0 2 0 4.07.2018Prace nagrodzone w Międzynarodowym Biennale Plakatu w przestrzeni miejskiejRuszyła akcja „Przygarnij plakat”. W jej ramach prace nagrodzone na Międzynarodowym Biennale Plakatu zostały wyeksponowane w przestrzeni miejskiej. Dodatkowo na przystankach można m.in. posłuchać werdyktu jury oraz poznać informacje o autorze danego plakatu.
0 0 0 3.07.2018Giganci internetowi Amazon, Netflix czy Google zwiększyli wydatki reklamoweWiększość amerykańskich reklamodawców utrzymała budżety na reklamę i marketing na podobnym poziomie – wynika z raportu Leading National Advertisers 2018. Nie dotyczy to jednak gigantów internetowych, takich jak Amazon, Netflix czy Google. Ci w 2017 r. mocno zwiększyli wydatki.
4 0 0 3.07.2018eService z telewizyjną kampanią promującą płatności bezgotówkowe2 lipca ruszyła telewizyjna kampania promująca serwis Bezgotowki.pl. Jej celem jest zachęcenie przedsiębiorców do korzystania z płatności bezgotówkowych i pokazanie wynikających z tego korzyści.
1 1 0 3.07.2018Zbigniew Boniek promuje mistrzowskie doładowanie z bonusem w PlayNa początku czerwca wystartowała kampania marki Play z udziałem Zbigniewa Bońka. Działania związane są z trwającymi mistrzostwami świata w piłce nożnej.
0 0 0 3.07.2018Powstało Jedno.org. Chce łączyć kompetencje komunikacji marketingowej i CSRJedno.org to podmiot mający łączyć kompetencje komunikacji marketingowej i CSR. Na czele inicjatywy stoi Łukasz Dolata, właściciel domu produkcji filmowej Oversee.pl.
0 2 0 3.07.2018W Warszawie, Poznaniu i Gdańsku najwięcej powierzchni handlowejZakupową stolicą Polski jest Warszawa – wynika z mapy przygotowanej przez CBRE. Działa tam 37 obiektów handlowych. Za stolicą znajdują się Poznań z 20 galeriami i Gdańsk z 19. Najbardziej nasycone centrami handlowymi są jednak mniejsze miasta. Zestawienie „Top 10 miast z największym nasyceniem powierzchnią handlową” otwierają Zgorzelec, Opole i Rzeszów.
1 1 0 3.07.2018Telewizyjna odsłona kampanii smartfonów Huawei z serii YRuszyła pierwsza kampania 360 stopni smartfonów Huawei z serii Y. Komunikacja skierowana jest do osób, które oczekują wydajnego, wyposażonego w zaawansowane technologie urządzenia w atrakcyjnej cenie.
0 0 0 3.07.2018„Pies na szczęście” – badanie 4P1 lipca obchodziliśmy w Polsce Dzień Psa. Z tej okazji firma 4P zadała kilka pytań właścicielom tych czworonogów. Okazuje się, że właściciele psów są szczęśliwsi niż osoby, które tych zwierząt nie mają.
0 2 0 3.07.2018„Wiadomości” silne w lubelskim, „Fakty” w Małopolsce, a „Wydarzenia” w łódzkim. Badanie Wavemakera„Wiadomości” najlepiej oglądają się na Lubelszczyźnie i Podkarpaciu. „Fakty” w województwie małopolskim i świętokrzyskim. „Wydarzenia”, najbardziej stabilne pod względem udziałów wśród programów informacyjnych, najlepsze wyniki osiągają w województwach łódzkim i podlaskim – pokazuje analiza firmy Wavemaker, obejmująca grupę dorosłych telewidzów z Polski.
0 3 0 2.07.2018Mobile Trends Conference for e-commerce tuż po wakacjachMobile Trends Conference for e-commerce to edycja specjalna wydarzenia. 13–14 września w Krakowie odbędzie się po raz pierwszy. Jej celem jest popularyzacja wykorzystania kanału mobile w e-commerce i edukacja, jak robić to właściwie.