0 6 0 26.04.2018Jak Polacy spędzą majówkę? Badanie Starcomu42% Polaków deklaruje, że ma plany na majówkę. Spędzimy ją z rodziną, w domu lub na działce. Będziemy grillować, podróżować, słuchać muzyki i pić piwo – pokazuje badanie Starcomu.
0 1 0 26.04.2018Najlepsze bankowe biura prasowe według dziennikarzy. Badanie ARC Rynek i OpiniaZdaniem dziennikarzy biura prasowe mBanku, Banku Zachodniego WBK oraz ING Banku Śląskiego najlepiej komunikują się z przedstawicielami mediów. Tak wynika z „Badania opinii dziennikarzy na temat banków i ich polityki public relations – 2018”, przygotowanego przez ARC Rynek i Opinia.
3 1 0 26.04.2018Kampania „Niedowiżyn? To do Vision!”16 kwietnia wystartowała kampania promocji konsumenckiej Vision Express. Działania pod hasłem „Niedowiżyn? To do Vision!” prowadzone są w Internecie.
0 0 0 25.04.2018IAB Europe i IAB Tech Lab wprowadzają standardy ułatwiające przygotowania do RODO25 kwietnia, po 30-dniowych konsultacjach publicznych, IAB Europe i IAB Technology Laboratory opublikowały specyfikacje techniczne dla „Transparency & Consent Framework”. To ramy przejrzystości i zgody, które ułatwią branży internetowej dostosowanie się do wymogów ogólnego rozporządzenia w sprawie ochrony danych osobowych (RODO).
1 0 0 25.04.2018„Mini znaczy męski” – polska drużyna futbolu amerykańskiego w kampanii samochodówWystartowała kampania samochodów Mini. Ma charakter lokalny i jest efektem współpracy marki z drużyną polskiej ligi futbolu amerykańskiego – z Wilkami Łódź.
1 0 0 25.04.2018„Nasza historia ma dwa kolory. Nie pisz na fladze” – kampania Narodowego Centrum Kultury i Grupy Lotos2 maja, w Dniu Flagi RP, startuje kampania zainicjowana przez Grupę Lotos wspólnie z Narodowym Centrum Kultury oraz partnerami: programem Niepodległa, TVP i Polskim Radiem. Hasło działań brzmi: „Nasza historia ma dwa kolory. Nie pisz na fladze”. Celem jest zwiększenie świadomości Polaków na temat wartości barw i symboli narodowych oraz ich poprawnego wykorzystywania.
1 0 0 25.04.2018„Orły Harnasia” – piwna marka zagrzewa do kibicowania piłkarzomRozpoczęła się kampania telewizyjna marki Harnaś. Marka powołuje w niej reprezentację najlepszych kibiców – „Orłów Harnasia”. To część działań związanych ze zbliżającymi się mistrzostwami świata w piłce nożnej.
1 13 0 25.04.2018„Nie dokarmiaj Szczurzaków, bo z Tobą zamieszkają!”. Kampania Sosnowieckich Wodociągów„Gang Szczurzaków – stop szczurom w kanalizacji miejskiej” to kampania spółki Sosnowieckie Wodociągi oraz magistratu Sosnowca. Projekt jest odpowiedzią na problem rozmnażania się szczurów w kanalizacji miejskiej. Skierowany jest do mieszkańców, którzy wyrzucają do toalet resztki jedzenia.
0 0 0 25.04.2018Europejczycy i prace domowe – badanie na zlecenie P&GZdecydowanym liderem rankingu najmniej lubianych prac domowych jest prasowanie. Na tej liście znajduje się również pranie – pokazuje badanie przeprowadzone przez firmę Bilendi na zlecenie Procter & Gamble.
0 2 0 25.04.2018Zmiany w OS3W ostatnim roku agencja OS3 przechodziła gruntowną restrukturyzację. Celem jest dostosowanie się do cyfrowej rzeczywistości jutra, która już dziś zmienia biznes, marki i zachowania konsumentów.