0 1 0 21.05.2018Touch.PR – nowa agencja public relationsNa polskim rynku pojawiła się nowa agencja public relations – Touch.PR. Świadczy usługi z zakresu komunikacji marketingowej. Jej założycielką jest Sandra Kaczmarek, związana z branżą PR od ponad dziesięciu lat.
1 3 0 21.05.2018Tymbark w kampanii opowiada o wielkiej mocy słówDla każdego sportowca najważniejsze są słowa najbliższych. One dają moc i pozwalają zrobić pierwszy krok. A doping – pełne emocji słowa kibiców – dodaje piłkarzom sił. To przesłanie kampanii promującej turniej „Z podwórka na stadion o Puchar Tymbarku”.
1 0 0 21.05.2018„Najlepsze przychodzi z czasem” – kampania ketchupu HeinzRozpoczęła się kampania ketchupu Heinz. Jej hasło, „Najlepsze przychodzi z czasem”, odnosi się do gęstości produktu.
0 3 0 21.05.2018Polacy optymistycznie o swojej sytuacji finansowej. Badanie ARC Rynek i Opinia38% Polaków jest zadowolonych ze swojej sytuacji finansowej. Niemal co trzeci badany przyznaje, że jego sytuacja materialna poprawiła się w ciągu ostatniego roku. Z kolei 39% liczy na to, że poprawa nastąpi w ciągu najbliższych 12 miesięcy. Pogorszenie sytuacji przewiduje co dziesiąty Polak – wynika z badania ARC Rynek i Opinia.
1 0 0 21.05.2018Kamil Grosicki, Sławomir Szczęśniak i telewizor w kampanii marki MantaW połowie maja marka Manta rozpoczęła telewizyjną kampanię swoich telewizorów. W filmach reklamowych wystąpili: piłkarz i ambasador marki Kamil Grosicki oraz Sławomir Szczęśniak, dziennikarz i członek grupy T-raperzy znad Wisły.
1 0 0 21.05.2018Samsung znów wyśmiewa Apple’aSamsung przygotował kolejny spot, w którym wbija szpilę konkurencji. Koreańska firma stworzyła film, w którym porównuje starszy model iPhone’a do swojego najnowszego smartfonu Galaxy S9.
0 4 0 21.05.2018Gemius sprawdził, jakie przeglądarki internetowe są najpopularniejsze w PolsceW kwietniu 2018 r. połowa odsłon wykonanych przy użyciu komputerów osobistych i laptopów na polskich stronach WWW pochodziła z przeglądarki Google Chrome. Na drugim miejscu uplasował się Firefox, za pomocą którego wygenerowano ponad 1/3 wszystkich odsłon. Trzecie miejsce w rankingu zajęła Opera – pokazuje analiza Gemiusa.
0 2 0 21.05.2018Gessler, Okrasa i Brodnicki najbardziej znanymi kulinarnymi celebrytamiMagda Gessler, Karol Okrasa i Pascal Brodnicki to najbardziej znani celebryci kulinarni w Polsce – wynika z badań IPG Mediabrands. Firma sprawdziła popularność osobowości związanych z gotowaniem wśród Polaków.
0 0 0 21.05.2018UOKiK wydał zgodę na koncentrację Eurocash i sklepów MilaUOKiK wydał zgodę na przejęcie przez Eurocash kontroli nad właścicielem sieci sklepów Mila. Przeprowadzone postępowanie i badanie rynku pokazały, że transakcja nie doprowadzi do ograniczenia konkurencji. Konsumenci nadal będą mieli duży wybór sklepów.
0 2 0 21.05.2018 Aktualizacja: 14:4029.07.2018Śnieżka ufunduje pracownie biologiczno-chemiczne dla szkół18 maja ruszyła pilotażowa edycja „Koloratorium”. To nowy program społeczny Fabryki Farb i Lakierów Śnieżka. W jego ramach o profesjonalnie wyposażone pracownie biologiczno-chemiczne będą walczyć szkoły podstawowe z województwa podkarpackiego.