0 0 0 0 0 18.07.2017RTB House wchodzi na nowe rynki w regionie APACDziałająca globalnie polska firma RTB House poszerza obecność w regionie Azji i Pacyfiku (APAC). Kampanie reklamowe – obok Singapuru, Indonezji, Malezji, Tajlandii i Tajwanu – będą realizowane przez spółkę także w Indiach, Australii i Nowej Zelandii.
0 0 0 0 0 18.07.2017Loyalty Shop i Envolved zacieśniają współpracęKrakowski Loyalty Shop i firma doradcza w zakresie zarządzania customer-centricity Envolved z Monachium zacieśniają współpracę. Elementem integracji jest zmiana nazwy polskiej spółki na Envolved.
4 0 0 0 0 17.07.2017Fantazyjne fryzury Macademian Girl w kampanii marki NiveaNivea rozpoczęła kampanię „Pielęgnuje, regeneruje i inspiruje”, promującą kosmetyki do włosów z linii Hairmilk. W działania zaangażowano blogerkę Macademian Girl.
0 0 0 0 0 17.07.2017Konsumpcja wideo rośnie o 20% dzięki urządzeniom mobilnymCzas oglądania online wideo wzrośnie w 2017 r. o 20% − wynika z raportu „Online Video Forecasts 2017” firmy Zenith. Konsumenci na świecie spędzą średnio 47,4* minuty dziennie na oglądaniu online wideo. W ubiegłym roku światowa średnia wynosiła 39,6 minuty. Motorem wzrostu są urządzenia mobilne.
0 2 0 0 0 17.07.2017MEC: „Wiadomości” rządzą na Podlasiu, „Fakty” na ŚląskuProgramy informacyjne TVN i TVP1 z różnym powodzeniem walczą o widownię w poszczególnych województwach – pokazuje analiza MEC na podstawie danych Nielsena. „Wiadomości”, mimo spadków, wciąż rządzą na Podlasiu, a „Fakty”, po lekkich wzrostach – na Śląsku. Gdyby wszyscy Polacy oglądali tak, jak mieszkańcy województwa podkarpackiego lub świętokrzyskiego, TVP1 wciąż byłaby liderem rynku.
2 0 0 0 0 17.07.2017Piotr Żyła ambasadorem marki TransferGoSkoczek narciarski Piotr Żyła podpisał umowę z TransferGo – międzynarodową firmą z sektora fintech. Globalna kampania z udziałem sportowca startuje w lipcu. Jest skierowana do Polaków mieszkających poza granicami ojczystego kraju.
0 1 0 0 0 17.07.2017Maszyny vendingowe z ekranem dotykowym w toaletach na australijskich lotniskachZałożona w Melbourne firma Powder Room Interactive Media wprowadziła interaktywną maszynę vendingową z dotykowym ekranem. Pozwala ona konsumentom kupić lub wypróbować produkty.
0 4 0 0 0 17.07.2017„Technologia w życiu 25-latków” – badanie Danae i BoschaDorosło już pierwsze pokolenie Polaków, którzy nie wyobrażają sobie życia bez Internetu. Roli nowych technologii w świecie polskich 25-latków przyjrzał się ośrodek badawczy Danae na zlecenie marki Bosch.
2 0 0 0 0 14.07.2017Jarosław Kuźniar i Michał Pol w spotach promujących mobilny OnetRuszyła kampania promocyjna Onetu, podkreślająca innowacje technologiczne mobilnej wersji strony. W spotach występują Jarosław Kuźniar i Michał Pol.
0 0 0 0 0 14.07.2017Firmy wciąż niewystarczająco dbają o różnorodność płci – raport DeloitteKobiety nadal stanowią zdecydowaną mniejszość w zarządach i radach nadzorczych firm. Jest tak pomimo stałych wysiłków zmierzających ku zwiększeniu różnorodności płciowej w najważniejszych organach spółek. Z 5. edycji raportu „Women in the Boardroom: A Global Perspective” firmy Deloitte wynika, że kobiety globalnie zajmują 15 proc. miejsc w zarządach. To o 3 p.p. więcej niż dwa lata wcześniej.