0 0 0 21.12.2017Kryzys wizerunkowy i media. Znamy temat Kongresu Profesjonalistów Public Relations 201819 i 20 kwietnia specjaliści i praktycy z branży public relations spotkają się w Rzeszowie na Kongresie Profesjonalistów Public Relations 2018. Będą dzielić się wiedzą i doświadczeniem na temat kryzysów wizerunkowych.
1 8 0 21.12.2017Gwiazdy ekranu w kalendarzu ATM Grupy jako mroczne postaci ze świata literatury i filmuBezwzględni, psychopatyczni, odrażający. Budzą strach i przerażenie, jednocześnie fascynując nietuzinkową osobowością i inteligencją. Większość z nich została ikonami popkultury. 12 mrocznych postaci literackich, których historie zostały przeniesione na mały i duży ekran, stało się inspiracją dla twórców kalendarza ATM Grupy. Wcielili się w nie popularni aktorzy.
0 0 0 21.12.2017Graal powierza obsługę swoich marek Hill+Knowlton StrategiesFirma Graal z branży przetwórstwa ryb nawiązała współpracę z Hill+Knowlton Strategies. Powierza jej tworzenie i wdrażanie strategii komunikacji marek Salatino oraz SuperFish.
2 0 0 21.12.2017„Jedni oszczędzają, bo wynieśli to z domu. Inni, bo tak wybrali” – kampania ING25 grudnia wystartuje kampania zachęcająca Polaków do oszczędzania w ING Banku Śląskim. W spotach marki aktor Adam Woronowicz prezentuje dwie odmienne postawy wobec oszczędzania.
0 13 0 21.12.2017Agencja PowerEvents zaprosiła do Wrocławia nowego krasnala19 grudnia we Wrocławiu pojawił się nowy krasnal – Powerek. Wykonała go agencja PowerEvents, która w 2017 r. świętuje 10-lecie działalności. To element szerszej kampanii jubileuszowej.
0 0 0 21.12.2017Przedświąteczny szturm Polaków na centra handlowe. Badanie Retail InstituteOd trzech tygodni trwa przedświąteczna gorączka zakupów w polskich galeriach handlowych. Tylko w ostatni weekend (16–17.12.) centra handlowe objęte badaniem Retail Institute odwiedziło 3,8 mln klientów. To o 10% więcej niż rok temu. Czy gorączka przedświątecznych zakupów wrosła, czy też spadła w porównaniu z analogicznym okresem 2016 r.? Sprawdzono to w badaniu.
0 0 0 20.12.2017Leo Burnett przejmuje obsługę reklamową Orange PolskaOd stycznia 2018 r. działania strategiczno-kreatywne dla Orange Polska poprowadzi zespół Leo Burnett Warsaw. W zakres obowiązków agencji wejdzie także obsługa w Internecie.
1 0 0 20.12.2017Kayah i zespół Q Ya Vy w świątecznym spocie województwa kujawsko-pomorskiegoW świątecznym spocie województwo kujawsko-pomorskie zabiera widzów w podróż po regionie. Prezentuje przy tym autentyczne historie ludzi i miejsc. Utwór „Gdy pada śnieg” nagrali Kayah i zespół Q Ya Vy.
0 0 0 20.12.2017Konkurs Timecode „Akcja animacja 2017” rozstrzygnięty12 grudnia zakończyła się pierwsza edycja konkursu „Akcja animacja”, skierowanego do twórców animacji i motion designerów. Organizatorem jest dom produkcyjny Timecode. Jury pod przewodnictwem Andrzeja Pągowskiego ogłosiło zwycięzcę. Nagrodę główną otrzymał duet Paulina Bertolassi i Oleksander Shumko za animację dla marki Ursus.
1 1 0 20.12.2017„Tolerancja to za mało” – ruszyła kampania „My Poznań 36,6”36,6 stopnia – tyle wynosi temperatura naszego ciała. Normalna, powszechna i równa dla wszystkich. Tak normalna jak to, że jesteśmy takimi samymi ludźmi. Tak powszechna jak nasze prawo do godności i szacunku wobec siebie i innych. Tak równa, jak równi jesteśmy sobie – przypomina Poznań w rozpoczętej kampanii.