0 1 0 0 1 1.03.2017Coca-Cola chce postawić na sztuczną inteligencję w tworzeniu swoich kampaniiCzy sztuczna inteligencja jest już gotowa, by zastąpić ludzi w tworzeniu kampanii reklamowych? Tym razem chce to sprawdzić Coca-Cola. Możliwości w tym zakresie badał Mariano Bosaz, global digital director koncernu, podczas kończącego się właśnie Mobile World Congress w Barcelonie.
0 1 0 0 0 1.03.2017Facebook powierza obsługę wydarzeń agencji Endorfina EventsFacebook kontynuuje współpracę z Endorfina Events. Marka powierzyła agencji stałą obsługę eventową. W jej ramach w pierwszej połowie 2017 r. zorganizowane zostaną m.in. konferencje i warsztaty w kilku miastach Europy, w tym w Warszawie, Kijowie, Pradze i Budapeszcie, a także na Cyprze.
1 1 0 0 0 1.03.2017Serwis Pyszne.pl promowany na pięciu europejskich rynkach (wideo)Takeaway.com, właściciel serwisu Pyszne.pl, uruchomił kampanię „Twój czas”. Będzie ona prowadzona w Polsce, Niemczech, Holandii, Belgii i Austrii.
0 1 0 0 0 1.03.2017Cyberwszechświat i niewidzialny konsument, czyli konferencja Cyber 7.06 kwietnia w Warszawie odbędzie się konferencja Cyber. Będzie to siódme doroczne spotkanie badaczy zjawisk konsumenckich, które powstają w miejscu spotkania człowieka z technologią i cyberprzestrzenią.
2 7 0 0 0 28.02.2017CCC znów „idzie po więcej”. Wiosenna odsłona kampanii (wideo)W sezonie wiosna 2017 sieć sklepów obuwniczych CCC kontynuuje działania reklamowe. Aktywnościom ponownie towarzyszy hasło: „Go for more”.
0 1 0 0 0 28.02.2017Plus rozpoczyna sprzedaż gazuPlus wprowadza ofertę „Ja+ Gaz”. Od 1 marca ten produkt będzie można kupić w punktach sprzedaży Plusa i Cyfrowego Polsatu.
1 1 0 0 0 28.02.2017Kampania Volvo V90 Cross Country rusza na polskim rynku (wideo)Rozpoczęła się ogólnopolska kampania reklamowa nowego modelu Volvo – V90 Cross Country. Spot zachęca do powrotu do zapomnianych pasji i przedefiniowania priorytetów w życiu.
0 1 0 0 0 28.02.2017PKP Intercity i Polska Organizacja Turystyczna partneramiPKP Intercity i Polska Organizacja Turystyczna rozpoczynają współpracę. Partnerzy podpisali porozumienie w zakresie promocji polskiej turystyki. Wspólnym celem jest wsparcie rozwoju usług turystycznych i polskiego transportu kolejowego.
1 1 0 0 0 28.02.2017Kampania radia Vox FM w rytmie hitu Zenona Martyniuka (wideo)1 marca rozpocznie się kampania wizerunkowa radia Vox FM „W rytmie hitów”. Potrwa do końca miesiąca. W spocie z udziałem prezenterów stacji wykorzystano piosenkę zespołu Akcent „Przez twe oczy zielone”.
1 1 0 0 0 28.02.2017Ostateczna ostateczność w spocie kredytu gotówkowego banku BGŻ BNP Paribas (wideo)24 lutego wystartowała ogólnopolska kampania promująca kredyt gotówkowy banku BGŻ BNP Paribas. Działania prowadzone są w telewizji, kinach, radiu, Internecie oraz za pośrednictwem materiałów BTL.