0 1 0 0 0 27.12.2016Sylwestrowe plany i zimowy urlop w badaniu IQS (infografika)81% Polaków zamierza obchodzić sylwestra – wynika z badania IQS. Niemal co dziesiąty (8%) badany nie potrafił odpowiedzieć na pytanie, co będzie robił w ostatni wieczór roku. Również niemal co dziesiąty Polak (11%) twierdzi, że nie zamierza świętować tej okazji.
1 3 0 0 0 27.12.2016„Wiele nas łączy w Polsce. Wirtualnej Polsce” – kolejna odsłona kampanii wizerunkowej portalu (wideo)Wystartowała nowa odsłona kampanii wizerunkowej Wirtualnej Polski. Działania realizowane do końca stycznia będą koncentrować się na ważnych wydarzeniach łączących Polaków.
1 1 0 0 0 27.12.2016Toalety i Volkswagen. Spot promujący samochód marki (wideo)W połowie grudnia ukazała się argentyńska reklama Volkswagena. Model Cross Up promowany jest humorystycznym spotem o... gorączkowych poszukiwaniach toalety w podróży.
0 1 0 0 0 27.12.2016Konkurs na najgorszy wykres 2016 rokuRozpoczęła się kolejna edycja konkursu na najgorszy wykres roku. Wykres, który otrzyma najwięcej głosów internautów, zdobędzie tytuł „Zniekształcenia Roku 2016”. Organizatorem konkursu jest blog SmarterPoland.pl.
0 1 0 0 0 27.12.2016Pogorszenie nastrojów społecznych Polaków w grudniu 2016 r. – badanie IpsosuW grudniu optymizm konsumentów w Polsce był niższy niż w listopadzie. Spadek wskaźnika optymizmu był podobny jak w październiku, o prawie 5 pkt, a jego wartość wyniosła 97,81 pkt. Klimat gospodarczy pogorszył się o 6 pkt, zatrzymując się na wartości 90,69 pkt – pokazuje wskaźnik optymizmu konsumentów (WOK) instytutu Ipsos.
0 1 0 0 0 27.12.2016Tikkurila, Beckers oraz Jedynka obsługiwane przez dom mediowy Arena MediaW przetargu na obsługę mediową marek Tikkurila Polska wygrał dom mediowy Arena Media (Havas Media Group). Współpraca rozpocznie się 1 stycznia 2017 r.
0 3 0 0 0 27.12.2016Rynek telekomunikacyjny w Polsce – wzrost w latach 2016–2017. Badanie PMRCałkowita wartość rynku usług telekomunikacyjnych w Polsce w 2015 r., łącznie z segmentami telefonii komórkowej, stacjonarnej, dostępu do Internetu i usług płatnej telewizji, wyniosła 41,5 mld zł. Według wstępnych szacunków PMR, uwzględniających wyniki operatorów w pierwszych trzech kwartałach br., w całym 2016 r. rynek wzrośnie o 2,1%, do 42,3 mld zł.
0 5 0 0 0 26.12.2016Gdzie Polacy spędzą sylwestra? Ile pieniędzy na niego przeznaczą? Badanie instytutu Pollster39% Polaków spędzi sylwestra na domówce. Ponad 55% nie wyda nic na kreację czy fajerwerki.
0 1 0 0 0 23.12.2016Mniejszy rozmiar produktu spożywczego ma znaczenieCzęsto kupujemy większe porcje jedzenia, bo liczymy na korzystny stosunek jakości do ceny lub chcemy mieć pewność, że się najemy. I równie często doświadczamy rozczarowań, ponieważ bardziej zadowoleni ze smaku są zwykle ci wybierający mniejsze porcje – wynika z badań Pierre’a Chandona, zajmującego się obszarem marketingu, kreatywności i innowacji w szkole biznesu INSEAD.
1 1 0 0 0 23.12.2016Decathlon obsługiwany przez PZL [aktualizacja]Po przetargu rozstrzygniętym w październiku 2016 r. Decathlon i PZL rozpoczynają współpracę. Agencja zajmie się opracowaniem koncepcji działań wizerunkowych i kreacji kampanii dla marki.