0 2 0 0 0 14.06.2017Lech Piasecki ambasadorem marki win Cono SurAmbasadorem marki Cono Sur został Lech Piasecki – kolarz, mistrz Polski i świata, zwycięzca Wyścigu Pokoju z 1985 r. Marka jest też oficjalnym winem Tour de France.
0 6 0 0 0 14.06.2017Sprite z muralem przy warszawskich PawilonachPawilony Nowy Świat w Warszawie zostały odmienione przez znanego artystę streetartowego, Pawła Swanskiego. Sponsorem akcji jest marka Sprite, która w nowej strategii komunikacji nawiązuje do odświeżenia.
0 1 0 0 0 14.06.2017Carlsberg Polska i Łukasz Jakóbiak z kampanią „Trzeźwo myślę”Rozpoczęła się kampania marki Carlsberg Polska „Trzeźwo myślę”. Promuje ona odpowiedzialną konsumpcję alkoholu jako element nowoczesnego stylu życia. Ambasadorem działań został Łukasz Jakóbiak, twórca internetowego talk-show „20m2”. Działania będą prowadzone od czerwca do września.
1 1 0 0 0 14.06.2017Stadion Śląski z nowym logo (wideo)13 czerwca Stadion Śląski zaprezentował nowe logo. Obiekt – nieużywany od 2009 r. z powodu trwającej przebudowy – ma zostać otwarty w tym roku.
1 1 0 0 0 14.06.2017Kampania modelu Kia Picanto skierowana do młodych konsumentów (wideo)Rozpoczęła się kampania promująca samochód Kia Picanto jako auto „młodzieńcze i z energicznym charakterem”. Działania realizowane są tylko w Internecie.
0 1 0 0 0 14.06.2017Powołano jury konkursu Złote Spinacze 2017Przewodniczącą jury konkursu Złote Spinacze 2017 została Marta Pokutycka-Mądrala z Nationale-Nederlanden. Przewodniczącymi grup jurorskich są: Małgorzata Mejer z Procter & Gamble, Marek Kosycarz z Akademii Leona Koźmińskiego oraz Zbigniew Gajewski – niezależny doradca w zakresie komunikacji społecznej i profesjonalnego wizerunku w biznesie.
6 1 0 0 0 14.06.2017Zestawienia „YouTube Ads Leaderboard” za maj 2017 r. oraz „Cannes YouTube Ads Leaderboard” (wideo)Po raz drugi z rzędu pierwsze miejsce w rankingu „YouTube Ads Leaderboard” zajął Huawei z reklamą smartfona P10. Kolejna pozycja na podium należy do spotu T-Mobile z udziałem Sylwii Grzeszczak i Piotra Kędzierskiego. Trzecie miejsce przypadło markom Haier i Vytautas.
0 1 0 0 0 14.06.2017L’Oréal Paris piąty rok z rzędu najcenniejszą marką kosmetyczną świata. Ranking BrandZ Top 100L’Oréal Paris osiągnął wartość 23,9 mld dol., utrzymując status najcenniejszej kosmetycznej marki świata. Lancôme i Shiseido były najszybciej rosnącymi brandami w tej kategorii. Obie odnotowały wzrost wartości o 10% – wynika z rankingu BrandZ Top 100 za 2017 r., przygotowanego przez WPP i Kantar Millward Brown.
0 1 0 0 0 13.06.2017Miasto zamiast Stacji MercedesW tym roku w Warszawie pojawi się Miasto Mercedes. Przez tydzień w Soho Factory goście będą mogli spojrzeć w przyszłość, ale też współtworzyć nowe rozwiązania architektoniczne i wypróbować najnowsze modele samochodów marki.
1 1 0 0 0 13.06.2017W Szanghaju trwają testy mobilnego sklepu bezobsługowego (wideo)W Szanghaju powstał prototypowy sklep convenience. Nie ma w nim obsługi. W dodatku obiekt może się przemieszczać, by uzupełnić towar lub dostarczyć go do klienta.