0 0 0 26.03.2018Jacht „Polska100” i Mateusz Kusznierewicz wyruszą w rejs promujący nasz krajW czerwcu Mateusz Kusznierewicz z załogą projektu „Polska100” wyruszy w dwuletni rejs dookoła świata. Celem tej wyprawy jest promocja naszego kraju w świecie.
0 2 0 26.03.2018„Social media 2017 – trendy i zmiany”. Raport IRCenterCiemne chmury krążące od jakiegoś czasu nad Facebookiem nie przyniosły na razie spadków aktywności w tym serwisie. Co więcej, liczba wypowiedzi wzrosła o 9%. Największy spadek liczby wypowiedzi w social media dotyczył blogów. Ich użytkownicy najwyraźniej przenoszą się na Instagrama i YouTube – pokazuje badanie IRCenter.
0 0 0 26.03.2018„Data News”, czyli raport o tym, jak odnaleźć się w gąszczu liczbNa sondaże, liczby, rankingi i wskaźniki narzekamy od dawna: na ich metodologię, sposób przedstawiania i zestawiania wyników. Czy ta krytyka jest uzasadniona? Jak korzystać z danych, jak przedstawiać liczby? Jak je interpretować i wizualizować, aby nie fałszować obrazu rzeczywistości? Odpowiedzi m.in. na te pytania zawiera raport „Data News, czyli jak liczby rządzą światem”.
0 0 0 26.03.2018Carlsberg Polska powierza Kamikaze budżet internetowy SomersbyPrzetarg Carlsberg Polska na obsługę budżetu internetowego marki napoju piwnego Somersby wygrała agencja Kamikaze. Pierwsze działania wystartowały w marcu.
0 3 0 26.03.2018Dobra atmosfera pracy jest ważniejsza niż prywatna opieka medyczna – pokazuje badanie ARC Rynek i OpiniaPracownicy w Polsce najbardziej cenią w pracy czynniki podnoszące komfort: przyjazną atmosferę, stabilność zatrudnienia oraz dobrą lokalizację. Dużo mniej ważna jest prywatna opieka zdrowotna czy karnet na siłownię. Co trzeci Polak twierdzi, że całkowicie zachowuje równowagę między pracą a życiem prywatnym – wynika z badania ARC Rynek i Opinia.
0 3 0 26.03.2018Jak Polacy korzystają z Internetu w poszczególnych województwach? Analiza GemiusaW lutym 2018 r. średni dzienny czas poświęcony na przeglądanie Internetu był najwyższy wśród mieszkańców Mazowsza. W województwie pomorskim odnotowano największy udział kobiet w Sieci. Z kolei w Lubuskiem najwięcej internautów korzystało wyłącznie z urządzeń mobilnych – pokazuje analiza Gemiusa.
1 0 0 26.03.2018Niepełnosprawne dzieci promują kolekcję River IslandSześcioro niepełnosprawnych dzieci zostało bohaterami kampanii marki odzieżowej River Island. Mali modele promują wiosenno-letnią kolekcję dziecięcą. To element szerszej akcji „Labels Are For Clothes” z okazji 30-lecia istnienia marki.
1 7 0 26.03.2018CCC i kampania promująca kolekcję dla youngstersów26 marca marka CCC rozpoczęła kampanię skierowaną do młodych klientów – tzw. youngstersów. Promowane są w niej przede wszystkim produkty uznanych marek sportowych New Balance i Puma, dostępne od tego sezonu w sklepach CCC.
1 2 0 26.03.2018Odeta Moro w kampanii marki MatrixMarka Matrix należąca do koncernu L’Oréal rozpoczęła kampanię promującą koloryzację Mixed Metals. W działaniach udział wzięła prezenterka i dziennikarka Odeta Moro.
0 0 0 26.03.2018UPC Polska wycofało wniosek o zgodę na koncentracjęUPC Polska wycofało wniosek o przejęcie kontroli nad spółką Multimedia Polska. Wcześniej UOKiK przedstawił zastrzeżenia do koncentracji. Wskazał w nich, że transakcja doprowadzi do ograniczenia konkurencji w kilkunastu miastach. Ich mieszkańcy mogliby płacić więcej za Internet i telewizję kablową.