1 1 0 0 0 21.02.2017Christian Slater w serialu HP o bezpieczeństwie w Internecie (wideo)Marka HP zainaugurowała globalną inicjatywę, której celem jest szerzenie świadomości z zakresu cyberbezpieczeństwa i przeciwdziałanie zagrożeniom online, na jakie narażone są zarówno firmy, jak i prywatni użytkownicy. Wydarzeniem otwierającym kampanię jest premiera serialu internetowego „The Wolf”, w którym zagrał Christian Slater.
0 1 0 0 0 21.02.2017Sephora Polska z agencją social mediaPrzetarg na kompleksową komunikację sieci perfumerii Sephora Polska w social media wygrała agencja K2 Media. Do jej zadań należeć będzie obsługa profili marki w mediach społecznościowych, w tym przygotowanie treści na Facebooka, Instagrama oraz YouTube.
0 1 0 0 0 21.02.2017Addvanced – nowa agencja na rynkuNa rynku public relations i komunikacji marketingowej pojawiła się agencja Addvanced. Nowo powstała firma zrzesza ekspertów z zakresu strategii, komunikacji oraz planowania i zakupu mediów. Jej założycielami są Jarosław Grzesica oraz Jakub Zajdel.
0 1 0 0 0 21.02.2017Social Index 2016, czyli najpopularniejsze marki w Internecie. Analiza SentiOneKto zdominował Internet w 2016 r.? Wykorzystując monitoring Internetu, firma SentiOne przeanalizowała dyskusje polskich internautów na temat tysiąca najpopularniejszych marek, gwiazd, polityków, sportowców i aktorów. Na podstawie pozyskanych danych przygotowała roczne podsumowanie obecności marek i osób publicznych w polskim Internecie.
1 1 0 0 0 21.02.2017„Dają się przepytywać, nakłuwać, przechodzą kolejne zabiegi” – InviMed pomaga odkryć dumę z walki z niepłodnością (wideo)Klinika InviMed mająca placówki w sześciu polskich miastach realizuje kampanię „Jesteśmy dumni z naszych pacjentów”. W akcji zwraca uwagę na to, co przeżywają osoby zmagające się z chorobą, jaką jest niepłodność.
0 5 0 0 0 21.02.2017Kraków na outdoorze zachęca mieszkańców do włączenia się w prace nad strategią miasta„Tu chcę żyć. Kraków 2030” to hasło kampanii, której celem jest zachęcenie mieszkańców do zaangażowania się w prace nad Strategią Rozwoju Krakowa 2030. Działania prowadzone będą na outdoorze od 21 lutego. Włączą się w nie krakowscy ambasadorzy: Bartosz Szydłowski, Ewa Wachowicz, Zofia Gołubiew, Andrew Hallam i Julien Hallier.
0 2 0 0 0 21.02.2017Siatkarze Andrzej Wrona i Karol Kłos ambasadorami marki ReebokReebok ujawnił nazwiska dwóch nowych ambasadorów swoich produktów z kategorii trening. Marka zdecydowała się na współpracę z duetem Andrzej Wrona i Karol Kłos.
0 1 0 0 0 21.02.2017ShowMax obsługiwany w social media przez Digital KingdomSerwis VoD ShowMax wybrał agencję do obsługi w mediach społecznościowych. Nawiązał długofalową współpracę z Digital Kingdom.
1 1 0 0 0 20.02.2017Marzenia o lataniu w viralu sieci Edeka (wideo)Właściwa dieta pozwala zachować zdrowie, sprawność, ale i pomaga spełniać marzenia – przekonuje w swoim spocie niemiecka sieć handlowa Edeka. Odwołuje się przy tym do mitu o Dedalu i Ikarze.
3 1 0 0 0 20.02.2017„Żyj no limit” – zachęca Mobile Vikings (wideo, audio)Operator Mobile Vikings rozpoczął kampanię skierowaną do przedstawicieli pokolenia milenialsów. W jej ramach w mediach ogólnopolskich zostaną wyemitowane spoty, a w największych polskich miastach pojawią się siatki wielkoformatowe. Pierwsze reklamy radiowe można było usłyszeć 17 lutego.