0 1 0 0 0 8.07.2016Po fali krytyki Grey oddaje Brązowego LwaGrey Group zdecydowała się oddać Brązowego Lwa zdobytego na tegorocznym festiwalu Cannes Lions. Agencja otrzymała go za aplikację „I Sea”, która miała lokalizować uchodźców na morzu. Firmie zarzucono, że aplikacja faktycznie nie istnieje – nie działa i nigdy nie działała tak, jak przedstawiono ją w festiwalowym zgłoszeniu.
1 1 0 0 0 8.07.2016Rusza „Hel spot” – letnia akcja marki EB (wideo)„Hel spot” to nowe miejsce nad Bałtykiem, do którego zaprasza marka EB. To także platforma komunikacji, w ramach której 8 lipca rozpoczęła się emisja spotu telewizyjnego.
1 1 0 0 0 8.07.2016Duet Fit Lovers w kampanii marki Dafi (wideo)Specjalizująca się w tworzeniu filtrów do wody marka Dafi wprowadziła na rynek filtrującą butelkę. Promuje ją w kampanii z udziałem twórców bloga Fit Lovers.
1 1 0 0 0 8.07.2016Ruszyła letnia aktywacja „Danio Shake It” (wideo)11 lipca w telewizji ukaże się reklama Danio, w której tancerze dają popis umiejętności na dachu jednego z warszawskich wieżowców. W ramach aktywności marka we współpracy z TVN przygotowała także program taneczny „You Can Shake!”.
2 1 0 0 0 8.07.2016Tour de France w niemym kinie z winem w tle (wideo)2 lipca kolarze po raz kolejny wyruszyli w Tour de France. Przemierzą Francję, Hiszpanię, Andorę i Szwajcarię. Polski dystrybutor wina Cono Sur, które jest tegorocznym sponsorem wyścigu, promuje wydarzenie w nietypowy sposób.
1 1 0 0 0 8.07.2016Bank Millennium promuje aplikację mobilną (wideo)Rozpoczęła się emisja reklamy aplikacji mobilnej Banku Millennium. W spocie telewizyjnym „Go Dutch” występuje Radosław Kotarski.
0 1 0 0 0 8.07.2016Silver generation coraz ważniejsza w strategiach handlowców i producentów FMCG (infografika)Rośnie grupa konsumentów zwana umownie silver generation. Jednocześnie wzrasta jej znaczenie m.in. dla handlu i sektora FMCG. Obecnie udział tej grupy w całkowitej wartości zakupów dokonywanych przez polskie gospodarstwa domowe wynosi 29,9%. Z estymacji przeprowadzonych przez analityków GfK w ramach badania „Silver Generation” wynika, że w 2035 r. udział ten wzrośnie do 36,9%.
1 2 0 0 0 8.07.2016Kampania „Kobiety są z Venus, a Venus jest z kobietami” (wideo)Ruszyła kampania reklamowa marki Venus PharmyCF – producenta kosmetyków pielęgnacyjnych do ciała. Przygotowano m.in. spoty telewizyjne i projekty citylightów
0 1 0 0 0 7.07.2016Discovery Networks rozpoczyna współpracę ze StarcomemZakończył się przetarg Discovery Networks CEEMEA na obsługę działań w obszarze strategii komunikacji oraz planowania i zakupu mediów w Polsce. Wygrała go agencja Starcom.
1 3 0 0 0 7.07.2016„Wszystko, co ważne, dzieje się w Polsce. W Wirtualnej Polsce”. Rusza kolejna kampania wizerunkowa (wideo)8 lipca startuje nowa odsłona kampanii wizerunkowej Wirtualnej Polski. Realizowane do września działania reklamowe koncentrować się będą m.in. wokół zmagań polskich sportowców podczas igrzysk olimpijskich w Rio de Janeiro, Światowych Dni Młodzieży, wyborów prezydenckich w USA i innych wydarzeń mających wpływ na naszą codzienność.