0 1 0 0 0 11.05.2017Virgin Mobile Polska zmienia agencję full-serviceVirgin Mobile Polska rozpoczyna długofalową współpracę z agencją Gong (Group One). Będzie ona pełnić rolę głównej agencji strategiczno-kreatywnej.
0 1 0 0 0 11.05.2017Lidl promuje zagraniczne marki jako polskie – uważa Klub Jagielloński i pisze do UOKiKKlub Jagielloński wystosował list otwarty do UOKiK w sprawie promocji Lidla „Tydzień polskich marek”. Domaga się w nim interwencji urzędu, podkreślając, że kampania wprowadza w błąd, reklamując marki zagranicznych koncernów jako polskie.
0 4 0 0 0 10.05.2017„Wielko Pils” – kampania OOH Lecha Pilsa w poznańskiej gwarzeZ początkiem maja ruszyła miesięczna kampania outdoorowa marki Lech Pils. Billboardy i citylighty pojawiły się w Poznaniu oraz w wybranych miastach Wielkopolski.
1 1 0 0 0 10.05.2017Eurobank rozpoczął kampanię „Wypożyczka czarno na białym” (wideo)8 maja do emisji trafił spot telewizyjny Eurobanku, w którym Piotr Adamczyk prezentuje Wypożyczkę. Kampania prowadzona będzie do końca września.
0 1 0 0 0 10.05.2017Vans zmienia agencję PR do obsługi w PolsceOd początku maja działaniami public i media relations marki Vans, amerykańskiego producenta obuwia i akcesoriów sportowych przeznaczonych do skateboardingu, surfingu, BMX oraz snowboardingu, zajmuje się agencja Blame Us. Wybór nastąpił w wyniku rekomendacji.
0 1 0 0 0 10.05.2017GfK: Udział w programach lojalnościowych sieci detalicznych istotnie wpływa na częstotliwość zakupówLiczba aktów zakupowych dokonywanych przez osoby mające kartę lojalnościową danej sieci detalicznej jest wyższa niż średnia liczba aktów zakupowych dla tej sieci – pokazało badanie GfK. Pod tym względem najskuteczniejszą marką jest Auchan.
1 1 0 0 0 10.05.2017Black Red White wprowadza nową platformę komunikacji (wideo)11 maja marka meblowa Black Red White rozpocznie działania w ramach nowej platformy komunikacji. Kampania „Dziękujemy, że tworzysz dom” podkreśla codzienną troskę i starania każdego z nas, dzięki którym powstaje najważniejsze miejsce na ziemi, łączące całą rodzinę.
1 1 0 0 0 10.05.2017Damian Kordas, Kinga Paruzel i Beata Lipov podjęli „Smakowite wyzwanie” Zottarelli (wideo)Zott w ramach promocji marki Zottarella przygotował „Smakowite wyzwanie”. Trójka polskich blogerów kulinarnych – Damian Kordas, Kinga Paruzel i Beata Lipov – zaprezentuje fanom możliwości, jakie daje mozzarella marki Zott.
1 1 0 0 0 10.05.2017Sekrety przedłużania świeżości w kampanii chłodziarek Bosch (wideo)Marka Bosch promuje chłodziarkozamrażarki NoFrost z systemem świeżości VitaFresh. Działania prowadzone będą do końca czerwca w prasie oraz Internecie.
0 1 0 0 0 10.05.2017Iwona Kubicz w jury Stevie International Business Awards 2017Iwona Kubicz, prezes Procontent Communication oraz wieloletni ekspert z zakresu corporate PR i zarządzania kryzysowego, dołączyła do jury międzynarodowego konkursu Stevie International Business Awards. Będzie oceniała projekty w kategorii public relations.