0 0 0 0 0 4.07.2017Trendy w usługach finansowych 2017. Technologia, marketing, konsumentJakie są najważniejsze trendy technologiczne, socjoekonomiczne i społeczne, które branża finansowa powinna uwzględnić w działaniach w najbliższym czasie? Na to pytanie próbują odpowiedzieć twórcy raportu „Trendy w usługach finansowych 2017. Technologia, marketing, konsument” – 4P Research Mix i Infuture Hatalska Foresight Institute.
0 0 0 0 0 4.07.2017Co drugi kandydat nie kupi w firmie, która źle go potraktowała. Badanie firmy eRecruiterFirma, która zostawia negatywne wrażenia z procesu rekrutacyjnego, ponosi straty nie tylko kadrowe, ale i biznesowe. 47% osób zniechęca się do zakupu produktów lub usług przedsiębiorstwa, które zawiodło podczas rekrutacji – wynika z 4. edycji badania „Candidate Experience” zrealizowanego przez eRecruitera i Koalicję na rzecz Przyjaznej Rekrutacji.
1 0 0 0 0 4.07.2017Mazur i Mecenas w reklamie Tyskiego jako poszukiwacze skarbówMazur i Mecenas – bohaterowie reklam marki Tyskie – wcielają się w role poszukiwaczy skarbów. Nowy film jest częścią kampanii promującej loterię.
6 4 0 0 0 4.07.2017Ruszyła kolejna odsłona kampanii Szlachetnej Paczki „Lubię ludzi”„Lubię ludzi” to kampania Szlachetnej Paczki. W ramach wakacyjnej odsłony przygotowano spoty internetowo-telewizyjne, w których występują znane osoby związane ze sportem.
0 1 0 0 0 4.07.2017STS sponsorem głównym Jagiellonii BiałystokJagiellonia Białystok i STS zawarły umowę. Na jej mocy bukmacher zostanie sponsorem głównym drużyny. Jego logo znajdzie się na strojach klubowych piłkarzy. Kontrakt obowiązuje przez 2 lata.
0 0 0 0 0 4.07.2017Kto kupuje produkty finansowe w Sieci? Badanie ARC Rynek i OpiniaPolacy chętnie nabywają usługi lub produkty finansowe w Internecie. Zobowiązania wolą jednak zaciągać w stacjonarnych oddziałach. 74% badanych loguje się za pomocą komputera na konto bankowe co najmniej raz w tygodniu – wynika z badania przeprowadzonego przez ARC Rynek i Opinia na zlecenie Profi Credit Polska.
0 1 0 0 1 4.07.2017Przychody klubów Ekstraklasy w ciągu ostatniej dekady. Raport DeloittePrzychody wszystkich klubów grających w Ekstraklasie wyniosły w 2016 r. 578,9 mln zł i były o 17,1 proc. wyższe niż rok wcześniej. W ciągu ostatnich dziesięciu lat na konta klubów wpłynęło w sumie 3,58 mld zł – wynika z 11. edycji raportu Deloitte „Piłkarska liga finansowa”.
0 0 0 0 0 4.07.2017MediaMarkt z nową agencją kreatywno-strategicznąSieć sklepów MediaMarkt wybrała nowego partnera do obsługi kreatywno-strategicznej. Przetarg wygrała agencja Heart & Brain.
0 0 0 0 0 4.07.2017 Aktualizacja: 12:157.07.2017Zmiana w regulaminie konkursu Złote Spinacze 2017W regulaminie Złotych Spinaczy 2017 wprowadzono zmianę. Do konkursu można zgłaszać projekty zrealizowane w okresie 2016/2017, czyli w całym 2016 r. oraz w części 2017 – do dnia przesłania zgłoszenia.
0 0 0 0 0 4.07.2017Żołądkowa Gorzka wybrała agencję reklamowąPrzetarg na obsługę Żołądkowej Gorzkiej należącej do portfolio Stock Polska wygrała agencja John Pitcher. Przygotowała ona nową platformę komunikacji do wprowadzenia we wszystkich kanałach, w których obecna jest marka.