0 0 0 0 0 28.07.2017Grupa Ergo Hestia wybrała Spark Foundry do obsługi mediowejGrupa Ergo Hestia rozstrzygnęła przetarg na obsługę mediową. Wygrała go agencja Spark Foundry (dawniej Mediavest).
3 0 0 0 0 28.07.2017Bakoma Twist z kampanią „Sięgaj po więcej!” z udziałem influencerówMarka Bakoma rozpoczęła kampanię „Sięgaj po więcej! Twist yourself!”. Promuje w niej jogurty pitne Twist. W działania zaangażowano internetowych influencerów.
0 1 0 0 0 28.07.2017Spadły przychody Twittera z reklam. Nie przybywa też użytkownikówTwitter zaprezentował wyniki finansowe za drugi kwartał 2017 r. Firma zanotowała 116 mln dol. straty netto. Przychody wyniosły 574 mln dol., czyli o 5% mniej w stosunku do analogicznego okresu poprzedniego roku.
1 0 0 0 0 28.07.2017Samsung promuje Galaxy A driftowaniemMarka Samsung rozpoczęła kampanię, w której promuje smartfon Galaxy A. Narratorem dwuminutowego filmu jest Jan Sołtys z grupy ProDrift.pl. Opowiada o swojej pasji. Towarzyszy mu w niej urządzenie marki.
0 1 0 0 0 27.07.2017Facebook zamknął drugi kwartał 2017 r. powyżej oczekiwańW drugim kwartale 2017 r. Facebook osiągnął przychody na poziomie 9,32 mld dol. – głównie dzięki reklamom (9,2 mld dol.). To więcej o 45% względem analogicznego okresu 2016 r.
0 0 0 0 0 27.07.2017ForBet sponsorem klubu piłkarskiego Śląsk WrocławFirma ForBet Zakłady Bukmacherskie została sponsorem głównym Śląska Wrocław. Umowę zawarto na 2 lata. Na jej mocy logo bukmachera pojawi się w centralnym miejscu na koszulkach piłkarzy.
0 0 0 0 0 27.07.2017Zalando z programem premium za 19 euro rocznieInternetowy sklep z odzieżą i obuwiem Zalando wprowadził pilotażowy program premium dla klientów. Ta usługa subskrypcyjna daje użytkownikom m.in. dostęp do zniżek i szybkiej darmowej dostawy.
0 1 0 0 0 27.07.2017Czas wolny Polacy spędzają w realu – analiza GemiusaPierwszy dzień wakacji był jednocześnie dniem najniższej aktywności Polaków online w czerwcu. Podczas czerwcowego długiego weekendu rodacy odpoczywali także od Internetu. Z analizy firmy Gemius wynika, że w weekendy i dni wolne od pracy regularnie spada w Polsce liczba osób łączących się z Siecią.
0 7 0 0 0 26.07.2017„Remiks Ż” – interaktywny teledysk dopasowujący się do nastroju słuchaczaTegorocznej trasie koncertowej Męskie Granie sponsorowanej przez markę Żywiec towarzyszy teledysk, który dopasowuje się do nastroju widza. Nowe aranżacje singla „Nieboskłon” przygotowali Kamp! i Xxanaxx.
0 0 0 0 0 26.07.2017iRobot zamierza sprzedawać dane o domach użytkownikówRoomba postrzegana jest jako domowy pomocnik. Niewiele osób widzi w niej zagrożenie. W ostatnich latach robotyczny odkurzacz mapował jednak szczegółowo sprzątane wnętrza. Teraz producent urządzenia, iRobot planuje sprzedaż tych danych firmom, które zajmują się inteligentnymi domami. Tym samym odkurzacz zmienia się w małego szpiega.