1 1 0 0 0 15.12.2017„Docenisz różnicę” – przekonuje w kampanii Bank PekaoRuszyła kampania wizerunkowa Banku Pekao. Anonsuje nowe pozycjonowanie marki, które podkreśla zmiany, jakie nastąpiły w banku. Pokazuje także ich wpływ na codzienne życie klientów Pekao – od młodych singli, przez rodziny z dziećmi, po małe i duże firmy.
0 0 0 0 0 15.12.2017T-Mobile w Polsce wybrał dom mediowyZ początkiem stycznia 2018 r. budżet mediowy T-Mobile w Polsce (Deutsche Telekom) zostaje przeniesiony ze Starcomu do domu mediowego Mindshare. Nowy, globalny partner mediowy telekomu – sieć GroupM – został wyłoniony w paneuropejskim przetargu.
1 0 0 0 0 15.12.2017Świąteczna kampania ApapuNa początku grudnia ruszyła świąteczna kampania marki Apap. Jej hasło to „Sprawdzony na ból”.
1 0 0 0 0 15.12.2017Łyżwy i aplikacja mobilna. Radosław Kotarski w reklamie Banku MillenniumRozpoczęła się emisja nowej reklamy aplikacji mobilnej Banku Millennium. W spocie ponownie wystąpił Radosław Kotarski. Tym razem pojawia się na tle zimowej scenerii lodowiska.
0 10 0 0 0 14.12.2017 ARTYKUŁ SPONSOROWANYVERVA – moc i dynamika w nowej odsłoniePKN ORLEN odświeżył logo VERVA. W nowej wersji logotyp marki jest minimalistyczny – został uproszczony zgodnie z najnowszymi trendami, dzięki czemu stał się bardziej czytelny i nowoczesny. Zaprezentowano go podczas konferencji prasowej zapowiadającej start zespołu ORLEN Team w 40 edycji rajdu Dakar.
1 1 0 0 0 14.12.2017„Ratuj jedzenie, które dla innych jest marzeniem”. Kampania Banków ŻywnościZ początkiem grudnia ruszyła kampania Federacji Polskich Banków Żywności – „Ratuj jedzenie, które dla innych jest marzeniem”. Stowarzyszenie chce zwrócić uwagę na problem marnowania żywności w Polsce.
0 0 0 0 0 14.12.2017Kamikaze dołącza do niezależnej międzynarodowej grupy reklamowej AltaviaAgencja Kamikaze dołącza do Altavii. Międzynarodowa grupa przejmuje udziały w polskiej agencji interaktywnej. Joanna Dering i Michał Ryszkiewicz – założyciele Kamikaze – pozostają jej głównymi zarządzającymi.
1 0 0 0 0 14.12.2017Sprawdzeni dostawcy w reklamie KubusiaMarka Kubuś rozpoczęła kolejną odsłonę kampanii „Dziecięce standardy”. Podkreśla w niej, że bezpieczeństwo to kluczowe kryterium, które powinny spełniać produkty dla najmłodszych.
0 1 0 0 0 14.12.2017Jak internauci robią zakupy w grudniu? Analiza RTB HouseZe względu na przedświąteczny sezon zakupowy i poświąteczne wyprzedaże grudzień jest wyjątkowym miesiącem dla e-handlu. Według analiz RTB House internauci w ostatnim miesiącu roku najchętniej odwiedzają e-sklepy i robią zakupy w poniedziałki, a najrzadziej w soboty. Od połowy miesiąca wysokie zainteresowanie e-zakupami zaczyna systematycznie spadać. Może to przekładać się na wyższe wskaźniki sprzedaży offline. Same święta są z kolei okresem, kiedy internauci najchętniej klikają w reklamy.
0 1 0 0 0 14.12.2017Headlines-Porter Novelli i 24/7Communication łączą sięAgencja PR Headlines-Porter Novelli łączy się z 24/7Communication. Joanna Pruszyńska, założycielka i dyrektor zarządzająca agencji Headlines, będzie pełniła funkcję starszego doradcy zarządu.