0 7 0 11.07.2018Polski internet w czerwcu 2018 r. Wyniki badania Gemius/PBILiczba internautów w Polsce w czerwcu 2018 r. wyniosła ogółem 27,2 mln. Na komputerach osobistych i laptopach (komputery osobiste używane w domu oraz w pracy) były to 23,2 mln, a na urządzeniach mobilnych (smartfony i tablety) 22 mln osób.
0 1 0 11.07.2018Niekupujący w sieci. Raport „E-commerce w Polsce. Gemius dla e-Commerce Polska”Kim są osoby, które nie kupują przez internet i dlaczego nie ufają e-sklepom? Dlaczego wolą kupować w tradycyjny sposób? Co mogłoby je skłonić do zmiany przyzwyczajeń? Odpowiedzi na te pytania pojawiają się w raporcie „E-commerce w Polsce. Gemius dla e-Commerce Polska”.
0 3 0 11.07.2018PKP Intercity świętuje setną rocznicę odzyskania przez Polskę niepodległościNa tory wyjechały pierwsze lokomotywy PKP Intercity ozdobione okolicznościową, biało-czerwoną grafiką. W ten sposób przewoźnik uczestniczy w obchodach stulecia odzyskania niepodległości.
0 1 0 11.07.2018Start-up iWylecz24.pl rozpoczął kampanię na citylightachTrwa kampania outdoorowa start-upu medycznego iWylecz24.pl. Plakaty prezentujące główne funkcjonalności platformy pojawiły się w największych polskich miastach na citylightach. Akcja potrwa do końca lipca.
1 0 0 11.07.2018Reklama elektrolitów Oryal jak popularne filmy z YouTubeRozpoczęła się kampania wprowadzająca na rynek nową markę elektrolitów od USP Zdrowie – Oryal. Koncepcja pierwszej reklamy nawiązuje do popularnych na YouTube filmów tytułowanych „Win”, w których bohaterom udaje się bezbłędnie wykonać trudne zadanie.
0 1 0 11.07.2018Młodzieżowi influencerzy łączą się z klientami TymbarkuTymbark zachęca, by dzielić się ze znajomymi tekstem spod nakrętki napoju. Jeśli w okolicy nie ma nikogo, komu można go pokazać, z pomocą przyjdą influencerzy. Nagrali filmy w konwencji rozmów wideo, w których reagują na napis wybrany przez klienta.
1 1 1 11.07.2018Julia Wieniawa kolejną ambasadorką NeoNailNeoNail, producent lakierów hybrydowych, rozpoczął współpracę z kolejną ambasadorką – aktorką, wokalistką i influencerką Julią Wieniawą. To rozwinięcie działań promocyjnych marki pod hasłem „+10 do wiary w siebie”, w ramach kampanii „+10 do kobiecości”.
0 10 0 11.07.2018 Aktualizacja: 11:0511.07.2018Jak reprezentacja Polski bawiła się w Mielcu – sprawdziła agencja Momentalna z ASZdziennikiemPo mundialowym meczu Polska – Kolumbia w internecie zaczęło wirusowo rozprzestrzeniać się zdjęcie z informacją o promocji w sklepie firmowym Vistuli. Przed standem przedstawiającym zawodników w garniturach wyraźnie odznaczała się aktualna promocja, w której odzież przeceniono o 70 proc. Agencja Momentalna zdobyła stand i wykorzystała go do stworzenia zabawnego wpisu w ASZdzienniku.
4 3 0 11.07.2018„Nie pitol, że widziałeś wszystko” – krakowska agencja turystyczna reklamuje mniej znane miejscaFirma Discover Cracow postawiła w komunikacji na regionalizmy. W ten sposób chce zachęcić do odwiedzenia mniej znanych krakowskich atrakcji. Hasła reklamowe nie wszystkim się podobają. Największy sprzeciw budzi płachta reklamowa zawieszona na zabytkowej kamienicy.
0 4 0 11.07.2018Obraz Zdzisława Beksińskiego na etykiecie kontrowersyjnego piwa NowiczokReprodukcja jednego z obrazów Zdzisława Beksińskiego znalazła się na etykiecie rosyjskiego piwa Nowiczok. Zarówno nazwa piwa, jak i wykorzystane zdjęcie wywołały kontrowersje wśród internautów. Browar wycofał piwo ze swojej oferty.