0 3 0 0 0 27.06.2017Klient Play nagra „Seksmisję” z Jerzym StuhremPlay promuje usługę Audiobooki. Operator przygotował konkurs, w którym główną nagrodą jest możliwość nagrania fragmentu audiobooka „Seksmisja” u boku Jerzego Stuhra.
0 0 0 0 0 26.06.2017Facebook będzie miał własne programy telewizyjne?Facebook poszukuje oryginalnych scenariuszy programów telewizyjnych. Prowadzi na ten temat rozmowy z hollywoodzkimi studiami i agencjami – twierdzi „Wall Street Journal”.
0 0 0 0 0 26.06.2017Sare chce kupić MarketNews24Spółka technologiczna Sare zamierza kupić udziały spółki MarketNews24 specjalizującej się w tworzeniu i dystrybucji treści (w tym wideo). Zakup miałby dotyczyć 84 udziałów stanowiących 83,35% kapitału zakładowego spółki.
0 0 0 0 0 26.06.2017Spółka Mediacap zwiększyła udziały w TalentMedia Balkans23 czerwca TalentMedia – spółka zależna Mediacap – przejęła 90% udziałów w TalentMedia Balkans. Pozostałe 10% pozostanie w rękach Marina Aganderova, head of Bulgaria & Balkans.
1 1 0 0 0 26.06.2017„Superowoce dla superwłosów” – Fructis promuje produkty bez parabenówMarka Fructis wprowadziła na polski rynek szampony o nowej formule bez parabenów. Towarzyszy temu kampania „Superowoce dla superwłosów”.
0 0 0 0 0 26.06.2017Książęce wybrało agencję do współpracy w zakresie ATLKompania Piwowarska zakończyła przetarg na obsługę ATL marki Książęce. Od czerwca projekty z tego zakresu będzie realizowała agencja Ogilvy & Mather.
1 0 0 0 0 26.06.2017Kolejna nagroda dla FCB Warsaw w CannesAgencja FCB Warsaw zdobyła brązową statuetkę w kategorii Radio podczas 64. Festiwalu Kreatywności Cannes Lions. Doceniono ją za projekt „Smart Bell”.
0 2 0 0 0 26.06.2017Profi z kampanią OOHNa przełomie czerwca i lipca rozpocznie się letnia kampania outdoorowa marki Profi. Billboardy pojawią się w miejscowościach nadmorskich oraz na terenie największych ośrodków miejskich.
0 1 0 0 0 23.06.2017Synerise zainwestuje ponad 20 mln zł w rozwój sztucznej inteligencji i marketing automationKrakowska spółka Synerise zakończyła prywatną emisję akcji. W drodze transakcji o wartości 45 mln zł uzyskała dostęp do kapitału, którego sporą część przeznaczy na badania i rozwój. 29-krotną stopę zwrotu uzyskał Satus Venture, który za kwotę 25 mln zł sprzedał część swoich akcji w spółce.
0 1 0 0 0 23.06.2017Europejskie agencje łączą siły. Będą ułatwiać komunikację markom planującym zagraniczną ekspansjęNiezależne agencje z siedmiu krajów: Danii (Kemp & Kjær), Francji (Com’I/O), Niemiec (m3 PR), Polski (Profeina), Portugalii, Hiszpanii (Canella PR) i Wielkiej Brytanii (Mustard PR) połączyły się w Enterie Collective. Będą umożliwiać szybko rozwijającym się firmom rozszerzanie działalności na wybrane kraje europejskie.