0 0 0 0 0 25.01.2018Nespresso wybrało agencję do obsługi w e-commerceProducent kawy Nespresso rozpoczął współpracę z AF.Agency. Agencja zajmie się działaniami e-commerce marki, m.in. prezentacją produktów w Internecie i kompleksową obsługą kart produktowych ekspresów do kawy.
1 0 0 0 0 25.01.2018Big-Active promuje zielone herbaty z mieszankami egzotycznych owocówMarka Big-Active wystartowała z kampanią reklamową herbat zielonych. Spot emitowany jest w najpopularniejszych stacjach telewizyjnych, m.in. TVP, TVN i Polsacie oraz w Internecie.
0 3 0 0 0 25.01.2018Twitter Trends grudzień 2017 – nowi milionerzyGrudzień na Twitterze, podobnie jak na Instagramie, przebiegł dość spokojnie. Nie znaczy to jednak, że ostatni miesiąc roku był odpoczynkiem od polityki. Sotrender zaprezentował wyniki Twitter Trends.
0 0 0 0 0 25.01.2018Velvet Care wybrał Communication UnlimitedNową platformę komunikacji dla marki Velvet przygotuje Communication Unlimited. Agencja wygrała przetarg.
0 1 0 0 0 24.01.2018Crash Mondays o e-commerce na początku lutego5 lutego w Krakowie odbędzie się kolejne spotkanie z cyklu Crash Mondays. Tym razem praktycy opowiedzą o marketingu dla e-commerce.
0 3 0 0 0 24.01.2018Algorytm zamienił hejt na WOŚP w dzieło sztukiNiepochlebne komentarze na temat WOŚP, na przekór intencjom ich autorów, wsparły działania fundacji. By tak się stało, stworzono robota sterowanego specjalnym algorytmem. Przetworzył on internetowe opinie i namalował obraz. Dzieło zostało wystawione na aukcję, a dochód z jego sprzedaży zasili konto fundacji Jerzego Owsiaka.
1 1 0 0 0 24.01.2018Reklama Audi bez audi i narciarz bez śnieguCzy można jeździć na nartach po Wielkim Murze Chińskim, nieośnieżonym zboczu wulkanu lub w tropikalnym lesie? Candide Thovex w reklamie Audi udowadnia, że tak. W ponad 4-minutowym spocie z udziałem narciarza ani na chwilę nie pojawia się promowany samochód.
0 2 0 0 0 24.01.2018Dom mody Sonia Rykiel świętuje 50-lecie z książkami i street artemFrancuski dom mody Sonia Rykiel obchodzi w tym roku 50-lecie istnienia. Z tej okazji powstały murale, na których każdy może dodać coś od siebie.
1 1 0 0 0 24.01.2018Modelka w hidżabie wycofała się ze współpracy z L’Oréal. Ujawniono jej antysemickie wpisyMarka L’Oréal nawiązała współpracę z muzułmańską blogerką Ameną Khan. Jak się okazało, kobieta w 2014 r. publikowała w social media wpisy, które uznano za antysemickie. Po tym jak wytknęli jej to internauci, zdecydowała o rezygnacji ze współpracy z koncernem.
1 2 0 0 0 24.01.2018Raport „Edelman Trust Barometer 2018”: bitwa o prawdęZaskakujące wyniki dla Polski przynosi tegoroczna edycja globalnego raportu „Edelman Trust Barometer”. W ciągu ostatniego roku wzrósł poziom zaufania rodaków wobec rządu (+5 p.p.), mediów (+3 p.p.), biznesu (+3 p.p.) oraz organizacji pozarządowych (+6 p.p.). Mimo to Polacy pozostają jednym z najbardziej nieufnych narodów na świecie.