0 1 0 0 0 16.05.2017III Forum Dyrektorów PR i Komunikacji na początku czerwca w WarszawieTegoroczne forum odbędzie się 6 czerwca. Hasłem wydarzenia jest: „Thought Leadership & more – buduj nowocześnie wpływ, zasięg i wartość biznesu”.
2 1 0 0 0 16.05.2017Ketchup Kotlin promowany jako produkt „bez konserwantów i bez ograniczeń” (wideo)Ile ketchupu zmieści się na frytce? A ile na żeberkach? Na te pytania odpowiada w reklamie marka Kotlin.
0 1 0 0 0 16.05.2017Wydatki młodych Polek nakręcają koniunkturę na rynku kosmetyków. Raport „GfK Beauty 2016” (infografika)Kobiety w wieku 18–29 lat stanowią podstawową grupę klientów dla niemal wszystkich kanałów dystrybucji kosmetyków. Najpopularniejszym miejscem zakupu tego typu produktów, zarówno wśród kobiet, jak i mężczyzn, są drogerie. Ponad 90 proc. nabywców regularnie kupuje w tego rodzaju sklepach – pokazuje badanie GfK.
3 1 0 0 0 16.05.2017„Nie idź na zakupy” – radzi Frisco.pl i prezentuje wady hipermarketów (wideo)12 maja ruszyła kampania supermarketu online Frisco.pl. W przygotowanych spotach marka przedstawia absurdalne sytuacje, które spotykają klientów podczas zakupów w sklepach stacjonarnych. Jednocześnie podkreśla ona, że alternatywą są zakupy w Internecie.
0 1 0 0 0 16.05.2017Konferencja „Ethical code marketingu bezpośredniego” w czerwcu w Warszawie21 czerwca w Warszawie odbędzie się konferencja o zagadnieniach prawnych i etycznych w marketingu bezpośrednim. Konferencja „Ethical code marketingu bezpośredniego – tendencje regulacyjne i dobre praktyki” organizowana jest przez Polskie Stowarzyszenie Marketingu SMB przy wsparciu UOKiK oraz Rady Reklamy.
0 1 0 0 0 16.05.2017„Jak wywrzeć trwałe wrażenie?” – raport Kantar Millward BrownMniej niż co siódma reklama zapewnia na tyle silny przekaz emocjonalny, by został on szybko przyswojony przez odbiorców – pokazują analizy firmy Kantar Millward Brown. Tymczasem to właśnie kampanie silnie bazujące na przekazie emocjonalnym i angażującej kreacji przynoszą wzrost sprzedaży.
1 1 0 0 0 16.05.2017Burger King rozdaje whoppery za beatboxy (wideo)W ramach akcji „Dobre za drobne” Burger King rzucił wyzwanie Dharniemu – beatboxerowi z Singapuru. Zadaniem było zamówienie jedzenia bez płacenia. Aktywności promują nową ofertę, która wchodzi do stałego menu.
0 1 0 0 0 16.05.2017Max Premium Burgers wybrał agencję do obsługi wejścia na polski rynek1 września we Wrocławiu ma zostać otwarty pierwszy lokal Max Premium Burgers w Polsce. Szwedzka sieć powierzyła opracowanie oraz wdrożenie strategii komunikacji wejścia na polski rynek agencji Hill+Knowlton Strategies.
0 4 0 0 0 16.05.2017Dziwaczna reklama Skittles na Dzień Matki usunięta z YouTubeZ okazji Dnia Matki, który w Stanach Zjednoczonych obchodzony jest w drugą niedzielę maja, marka owocowych cukierków Skittles (Mars Inc.) opublikowała spot. Film okazał się jednak zbyt niepokojący i wzbudził w internautach mieszane odczucia. Zdecydowano o usunięciu go z YouTube.
0 1 0 0 0 16.05.2017Kto w Europie Środkowo-Wschodniej najczęściej klika w internetowe reklamy? Badanie GemiusaW reklamy online najczęściej klikają internauci z Ukrainy, najrzadziej użytkownicy Sieci z Chorwacji. Na rynkach Europy Środkowo-Wschodniej wśród wykorzystywanych formatów reklam dominują banery. Jak na tle innych krajów wypada Polska? Sprawdził to Gemius.