1 0 0 0 0 22.08.2017„Coś świeżego rusza do Biedronki” – kampania teaserowa sieci20 sierpnia rozpoczęła się kampania teaserowa „Coś świeżego rusza do Biedronki”. Jest ona prowadzona w telewizji, na profilu sieci na Facebooku, na stronie WWW oraz w sklepach.
0 18 0 0 0 22.08.2017Maja Włoszczowska, Lidia Popiel i Piotr Pustelnik w kampanii TatuumPolska sieć odzieżowa Tatuum zaprezentowała kolekcję na sezon jesienno-zimowy. Do współpracy zostali zaproszeni: Maja Włoszczowska (kolarka górska), Lidia Popiel (fotograf) oraz Piotr Pustelnik (alpinista).
0 0 0 0 0 21.08.2017Treści historyczne w reklamie? Tylko w zgodzie z dobrymi obyczajami – apeluje Rada ReklamyZwiązek Stowarzyszeń Rada Reklamy wystosował apel do twórców i osób wpływających na kształt reklamy. Zwraca się w nim z prośbą, by przekazy reklamowe zawierające treści historyczne były tworzone w sposób zgodny z dobrymi obyczajami i w poczuciu odpowiedzialności społecznej.
0 1 0 0 0 21.08.2017Firmy chcą odzyskać kontrolę nad reklamą onlinePrzez ponad dekadę marki zlecały zadania związane z planowaniem i zakupem mediów do kampanii online agencjom mediowym. Coraz więcej reklamodawców przenosi jednak te obszary aktywności do wewnętrznych działów. Próbują w ten sposób odzyskać kontrolę nad budżetami – pokazuje badanie World Federation of Advertisers.
1 0 0 0 0 21.08.2017Grzeszne przyjemności w spocie promującym zlot food trucków w KrośnieW ostatni weekend wakacji w Krośnie odbędzie się zlot food trucków. Lokalny portal Krosno24.pl przygotował spot promujący to wydarzenie. Akcja krótkiego filmu dzieje się w konfesjonale.
0 2 0 0 0 21.08.2017Haier wysadzi pralkę internauty, który wygra aukcjęMarka Haier rozpoczęła akcję „Wysadź swoją starą”. W jej ramach w serwisie Allegro prowadzona jest aukcja., w której można stać się właścicielem nowej pralki i otrzymać szansę spektakularnego rozstania się z dotychczasową. Zwycięzca wysadzi ją w powietrze.
1 1 0 0 0 21.08.2017Fisz opowiada o zmianach – Ikea promuje nowy katalogIkea rozpoczęła kampanię najnowszego katalogu produktów. Lektorem spotu jest muzyk Bartosz Waglewski, znany jako Fisz. Marka wprowadza też nową platformę komunikacyjną.
0 1 0 0 0 21.08.2017Pasaże Tesco z kampanią teaserowąRozpoczęła się pierwsza odsłona kampanii wizerunkowej centrów handlowych Pasaż Tesco. W teaserowym etapie marka podpowiada, kim będą jej nowi ambasadorzy.
0 3 0 0 0 21.08.2017Agencja Dziadek do Orzechów reklamuje swoje usługi przed siedzibą MaspexuDziadek do Orzechów chce zwrócić na siebie uwagę Maspexu. Umieścił swoje reklamy w okolicy siedziby firmy w Wadowicach. Kreacje nawiązują do głośnej w ostatnich dniach sprawy marki Tiger i jej niefortunnej instagramowej publikacji z 1 sierpnia.
1 0 0 0 0 21.08.2017Kampania „Dodaj zdrowia do swoich dań” marki LenVitolRuszyła kampania telewizyjna oleju lnianego LenVitol. Prowadzona jest w ogólnopolskich oraz tematycznych kanałach telewizyjnych. Jej hasło brzmi: „Dodaj zdrowia do swoich dań”.