1 1 0 0 0 13.06.2017Chwile, które się nie wydarzyły, w reklamie Volvo (wideo)Pierwszy dzień w szkole, nowe znajomości, wspólne dziecięce zabawy, dorosłe podróże do odległych zakątków świata, wymarzona praca, miłość, narodziny dziecka – to wszystko mogłoby się nie wydarzyć. Marka Volvo w emocjonalnym spocie pokazuje, jak moment może odmienić całe życie.
2 1 0 0 0 13.06.2017Kolejna odsłona kampanii Black Red White „Dziękujemy, że tworzysz dom” (wideo)W czerwcu marka Black Red White rozpoczęła kolejną odsłonę kampanii „Dziękujemy, że tworzysz dom”. W jej ramach przygotowano spoty: „Meble i dodatki taniej o VAT ” oraz „Kuchnie taniej o VAT”.
0 4 0 0 0 13.06.2017Dobre perspektywy rozwoju biznesu według prezesów firm w Polsce. Raport KPMG InternationalW obliczu wielu zmian geopolitycznych zarządzający spółkami globalnymi są pewni optymistycznej przyszłości firm. 83 proc. prezesów na świecie i 98 proc. w Polsce pozytywnie ocenia perspektywy rozwoju działalności w najbliższym roku. Równocześnie 65 proc. prezesów globalnych spółek postrzega przełomowe rozwiązania technologiczne jako szansę na rozwój, a nie zagrożenie – wynika z badania firmy KPMG.
1 1 0 0 0 13.06.2017Bosch startuje z kampanią z udziałem Mateusza Gesslera (wideo)Pod koniec maja rozpoczęła się kampania wizerunkowa blenderów Boscha. W roli głównej wystąpił szef kuchni Mateusz Gessler – ambasador blenderów i robotów kuchennych marki. Hasło działań to „Blender wszechrobiący. Dla bliskich zrobi wszystko”.
1 1 0 0 0 13.06.2017Nałęczowianka zabiera w podróż z Prusem, Sienkiewiczem i Żeromskim (wideo)Dokładnie 200 lat temu prof. Piotr Celiński zbadał właściwości wody z nałęczowskiego źródła. Z tej okazji marka Nałęczowianka przygotowała m.in. film w technologii VR 360° oraz eventy w stylu retro.
0 1 0 0 0 13.06.2017Julia Izmałkowa jedyną Polką, która wystąpi na tegorocznym Festiwalu Cannes LionesJulia Izmałkowa, psycholog, CEO agencji badawczej Izmałkowa, jako jedyna Polka wystąpi na Festiwalu Cannes Liones 2017. Jej warsztaty zatytułowane „Everybody lies: an insight about insights” odbędą się 21 czerwca.
0 3 0 0 0 12.06.2017PKN Orlen sponsorem strategicznym Polskiego Związku Kolarskiego12 czerwca PKN Orlen i Polski Związek Kolarski nawiązały współpracę w zakresie sponsoringu strategicznego. Potrwa ona do 2020 r. Spółka wspierać będzie m.in. zawodników reprezentacji Polski przygotowujących się do Igrzysk XXXII Olimpiady Tokio 2020. Obejmie też kompleksowym sponsoringiem kolarstwo młodzieżowe.
0 1 0 0 0 12.06.2017Canon pod opieką agencji na Facebooku i InstagramieMarka Canon rozstrzygnęła przetarg na prowadzenie działań w social media i obsługę online. Wygrała go agencja content marketingowa FFW Communication.
0 4 0 0 0 12.06.2017Dziennikarstwo w erze mobilności – badanie D*fusion CommunicationCzasy, w których redaktorzy stawiali się rano w biurze, a następnie zbierali materiały, wychodząc w miasto, bezpowrotnie minęły. Podobnie nie prowadzą już oni rozmów telefonicznych, by następnie opracować je przy redakcyjnym komputerze. Jakie znaczenie dla pracy dziennikarzy mają urządzenia mobilne? Sprawdziła to agencja D*fusion Communication.
0 1 0 0 0 12.06.2017Połowa firm odnotowuje korzyści z działań CSR (infografika)Działania w obszarze społecznie odpowiedzialnego biznesu przynoszą realne i mierzalne korzyści. Należą do nich m.in.: wzmocnienie wizerunku (64%), zwiększenie zaufania i lojalności interesariuszy (52%), zyskanie zaufania i zaangażowania pracowników (44%), a nawet wzrost wyników finansowych (11%) – to główne wnioski z badania Francusko-Polskiej Izby Gospodarczej (CCIFP), przeprowadzonego wśród francuskich i polskich przedsiębiorstw należących do izby.