2 3 0 0 0 1.08.2017Margaret i inne influencerki w serialu marki Maybelline New YorkRuszyła wakacyjna edycja serialu „Make up in the City” marki Maybelline New York (L’Oreal). Występują w nim Margaret i gwiazdy polskiego YouTube.
1 0 0 0 0 1.08.2017Napoleon i szkolna wyprawka w reklamie CarrefouraW kolejnej odsłonie kampanii Carrefoura Napoleon przyjmuje w swoim gabinecie dzieci. Zadaje im – mogłoby się wydawać – proste pytania. Odpowiedzi zaskakują cesarza.
0 1 0 0 0 31.07.2017Wydatki biur podróży na reklamę display w PolsceW czerwcu liderem wydatków na reklamę display w kategorii biura podróży był Rainbow. Firma wydała na tego rodzaju reklamę 320 tys. zł. To prawie połowa łącznych wydatków wszystkich graczy. Estymacje przedstawił AdReport – system monitoringu reklamy online.
0 9 0 0 1 31.07.2017 Aktualizacja: 19:0331.07.2017Powstaniec w reklamie PGE. Internauci oburzeniPGE promuje się grafiką ukazującą uczestnika Powstania Warszawskiego. Podpisano ją hasłem: „Poświęcenie to wielka energia”. Reklama wywołała spore poruszenie wśród internautów.
0 2 0 0 0 31.07.2017Mapa influencerów na Facebooku według IRCenterNa Facebooku liderami opinii i celebrytami łączącymi najwięcej osób są sportowcy. Oprócz nich społeczności skupione są wokół piosenkarek, youtube'erów, przedstawicieli świata mody i gier, kulturystów, polityków i dziennikarzy prawicowych, liberalnych dziennikarzy i polityków, lekarzy oraz komików. To dane z postów, komentarzy, polubień i udostępnień z lipca 2017 r.
0 0 0 0 1 31.07.2017Skuteczność product placementu. Wyniki badaniaSamochody, żywność i kosmetyki do pielęgnacji ciała. Te produkty są najefektywniej lokowane w programach telewizyjnych i filmach. Product placement buduje przede wszystkim świadomość marek, które wcześniej nie były znane konsumentom. Takie wyniki przyniosło badanie „Live Panel” zrealizowane przez Mindshare Polska (GroupM).
0 1 0 0 0 31.07.2017Branża turystyczna reklamuje się spotami online. Analiza GemiusaW czerwcu firmy z branży turystycznej wyemitowały blisko 55 mln reklam wideo online. Jedna trzecia emisji odbywała się za pośrednictwem YouTube. Nadawcą spotów o największym dotarciu do odbiorców było biuro podróży Rainbow. Takie wyniki przyniosła analiza firmy Gemius.
2 0 0 0 0 31.07.2017Kabaret Chatelet w kampanii reklamowej firmy Wonga30 lipca rozpoczęła się kampania reklamowa firmy pożyczkowej Wonga. Promuje „Modę na zero”, czyli pożyczkę ratalną oraz pożyczkę krótkoterminową. W działania kolejny raz zaangażowana została Formacja Chatelet.
0 0 0 0 0 28.07.2017Grupa Ergo Hestia wybrała Spark Foundry do obsługi mediowejGrupa Ergo Hestia rozstrzygnęła przetarg na obsługę mediową. Wygrała go agencja Spark Foundry (dawniej Mediavest).
3 0 0 0 0 28.07.2017Bakoma Twist z kampanią „Sięgaj po więcej!” z udziałem influencerówMarka Bakoma rozpoczęła kampanię „Sięgaj po więcej! Twist yourself!”. Promuje w niej jogurty pitne Twist. W działania zaangażowano internetowych influencerów.