0 1 0 0 0 24.05.2017Internauci weryfikują informacje czytane w Sieci – badanie IPG MediabrandsPolacy są nieufni wobec treści publikowanych w Internecie. Według wyników badania IPG Mediabrands przeprowadzonego na panelu Ariadna około 63 proc. respondentów w różny sposób weryfikuje informacje, które czyta online.
0 1 0 0 0 24.05.2017Arla Protein pod opieką Partner of PromotionProducent mleczarski Arla Foods rozpoczął współpracę z Partner of Promotion. Agencja zajmie się opracowaniem oraz wdrożeniem strategii komunikacyjnej wejścia marki Arla Protein na rynek polski.
0 2 0 0 0 24.05.2017Sektor podróże i turystyka tnie wydatki reklamoweW pierwszym kwartale 2017 r. reklamodawcy z sektora podróże i turystyka (PiT) przeznaczyli na promocję blisko 40,4 mln zł, o około 6 mln zł mniej niż rok wcześniej – pokazuje analiza domu mediowego Codemedia. To spadek o blisko 13%. Najwięcej na reklamę wydała branża gastronomiczna – 17,2 mln zł (43% SOS całego sektora PiT), przed biurami podróży (8 mln zł, 20% SOS) i miejscami noclegowymi (7,2 mln zł, 18% SOS).
0 3 0 0 0 24.05.2017„Fake news z perspektywy polskich dziennikarzy” – badanie Public Dialog i ARC Rynek i OpiniaXXI wiek to czas, w którym kluczowe znaczenie ma informacja. W mediach coraz częściej pojawia się zjawisko, które w prymitywny, ale skuteczny sposób może wpływać na otaczającą nas rzeczywistość – fake news. Instytut ARC Rynek i Opinia i agencja Public Dialog przeprowadziły badanie wśród dziennikarzy ogólnoinformacyjnych na temat skali tego zjawiska w Polsce.
1 1 0 0 0 23.05.2017Pielgrzymi wrócą nad Wisłę – akcja promocyjna Krakowa (wideo)Mija prawie rok od zorganizowanych w Krakowie Światowych Dni Młodzieży. Miasto chce wykorzystać ten fakt do promocji. W ramach akcji „Experience Kraków Again!” nad Wisłę zaproszonych zostanie sześciu losowo wybranych pielgrzymów z Włoch i Hiszpanii. Ma to być dla nich niespodzianka.
2 1 0 0 0 23.05.2017Tymbark Owoce Świata z kampanią promującą aplikację z rozszerzoną rzeczywistością (wideo)22 maja Tymbark rozpoczął kampanię reklamową napoju Owoce Świata. W telewizyjnym spocie marka tłumaczy, jak działa jej aplikacja wykorzystująca rozszerzoną rzeczywistość.
1 1 0 0 0 23.05.2017Influencerzy tworzą „młodzieżowy dział marketingu Fanty” (wideo)Fanta wprowadziła do sprzedaży dwa nowe warianty napoju – o smaku malin i owoców leśnych oraz cytryny i kwiatu bzu. W internetowym filmie promocyjnym zobaczyć można młodych aktorów Julię Wieniawę i Adama Zdrójkowskiego oraz Marcina Dubiela i Stuu znanych z YouTube.
1 1 0 0 0 23.05.2017Pezet i Małolat w spocie Sprite’a (wideo)Marka Sprite wprowadziła na polski rynek napój o obniżonej kaloryczności. Towarzyszy temu kampania reklamowa „Born to Rfrsh”. Można w niej usłyszeć braci Kaplińskich, czyli popularnych raperów występujących pod pseudonimami Pezet i Małolat.
0 2 0 0 0 23.05.2017Telewidzowie zainteresowani telewizją a la carte zbudowaliby swój pakiet z 10 stacji – pokazuje badanie MECWiększość telewidzów, którzy woleliby tworzyć samodzielnie swoje oferty, kupiłaby dostęp do maksymalnie dziesięciu kanałów. Pokazało to badanie agencji MEC „Projekt cyfrowizja III”. Najchętniej wybraliby Discovery, HBO i National Geographic.
1 1 0 0 0 23.05.2017Adam Nawałka twarzą marki Fakro (wideo)„Żyj z wizją” – to hasło kampanii wizerunkowej marki okien dachowych Fakro. Firma zaangażowała do swoich działań promocyjnych trenera Adama Nawałkę.