0 2 0 0 0 6.09.2017Domy mediowe MEC i Maxus połączone w WavemakerSieć WPP ogłosiła fuzję domów mediowych MEC i Maxus, należących do GroupM, pod marką Wavemaker. Pod nowym brandem będą one działały w 90 krajach, także w Polsce. Proces łączenia obu podmiotów zakończy się w styczniu 2018 r.
0 1 0 0 0 6.09.2017Instagram Trends sierpień 2017. Zwykłe życie (nie)zwykłych ludziPrzyjęło się, że na Instagramie najważniejsze są wrażenia wizualne. W końcu opiera się on głównie na zdjęciach i krótkich wideo, które powinny przyciągać wzrok. Czy tak jednak faktycznie jest? Próbę odpowiedzi na to pytanie przynosi sierpniowy raport Instagram Trends firmy Sotrender.
1 0 0 0 0 6.09.2017Family Thinking Forum już 11 październikaFunkcjonowanie polskich rodzin podlega zmianom. Partnerskie metody wychowania, liberalizacja form życia społecznego, zmiana postrzegania relacji między członkami rodzin... Wszystkie te zjawiska muszą brać pod uwagę marki, by odnaleźć swe miejsce w życiu rodzin. Family Thinking Forum to okazja do zdobycia wiedzy oraz zebrania praktycznych przykładów i technik komunikacji skierowanych do rodzin.
0 0 0 0 0 5.09.2017Branża powinna przemyśleć standard zauważalności reklamy internetowejJak długo reklama online powinna być widoczna dla odbiorcy, by była skuteczna? Wyniki najnowszych badań sugerują, że branża reklamowa powinna zmienić kryteria określające, które reklamy są „możliwe do zauważenia” (ang. viewable).
1 1 0 0 0 5.09.2017Pierwsza kampania produktowa Ikei w nowej platformie komunikacyjnej „Niech żyje dom!”Ruszyła pierwsza kampania produktowa Ikei w nowej platformie komunikacyjnej „Niech żyje dom!”. W kampanii widoczne będą dwie linie: katalogowa i dotycząca produktów w niższych cenach.
0 2 0 0 0 5.09.2017Spada sprzedaż sklepów internetowych na Allegro – wynika z danych platformy ShoperWzrost kosztów sprzedaży, wejście dużych marek, inwestycje Allegro we własne kanały sprzedaży. To główne powody tego, że sklepy internetowe sprzedają na Allegro mniej niż kiedyś – wynika z danych platformy Shoper.
1 7 0 0 0 5.09.2017Wedel wprowadza nowego brand hero: chłopca na zebrzeChłopiec i zebra to postacie inspirowane przedwojennym plakatem Leonetta Cappiella. Przemierzają współczesny świat w poszukiwaniu ludzi, którzy utracili dziecięcą radość. Receptą na jej odzyskanie są oferowane przez duet wedlowskie słodycze. Kreację przygotowała agencja PZL.
0 0 0 0 0 5.09.2017 ARTYKUŁ SPONSOROWANYNadchodzi era certyfikatów z marketingu!Dyplomy zaświadczające o zawodowych kompetencjach podbijają nie tylko LinkedIna, ale również serca rekruterów największych firm. Na rynku funkcjonują certyfikaty Adwords, niedawno pojawił się dyplom z obsługi Facebooka. Dokumenty potwierdzające umiejętności otrzymują nawet uczestnicy 1-godzinnych webinariów. A co z marketingiem? Czy dział o tak rozległych kompetencjach i istotnym wpływie na działalność firm nie zasługuje na wiarygodną certyfikację?
0 1 0 0 0 4.09.2017 Aktualizacja: 8:0015.09.2017Ukazała się książka Roberta Stępowskiego „Personal branding. Praktyczny poziom marki osobistej”Robert Stępowski, ekspert ds. personal brandingu i marketingu terytorialnego wydał nową książkę. Doradza w niej, jak stworzyć silną i rozpoznawalną markę osobistą. Zaleca poznanie siebie, zmian we współczesnym marketingu oraz prostych mechanizmów, którymi kieruje się nasz mózg. Przedstawia też listę pomocnych narzędzi.
0 1 0 0 0 4.09.2017„Moc i pomoc” – kampania produktowa Innogy Polska1 września rozpoczęła się kampania nowej oferty produktowej Innogy Polska, pod hasłem „Moc i pomoc”. Oferta łączy sprzedaż energii elektrycznej z usługą pomocy fachowców. Kampania prowadzona jest w radiu oraz na outdoorze.