1 1 0 0 0 20.06.2017Brązowy Lew za kampanię „Godzina jazdy na wózku” (wideo)2012 Agency otrzymała Brązowego Lwa podczas 64. Festiwalu Kreatywności Cannes Lions. Nagrodzono ją za projekt „Godzina jazdy na wózku” przygotowany dla Akademii Auto Świat.
0 1 0 0 0 20.06.2017Dlaczego rezygnujemy z wakacji? Barometr Providenta (infografika)40 proc. Polaków nie wyjedzie w tym roku na wakacje. Najczęściej rezygnujemy z wyjazdów z przyczyn finansowych i zdrowotnych – wynika z badania Barometr Providenta. Ale nie są to jedyne powody – sporo osób zostanie w domu, gdyż właśnie tam wypoczywa najlepiej. Co dwudziesty Polak zrezygnuje z wyjazdu, gdyż nie chce podróżować samotnie.
1 1 0 0 0 19.06.2017„W Internetach musisz być jak ta łasica” – Bohdan Łazuka i Michał Milowicz w spocie OLX (wideo)Marka OLX rozpoczyna nową kampanię. Szef Internetów – w tej roli Bohdan Łazuka – w spocie ostrzega przed oszustami. Wideo, w którym pojawia się też Michał Milowicz, nawiązuje do filmu „Chłopaki nie płaczą”.
0 1 0 0 0 19.06.2017Airbnb przeznaczy 5,6 mln dol. na projekty turystyczne w Europie15 czerwca serwis Airbnb ogłosił wprowadzenie w Europie „Community Tourism Programme”. Firma przeznaczy 5,6 mln dol. na projekty promujące najlepsze lokalne zwyczaje, tradycje i miejsca, które czynią wspólnotę europejską wyjątkową.
0 1 0 0 0 19.06.2017Meetrics wchodzi do Polski. Tomasz Piątkowski zostaje country managerem firmyNa polski rynek wchodzi Meetrics – firma będąca dostawcą rozwiązań do weryfikacji i poprawy widoczności, jakości oraz skuteczności kampanii reklamowych. Biurem w naszym kraju pokieruje Tomasz Piątkowski, który objął stanowisko country managera. Dotychczas był członkiem zarządu i chief digital officerem GroupM.
1 1 0 0 0 19.06.2017Magdalena Różczka w reklamie Murapolu opowiada o doświadczeniach młodych rodziców (wideo)Firma deweloperska Murapol zaprezentowała trzeci spot telewizyjny z udziałem Magdaleny Różczki. Powstał on w ramach kampanii „Bo wszędzie dobrze, ale u siebie najlepiej”.
1 2 0 0 0 19.06.2017„Jak skoczyć, to na Żubra” – nowy spot oraz letnia aktywacja marki (wideo)Wystartowała kampania „Jak skoczyć, to na Żubra”. Marka nawiązuje w niej do różnorodnych „wyskoków”, m.in. na grzyby, ryby, grilla, plenerowe spotkanie z przyjaciółmi czy weekend.
0 2 0 0 0 19.06.2017Aflofarm niekwestionowanym liderem wydatków na reklamę w branży farmaceutycznej. Analiza CodemediaW pierwszym kwartale 2017 r. branża farmaceutyczna przeznaczyła na promocję ponad 311 mln zł, czyli o 10% więcej niż rok temu. Prawie 93 mln zł zainwestował Aflofarm. To 30% wydatków całej kategorii i tyle, ile wyniósł skumulowany budżet kolejnych siedmiu firm w zestawieniu top reklamodawców. Za nim uplasowały się USP Zdrowie i Polpharma Zakłady Farmaceutyczne.
0 1 0 0 0 19.06.2017Co czwarty polski internauta należy do programu lojalnościowego – raport Mobile Institute (infografika)24% ankietowanych internautów deklaruje, że należy do programu lojalnościowego lub ma kartę lojalnościową jakiejś marki – pokazało badanie „Smart Okazje – zwyczaje zakupowe Polaków 2017”, przeprowadzone przez Mobile Institute na zlecenie Grupy AdRetail. Tymczasem 49% użytkowników gazetek online wykazuje lojalność zakupową i uczestniczy w konkursach organizowanych przez marki.
1 1 0 0 0 19.06.2017Agencja FCB Warsaw ze srebrnym Lwem w Cannes (wideo)17 czerwca rozpoczął się 64. Festiwal Kreatywności Cannes Lions. Srebrną statuetkę zdobyła w nim agencja FCB Warsaw.