0 1 0 0 0 4.09.2017 Aktualizacja: 8:0015.09.2017Ukazała się książka Roberta Stępowskiego „Personal branding. Praktyczny poziom marki osobistej”Robert Stępowski, ekspert ds. personal brandingu i marketingu terytorialnego wydał nową książkę. Doradza w niej, jak stworzyć silną i rozpoznawalną markę osobistą. Zaleca poznanie siebie, zmian we współczesnym marketingu oraz prostych mechanizmów, którymi kieruje się nasz mózg. Przedstawia też listę pomocnych narzędzi.
0 1 0 0 0 4.09.2017„Moc i pomoc” – kampania produktowa Innogy Polska1 września rozpoczęła się kampania nowej oferty produktowej Innogy Polska, pod hasłem „Moc i pomoc”. Oferta łączy sprzedaż energii elektrycznej z usługą pomocy fachowców. Kampania prowadzona jest w radiu oraz na outdoorze.
1 0 0 0 0 4.09.2017„Ty wybierasz” – kampania marki KsiążęceWarto zejść z utartych ścieżek, aby podążać własną drogą – przekonuje marka piwa Książęce. Bohaterami jej jesiennej kampanii „Ty wybierasz” są znani z poprzednich odsłon Książę i Tomasz.
1 0 0 0 0 4.09.2017Wiceprezes piekarni w kampanii Lidla „Chrupiące z pieca”3 września ruszyła ogólnopolska kampania reklamowa Lidla „Chrupiące z pieca”. Udział wziął w niej Michał Zajezierski, wiceprezes zarządu piekarni Nowel z Legionowa.
0 1 0 0 0 4.09.2017L’Oréal Polska wybrał agencję PRL’Oréal Polska powierza agencji Big Picture prowadzenie biura prasowego i działań PR wszystkich marek szerokiej dystrybucji z portfolio: L’Oréal Paris, Botanicals, Elseve, Garnier, Maybelline, Fructis i Mixa. Koordynacja PR produktowego obejmie stałe relacje z mediami, lansowanie produktów oraz współpracę z influencerami i ambasadorami marek.
0 0 0 0 0 4.09.2017Bank Pocztowy odda klientom opłaty za papierowe wyciągiBank Pocztowy odda klientom opłaty, które pobierał za przesyłanie wyciągu w formie papierowej. To efekt decyzji prezesa UOKiK. Firma zobowiązała się do zmiany praktyki.
1 0 0 0 0 4.09.2017Pepsi i Filip Chajzer podsumowują „Wyzwanie smaku”Od pierwszej edycji „Wyzwania smaku Pepsi” w 2013 r. w akcji wzięło udział ponad pół miliona osób. W rozpoczętej właśnie kampanii marka oraz Filip Chajzer podsumowują wydarzenie i zarazem dziękują uczestnikom.
0 1 0 0 0 4.09.2017Grupa Żywiec liderem wydatków na reklamę display w kategorii napoje i alkoholeW lipcu liderem wydatków w kategorii napoje i alkohole była Grupa Żywiec – wynika z danych systemu monitoringu reklamy online AdReport. Na promocję produktów w formacie display firma przeznaczyła 1,02 mln zł.
0 2 0 0 0 4.09.2017Ranking festiwali muzycznych według IRCenterW tym roku zdecydowanie najpopularniejszym festiwalem wśród internautów był Przystanek Woodstock – pokazuje analiza IRCenter. Na jego temat pojawiło się ponad 485 tys. wzmianek. Oznacza to, że ponad 60% wszystkich treści online poświęconych letnim festiwalom odnosiło się właśnie do tego wydarzenia.
0 2 0 0 1 4.09.2017GUS wybrał nowe logoGłówny Urząd Statystyczny rozstrzygnął konkurs na projekt logotypu. Autorką zwycięskiej pracy jest Susana Wesołek.