zajęcia rozpoczną się w drugiej połowie marca 2017 r.
1 1 0 0 0 23.02.2017Hospicjum to nie umieralnia. Historia miłości Beaty i Tomka w kampanii FHO (wideo)Beata i Tomek są razem od dwudziestu lat. Ich historia to jedna z wielu pisanych miłością. Spot Fundacji Hospicjum Onkologiczne z udziałem tej pary przypomina o tym, że hospicjum to nie umieralnia, ale miejsce pełne życia i uczuć.
0 2 0 0 0 23.02.2017 ARTYKUŁ SPONSOROWANYRedempcja, czyli jak realizować promocje skuteczniej, taniej i szybciejOrganizatorzy różnego rodzaju promocji i programów konsumenckich prześcigają się w coraz ciekawszych modelach i coraz atrakcyjniejszych nagrodach. Wszystko po to, by się wyróżnić i przyciągnąć uwagę klienta. Coraz częściej jednak okazuje się, że problemem jest finalizacja danego konkursu, czyli dostarczenie nagród zwycięzcom. Pomocą może okazać się współpraca ze sprawdzonym partnerem, oferującym usługę redempcji, czyli właśnie wydawania nagród.(Artykuł promocyjny)
1 2 0 0 0 23.02.2017Reklama „The New York Timesa” nawiązująca do postprawdy zostanie wyemitowana podczas gali Oscarów (wideo)Dziennik „The New York Times” po raz pierwszy w historii wykupił reklamę podczas ceremonii Oscarów. Kampania pod hasłem „The Truth is hard” nawiązuje do fenomenu postprawdy i zwycięstwa Donalda Trumpa w wyborach prezydenckich.
0 1 0 0 0 22.02.2017Nowa identyfikacja wizualna Hill+Knowlton StrategiesHill+Knowlton Strategies modernizuje wizerunek, wprowadzając nowy kod wizualny. Odświeżona szata graficzna oraz nowe logo mają odzwierciedlać zwrot firmy w kierunku usług content marketingowych i umacniania przewagi konkurencyjnej w obszarze nowych technologii.
0 1 0 0 0 22.02.2017Jak Polacy korzystają z e-booków i audiobooków? Badanie ARC Rynek i OpiniaJakie są zwyczaje Polaków związane z użytkowaniem e-booków i audiobooków? Instytut badawczy ARC Rynek i Opinia przygotował na ten temat raport na zlecenie firmy Virtualo. Wynika z niego m.in., że z nowoczesnych form czytania najczęściej korzystają osoby w wieku 25–34 lata.
0 1 0 0 0 22.02.2017KER uznała, że reklama gładzi Śnieżki narusza Kodeks etyki reklamyDo Komisji Etyki Reklamy wpłynęły liczne skargi na reklamę internetową gładzi marki Śnieżka Acryl-Putz, która wykorzystywała wizerunek kobiet i opatrzona była hasłem „Wykonawco, którą wybierzesz na test?”. KER uznała, że kreacja utrwala negatywne stereotypy poprzez przedmiotowe traktowanie kobiet.
0 3 0 0 0 22.02.2017Mobile Trends Conference 2017 na początku marca w KrakowieOd 8 do 10 marca w Krakowie będzie trwała Mobile Trends Conference 2017. Podczas wydarzenia m.in. ogłoszeni zostaną zwycięzcy konkursu Mobile Trends Awards 2016.