1 1 0 0 0 28.08.2017Inea zapewnia: „Bardzo, ale to bardzo nam na Tobie zależy”„Supermiło, że jesteś naszym klientem”, „Bardzo, ale to bardzo nam na Tobie zależy” – to wybrane hasła kampanii wizerunkowej marki Inea. Całość prowadzona jest pod wspólnym motywem: „Dobrzy ludzie od Internetu”.
0 1 0 0 0 28.08.2017Żywiecka szkoła piwowarska przedstawia w reklamie nowy styl Ż28 sierpnia ruszyła kolejna odsłona kampanii telewizyjnej piwnych specjalności Żywca. Pod hasłem „Ż jest za krótkie, żeby nie spróbować” w ogólnopolskich stacjach emitowane będą spoty promujące warianty Amerykańskie Pszeniczne oraz Porter.
1 2 0 0 0 28.08.2017Łukasz Piszczek w kampanii telewizyjnej firmy KrispolFirma Krispol, producent bram, okien i rolet, rozpoczęła ogólnopolską kampanię promocyjną z udziałem piłkarza Łukasza Piszczka. Działania kierowane są do osób stojących przed wyzwaniem, jakim jest budowa domu lub remont.
0 1 0 0 0 28.08.2017W Europie Środkowo-Wschodniej w reklamie online dominują baneryŚrodkowoeuropejskie kampanie reklamowe online bazują głównie na formatach typu baner. Formaty typu rich media są wybierane rzadziej – wynika z raportu „Gemius AdMonitor”.
0 0 0 0 0 28.08.2017Reklama porównawcza Plusa narusza normy Kodeksu etyki reklamyW kwietniu 2017 r. Plus promował w telewizji ofertę Ja+ na kartę. W reklamie bohaterka przymierzała sukienki w kolorach charakterystycznych dla konkurencyjnych operatorów. Orange Polska złożył w tej sprawie skargę do Komisji Etyki Reklamy. Uznano, że kreacja narusza normy Kodeksu etyki reklamy.
0 0 0 0 0 25.08.2017Gorsze wyniki finansowe holdingów reklamowych. Skutki ekspansji reklamowej Google i FacebookaSpadła wartość akcji WPP i wszystkich pozostałych globalnych holdingów reklamowych. Wywołało to niepokój inwestorów giełdowych. Reklamodawcy oszczędzają. Starają się zawierać umowy bezpośrednio z globalnymi gigantami technologicznymi, takimi jak Google i Facebook.
0 2 0 0 0 25.08.2017Lidlaki jak Świeżaki? Lidl wprowadza własną kolekcję maskotekLidl zaprezentował Lidlaki, czyli pluszowe maskotki przypominające warzywa. Ma to być odpowiedź na prośby i pytania klientów. Zabawki do złudzenia przypominają jednak Świeżaki, które dostępne są w Biedronce.
1 0 0 0 0 25.08.2017Carrefour wprowadza opcję robienia zakupów dla sąsiadówCarrefour Polska wdrożył usługę SąSiatki, wykorzystującą mechanizmy ekonomii współpracy. Za jej pośrednictwem klienci mogą zamawiać zakupy przez Internet i dostarczać je sobie nawzajem.
1 0 0 0 0 25.08.2017Circle K z kampanią zachęcającą do zbierania GumiaczkówPod koniec wakacji sieć stacji paliw Circle K rozpoczyna kampanię promocyjną „Gumiaczki chcą do domu”. Kolekcja dwudziestu japońskich figurek w kształcie zwierzątek dostępna jest dla członków programu lojalnościowego „Extra Club” marki.
0 0 0 0 0 25.08.2017Produkty oceniane jak użytkownicy Tindera. Tyson Foods testuje narzędzie zbierania insightówAmerykańska firma Tyson Foods wykorzystała mechanizm znany z Tindera do zbierania opinii konsumenckich. Poprosiła użytkowników, by ocenili produkty w sposób znany z aplikacji randkowej. Potencjalnych partnerów ocenia się w niej, przesuwając ekran w prawo lub w lewo.