0 1 0 0 0 21.01.2016Grupa Multimedia Polska rozpoczyna współpracę z agencją PZLPrzetarg na obsługę strategiczno-kreatywną Grupy Multimedia Polska – ogólnopolskiego dostawcy usług telekomunikacyjnych – wygrał PZL. Umowa dotyczy stałej współpracy.
0 2 0 0 0 21.01.2016Kujawski w kampanii „Przepisy z szuflady” składa hołd babciomMarka Kujawski rozpoczęła kampanię „Przepisy z szuflady”. Jej ideą jest zebranie tradycyjnych, rodzinnych przepisów i przeniesienie ich w cyfrowy świat. Pierwszy etap – „Chwała babciom!” – związany jest z przypadającym 21 stycznia świętem.
0 1 0 0 0 21.01.2016Castorama powierza obsługę ATL agencji GongZakończył się kilkuetapowy przetarg Castoramy na obsługę budżetu kreatywnego w ramach komunikacji ATL. Wygrała go agencja Gong (Group One).
0 1 0 0 0 21.01.2016Vision Express przedłuża współpracę z agencją San MarkosMarka Vision Express będzie kontynuować współpracę z San Markos. Agencja poprowadzi obsługę full service, łącznie z działaniami w mediach społecznościowych.
0 1 0 0 0 21.01.2016Blueberry Group zmienia się w Agencję WarszawaAgencja Blueberry w obliczu nadchodzących wyzwań oraz perspektyw rozwoju zmienia nazwę na Agencja Warszawa. Wprowadza też zmiany w swojej strukturze.
0 4 0 0 0 21.01.2016„Perfekcja dla wymagających” – kampania L’Oréal Skin Perfection w klubach Jatomi FitnessL’Oréal Polska promuje linię kosmetyków Skin Perfection wśród klubowiczów Jatomi Fitness. Przygotuje m.in. bezpłatne treningi.
5 1 0 0 0 21.01.2016YouTube Ads Leaderboard: grudzień 2015Grudniową listę reklam najchętniej oglądanych przez polskich internautów otwiera druga odsłona „Legend polskich” Allegro. Tuż za nią plasuje się YouTube Rewind i podsumowanie najpopularniejszych materiałów wideo 2015 r. Podium zamyka Volvo, które pozwoliło testować ciężarówkę 4-letniej Sophie.
0 1 0 0 0 21.01.2016Real Madryt znów na czele rankingu najlepiej zarabiających klubów piłki nożnej na świecieReal Madryt jedenasty rok z rzędu jest klubem piłkarskim o największych przychodach na świecie. Na drugie miejsce z czwartego powróciła FC Barcelona, a na trzecie spadł Manchester United – wynika z analizy firmy Deloitte. Tym razem poza podium znalazł się Bayern Monachium.
0 1 0 0 0 20.01.2016Spotify kupuje Cord Project oraz SoundwaveSpotify ogłasza zakup dwóch nowych firm: Cord Project oraz Soundwave. Mają one przyczynić się do zwiększenia produktywności oraz wydajności inżynierskiej.
0 1 0 0 1 20.01.2016Eksperci o sondażach przedwyborczych: zgodne z regułami sztukiSondaże przed wyborami prezydenckimi w 2015 r. wykonywano co do zasady zgodnie z regułami sztuki – czytamy w raporcie zespołu ds. jakości sondaży przedwyborczych pod przewodnictwem dra hab. Mikołaja Cześnika (SWPS). Rozbieżności miedzy wskazaniami sondaży i rezultatem wyborów z 10 maja skłoniły instytuty badawcze skupione w OFBOR do zlecenia niezależnej analizy źródeł błędu.