0 1 0 0 0 25.07.2017Deutsche Bank przedłuża umowę z DirectorsRozpisany pod koniec 2016 r. przetarg na obsługę Deutsche Banku wygrała Directors. Tym samym pozostaje ona główną agencją strategiczno-kreatywną obsługującą markę.
0 0 0 0 0 24.07.2017Słuchacze „Nowego PR-u” dla Poland Business RunW roku akademickim 2016/2017 studenci „Nowego PR-u” pracowali nad kompleksową kampanią public relations dla Fundacji Poland Business Run. Jest ona głównym organizatorem największej charytatywnej sztafety w Polsce. Tegoroczna edycja biegu odbędzie się 3 września w ośmiu miastach Polski. Wciąż trwają zapisy.
0 1 0 0 0 24.07.2017Kongres Online Marketing 28 wrześniaKongres Online Marketing to jedno z największych wydarzeń w branży marketingu internetowego. 28 września w Warszawie odbędzie się już 14. edycja konferencji organizowanej przez redakcję „Magazynu Online Marketing”.
3 0 0 0 0 24.07.2017Superodporność i Megamózg – bohaterowie marki BebilonWystartowała kampania internetowa marek Bebilon 2 i Bebilon Junior z Pronutra+. Zaprezentowano w niej nowych brand heroes: Superodporność i Megamózg.
0 1 0 0 0 24.07.2017Kapsel Tymbarku będzie komentował zdjęcia internautówTymbark stworzył aplikację wykorzystującą sztuczną inteligencję. Będzie ona komentować zdjęcia w czasie rzeczywistym.
0 1 0 0 0 24.07.2017Poniedziałki z e-commerce. Analiza Gemiusa86 proc. polskich internautów odwiedziło w czerwcu serwisy i aplikacje związane z e-handlem. Największym zainteresowaniem użytkowników Sieci cieszyły się one w poniedziałki – pokazuje analiza Gemiusa. Najpopularniejszymi serwisami były: Allegro, Ceneo i AliExpress.
0 0 0 0 0 21.07.2017„Bić k… i złodziei” oraz mężczyzna jako produkt – kreacje niezgodne z Kodeksem etyki reklamyKomisja Etyki Reklamy rozpatrzyła skargi, jakie wpłynęły m.in. na reklamy zewnętrzne „Gazety Polskiej”, odnoszące się do słów Józefa Piłsudskiego, a także na spoty portalu Zaadoptuj Faceta. Uznała, że naruszają one Kodeks etyki reklamy.
0 0 0 0 0 20.07.2017Unilever zmniejszył opłaty agencyjne o 17%Na początku 2017 r. Unilever ogłosił plan zmniejszenia liczby agencji reklamowych i mediowych, z którymi współpracuje. Teraz gigant FMCG ujawnił, że w pierwszej połowie 2017 r. obniżył opłaty dla agencji o 17%.
0 0 0 0 0 20.07.2017Polscy przedsiębiorcy apelują w sprawie unijnego rozporządzenia dotyczącego ochrony prywatnościPolskie organizacje zrzeszające przedsiębiorców zaapelowały do Ministerstwa Rozwoju, Ministerstwa Cyfryzacji oraz polskich eurodeputowanych. Chcą podjęcia działań w celu wprowadzenia poprawek do unijnego projektu rozporządzenia w sprawie poszanowania życia prywatnego oraz ochrony danych osobowych w łączności elektronicznej. Przyjęcie projektu w obecnym kształcie będzie miało negatywny wpływ na konkurencyjność i innowacyjność polskich przedsiębiorstw – ostrzegają.
0 2 0 0 0 20.07.2017W tym roku na wakacje wyjedzie 54% Polaków – wyniki badaniaNa wakacje w tym roku wybiera się nieco ponad połowa Polaków. W zeszłym sezonie urlop poza miejscem zamieszkania planowało 60% rodaków. Drugi raz z rzędu najpopularniejszym kierunkiem letnich podróży jest Polska. Odpoczywać zamierza tu 36% respondentów badania „Plany wakacyjne Polaków 2017”, przeprowadzonego przez IBRiS na zlecenie Diners Club Polska.