1 1 0 0 0 19.01.2017Historia życia zapisana na dłoniach. Kolejny spot Reeboka (wideo)Reebok w ramach wizerunkowej kampanii „Be More Human” mówi o przekraczaniu własnych granic i pokonywaniu słabości, stawaniu się lepszym i jeszcze silniejszym. W nowej odsłonie przekonuje, że odciski, otarcia czy blizny to jedynie powód do dumy.
0 1 0 0 0 19.01.2017PGE szuka agencji do obsługi w InterneciePGE Polska Grupa Energetyczna ogłosiła przetarg na agencję interaktywną. Umowa zostanie podpisana na 2 lata.
0 3 0 0 0 19.01.2017Lay’s przekaże pieniądze na cele charytatywne za uśmiechnięte zdjęciaW ramach kampanii „Uśmiechnij się z Lay’s” ruszyła akcja, w której marka przekaże pieniądze na rzecz fundacji charytatywnych za zdjęcia z paczką chipsów. W projekt włączyli się youtuberzy, m.in. Cyber Marian czy Banshee.
2 1 0 0 0 18.01.2017Transpłciowa modelka Hari Nef w kampanii L’Oréal Paris (wideo)Hari Nef to amerykańska transpłciowa modelka pochodząca z Europy Wschodniej. Właśnie została jedną z twarzy kampanii reklamowej podkładu True Match L’Oréal Paris.
0 2 0 0 0 18.01.2017Plakat Antyradia satanistyczny? W Rzeszowie zniknął z autobusówRozpoczęta 27 grudnia kampania outdoorowa Antyradia „We mnie jest rock” nie wszystkim przypadła do gustu. Jak podaje rozgłośnia, niektórzy mieszkańcy Rzeszowa uznali ją za satanistyczną i zażądali usunięcia kreacji.
0 1 0 0 0 18.01.2017Nairobia – od nowego roku cztery marki zamiast dwóchOd nowego roku zmienia się organizacja w agencji Nairobia. Funkcjonować będą teraz 4 marki wyspecjalizowane w konkretnych obszarach.
1 1 0 0 0 18.01.2017Ikea promuje meble i dodatki do urządzania sypialni (wideo)Sypialnia – tam zasypiamy i budzimy się. W rozpoczętej właśnie kampanii Ikea przekonuje, że możemy urządzić to pomieszczenie tak, by co rano wstawać jak nowo narodzeni.
1 1 0 0 0 18.01.2017Ada Fijał w kampanii marki Bioliq (wideo)Aktorka i piosenkarka Ada Fijał wystąpi w reklamie intensywnego serum rewitalizującego Bioliq (Aflofarm). Kampania z jej udziałem ruszyła 18 stycznia.
0 2 0 0 0 18.01.2017Milenialsi z CEE oglądają telewizję krócej, ale TV traci tu wolniej niż na rynkach Europy Zachodniej – badanie MECO kilka procent skrócił się czas oglądania telewizji przez milenialsów z rynków regionu CEE. Jak pokazuje analiza MEC, spadki czasu oglądania są mocno skorelowane z rozwojem subskrypcyjnych serwisów na życzenie.
2 1 0 0 0 18.01.2017Netia promuje ofertę dla małych firm (audio)16 stycznia ruszyła kampania reklamowa usług Netii dla małych firm. Działania mają zasięg ogólnopolski. Prowadzone są głównie w radiu oraz Internecie.