1 1 0 0 0 18.08.2017Decathlon w jesiennej kampanii namawia dzieci do aktywności fizycznej„Powrót na trening” to tytuł nowej akcji Decathlonu. Skierowano ją do rodziców dzieci w wieku szkolnym. Celem jest promowanie aktywności fizycznej wśród najmłodszych oraz podkreślenie korzyści wynikających z uprawiania sportu.
0 0 0 0 0 18.08.2017Facebook walczy z clickbaitamiTreści typu clickbait są wykorzystywane przez nieuczciwych użytkowników Facebooka do kierowania innych osób korzystających z serwisu na zewnętrzne witryny niskiej jakości. Facebook wprowadza zmiany, które mają ograniczyć zasięg takich treści.
0 0 0 0 0 17.08.2017Apple wyda miliard dolarów na tworzenie własnych treści wideoPotwierdzają się plotki na temat wejścia Apple’a do Hollywood. Firma zamierza w nadchodzącym roku przeznaczyć prawie miliard dolarów na zakup i produkcję własnych treści.
0 0 0 0 1 17.08.2017JWT nie będzie obsługiwać kolejnej marki z portfolio MaspexuAgencja JWT, która do niedawna prowadziła profile społecznościowe marki Tiger (Maspex), straci też obsługę Kubusia. To efekt publikacji zamieszczonej 1 sierpnia na instagramowym profilu Tigera.
0 0 0 0 0 17.08.2017PIAP apeluje do Ministra Finansów w sprawie planowanych zmian w podatku dochodowymMinisterstwo Finansów planuje wprowadzenie zmian w podatku dochodowym. Chodzi o limity odliczania kosztów uzyskania przychodów dla usług niematerialnych. Należą do nich m.in. doradztwo, księgowość, rekrutacja czy korzystanie ze znaków towarowych. Według Polskiej Izby Artykułów Promocyjnych oznacza to poważne problemy dla branży reklamowej.
0 0 0 0 0 17.08.2017Isobar powołuje globalny zespół do obsługi e-commerceIsobar Commerce to nowy dział do obsługi e-commerce na rynkach EMEA, Azji i Pacyfiku oraz obszarze obu Ameryk. W jego skład wejdą m.in. pracownicy polskiego oddziału agencji.
1 2 0 0 0 17.08.2017Kampania wprowadzająca na rynek Desperadosa NocturnoOd 16 sierpnia w telewizji promowany jest Desperados Nocturno, łączący piwo z tequilą i nutą ciemnego rumu. W spocie pojawia się również zapowiedź SkyFestu w Barcelonie.
4 0 0 0 0 16.08.2017Jordan piosenką zachęca dzieci do mycia zębówMarka Jordan (Orkla Care) rozpoczęła akcję promującą szczoteczki Step by Step, przeznaczone dla dzieci w wieku 0–2, 3–5 i 6–9 lat. Nagrano piosenkę zachęcającą najmłodszych do dbania o zęby.
0 1 0 0 0 16.08.2017Radio Zet odświeża logoRadio Zet wprowadza zmodernizowane logo i system identyfikacji wizualnej. Mają one odpowiadać potrzebom wynikającym ze zmian rynkowych. Są też dostosowane do nowych obszarów występowania marki.
1 0 0 0 0 16.08.2017„Pomożesz? Bo możesz” – kampania rekrutacyjna DKMSRuszyła kolejna kampania rekrutacyjna Fundacji DKMS, która zajmuje się pozyskiwaniem dawców szpiku dla osób chorujących na nowotwory krwi. Celem prowadzonych działań jest przekonanie jak największej liczby osób do zarejestrowania się w bazie potencjalnych dawców.