1 1 0 0 0 30.05.2017Okocimskie radlery w kampanii telewizyjnej (wideo)Ruszyła telewizyjna kampania reklamowa radlerów marki Okocim. Spot, w którym piwowarzy opowiadają o ich tworzeniu i swojej pasji, jest emitowany w stacjach głównych TVN, TVP i Polsatu oraz w kanałach tematycznych.
0 0 0 0 0 30.05.2017W 2019 r. mobile będzie mieć 26% udziału w globalnej konsumpcji mediów – prognozuje ZenithZa 2 lata 26% czasu poświęcanego na konsumpcję mediów spędzimy na korzystaniu z Internetu za pośrednictwem urządzeń mobilnych – wynika z opublikowanego przez Zenith raportu „Media Consumption Forecasts”. Ludzie na całym świecie spędzą średnio 122 minuty dziennie, korzystając z mobilnej przeglądarki lub aplikacji. W 2010 r. zajmowało to 10 minut.
1 1 0 0 0 30.05.2017SOS Wioski Dziecięce zmuszają do czekania (wideo)Czekanie irytuje. Niezależnie od tego, czy czekamy na autobus, załadowanie się strony internetowej, czy też rozpoczęcie spotkania. Podczas śniadania prasowego w Dniu Rodzicielstwa Zastępczego SOS Wioski Dziecięce zmusiły dziennikarzy właśnie do czekania. Po to, by lepiej zrozumieli sytuację dzieci oczekujących na rodziców zastępczych.
0 3 0 0 0 30.05.2017Galeria Rusz z mobilnym muralem i wystawą przemierza województwo kujawsko-pomorskieArtyści Joanna Górska i Rafał Góralski z Galerii Rusz przygotowali mobilny mural zatytułowany „Jestem” oraz wystawę mobilną „Kim jesteśmy?”. Obie instalacje będą od 3 do 11 czerwca podróżować po województwie kujawsko-pomorskim. Odwiedzą Bydgoszcz, Włocławek, Toruń, Grudziądz, Inowrocław, Lipno, Jabłonowo Pomorskie i Świecie.
2 1 0 0 0 30.05.2017Martin Stankiewicz robi w Lidlu zakupy tradycyjnie i nowocześnie (wideo)Znany z YouTube Martin Stankiewicz przygotował film we współpracy z Lidlem Polska. Przedstawił w nim swoje przygody podczas robienia zakupów na niedzielny obiad dla teściów.
0 6 0 0 0 30.05.2017„Hajp Hunting” – IQS sprawdził, jacy są młodzi ludzie i co ich naprawdę angażuje (infografika)Większość chce po prostu żyć i robić ciekawe rzeczy. Co drugi twierdzi, że przyjemności są sensem życia, a pieniądze służą do tego, by je wydawać. Jacy są ludzie w wieku 16–30 lat? O tym m.in. przeczytać można w raporcie „Hajp Hunting”, opracowanym przez agencję badawczą IQS.
0 3 0 0 0 29.05.2017Limitowana edycja ciastek Hit w kampanii OOHBahlsen wprowadza do portfolio marki Hit dwa smaki sezonowe. Edycja limitowana promowana będzie w kampanii outdoorowej.
1 1 0 0 0 29.05.2017Woda Kubuś Water w kampanii telewizyjnej (wideo)Czy mały Franek wie, ile to jest 300? I co ta liczba ma wspólnego z wodą Kubuś Water? Odpowiedzi na te pytania zawiera spot marki.
1 1 0 0 0 29.05.2017Wonder Woman przejmuje konto Multikina na Instagramie i odwiedza Warszawę (wideo)Sieć kin Multikino w związku z premierą filmu „Wonder Woman” przygotowała akcję promocyjną na Instagramie. Tytułowa superbohaterka 29 maja przejmie konto marki w serwisie. Odwiedzi też różne miejsca w Warszawie.
1 1 0 0 0 29.05.2017Bebilon 2 promowany jako mleko rekomendowane przez pediatrów (wideo)Ruszyła kampania reklamowa mleka Bebilon 2. Jej hasło brzmi: „Bebilon 2 z Pronutra+ nr 1 rekomendowany przez pediatrów”.