0 2 0 0 0 18.09.2017Mural „jak krakowskie mieszkanie Lema” ozdobi Galerię KrakowskąSkanska i Galeria Krakowska fundują nowy mural w Krakowie. Rozświetlony pokój pełen przedmiotów i stworów rodem z książek Stanisława Lema – to zwycięski projekt wyłoniony w konkursie na mural. Malowidło już wkrótce powstanie na północnej ścianie Galerii Krakowskiej.
1 1 0 0 0 18.09.2017Jakub Cyran w żartobliwej historii swojej drogi zawodowejKonsultant biznesowy i szkoleniowiec Jakub Cyran przed konferencją InternetBeta opublikował humorystyczny spot. Z dystansem do siebie przedstawia w nim swoją drogę zawodową. W spocie występują m.in. Michał Sadowski, Paweł Tkaczyk, Michał Szafrański, Maciej Budzich, Maciej Lewiński, Luiza Nowak i Kamil Kozieł.
1 0 0 0 0 18.09.2017„W poszukiwaniu chomika” – kolejna odsłona kampanii Black Red WhiteEmitowany jest nowy spot w ramach kampanii BRW „Dziękujemy, że tworzysz dom”. Tym razem zachęcie do skorzystania ze zniżki na meble kuchenne towarzyszy historia poszukiwań chomika.
2 0 0 0 0 18.09.2017Trwa kampania promująca płatności online Visa CheckoutVisa prowadzi intensywną kampanię edukacyjno-reklamową dotyczącą płatności online Visa Checkout. Kampania obejmuje m.in. emisję spotów w ogólnopolskiej telewizji oraz w Internecie.
0 5 0 0 0 18.09.2017Nowe logo oraz architektura marek Grupy WieltonWielton odświeża swoją markę, wprowadzając nowe logo i identyfikację wizualną. Rebranding marki jest pierwszym etapem prac nad architekturą marek Grupy Wielton, w tym tożsamości graficznej przejmowanych spółek zagranicznych. Nową identyfikację wizualną stworzyła dla marki pracownia White Cat.
0 3 0 0 0 17.09.2017Creaton odświeża logo i ujednolica identyfikację wizualnąFirma Creaton Polska wprowadza zmiany w zakresie identyfikacji wizualnej. Towarzyszą one modyfikacjom, które zaszły w ofercie produktowej marki.
0 1 0 0 0 17.09.2017Wkrótce nie John Lemon, lecz On LemonKatowicki producent lemoniady nie będzie już mógł posługiwać się nazwą John Lemon. To wynik ugody z Yoko Ono, wdową po Johnie Lennonie i spadkobierczynią jego spuścizny.
1 0 0 0 0 17.09.2017Wystartowała kampania eBay w Polsce „Kupuj kolorowo”14 września rozpoczęła się kampania portalu aukcyjnego eBay. W Polsce realizowana jest w serwisach społecznościowych oraz w mediach cyfrowych. Po raz pierwszy w historii eBay wyemituje w naszym kraju spot wideo.
1 10 0 0 0 17.09.2017CCC rusza z kolejną jesienną odsłoną kampanii „Go for More”Firma CCC promuje kolekcję jesienno–zimową w kampanii pod hasłem „Go for More. Idę po więcej”. Działania rozpoczęły się 15 września i przez kolejnych 8 tygodni prowadzone będą równolegle na pięciu rynkach.
0 0 0 0 0 17.09.2017Mercedes-Benz Polska wybrał obsługę w mediach społecznościowychObsługą Mercedes-Benz Polska w mediach społecznościowych zajmie się agencja Focus Media Group. Odpowiada ona za komunikację wizerunkową i produktową marki w social media w języku polskim.